Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club 9 (23.00 - 09.00)


Citerar Sideshow95:
WHAT!? Utlösningen är ju vad man kämpar för. De få sekunderna av ren, krampaktig, befriande njutning är ju betalningen för allt arbete. Iallafall när man fappar. Min sexuella erfarenhet är knappast något att skryta med.


Haha, en sekunds extas och en minuts ångest och kladd. Nä. Förarbetet är roligare än resultatet.
Sorry old horse!
  • 0
Citerar Fåntöme:
Haha, en sekunds extas och en minuts ångest och kladd. Nä. Förarbetet är roligare än resultatet.


Well, när man är två kanske. När man kör solo så är det dock resultatet man är efter.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Kom att tänka på en sak. Eftersom du inte skakar banan så vågar jag inte tänka mig vilka cumloads du får.
Yoko Ono är en asiat. Asiater är folk från asien. -Lurkman
  • 0
Citerar Sideshow95:
Well, när man är två kanske. När man kör solo så det dock resultatet man är efter.


Det kan jag inte säga emot. Har som sagt bara provat en gång, och jag sealade inte ens dealen. Insåg rätt snabbt att det inte var för mig.

Tillagt 2012-03-26 01:47:
Citerar sammiboii:
Kom att tänka på en sak. Eftersom du inte skakar banan så vågar jag inte tänka mig vilka cumloads du får.


say wat

Ens penis lättar fyi på trycket själv. Så det är helt normala cumloads. Tror jag.
Sorry old horse!
  • 0
Citerar Fåntöme:
Det kan jag inte säga emot. Har som sagt bara provat en gång, och jag sealade inte ens dealen. Insåg rätt snabbt att det inte var för mig.


Hm. Där ser man. Jag måste nästan göra det. Har jag inte fappat på ett par dagar så går jag runt och får random-boners hela dagarna.

Nåväl. Godnatt.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
En gång om dagen. Ibland flera. Så ensam är jag.
Yoko Ono är en asiat. Asiater är folk från asien. -Lurkman
  • 0
Citerar Sideshow95:
Hm. Där ser man. Jag måste nästan göra det. Har jag inte fappat på ett par dagar så går jag runt och får random-boners hela dagarna.


Haha, det låter lite som en drog det där.

Oh well. God natt till dig också.

Tillagt 2012-03-26 01:50:
Citerar sammiboii:
En gång om dagen. Ibland flera. Så ensam är jag.


Men nu har du ju Mårten!
Sorry old horse!
  • 0
Det står Rolf Martin på mitt pass så alla på hotellen osv. tror att jag heter Rolf. Det suger.
"En kompromiss är konsten att dela en kaka så att alla tror de har fått den största biten."
  • 0
"Hello mr. Rolf. Rena rama?"

Tillagt 2012-03-26 02:24:
¦
Sorry old horse!
  • 0
Hej.

Jag vill kolla på Drive men vågar inte. Är så trött så jag är rädd för att somna mitt i filmen.

Tillagt 2012-03-26 03:23:
Får ta och köpa godis och läsk och se den imorgon istället!
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Alla i klassen har åkt till Spanien. Ville inte, och kommer därmed att spendra det kommande tre dagarna med att studera kemi och matematik. Yay!
Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet.
  • 0
Hahaha, you guys!
I encourage you to propel yourself towards my general direction, sibling.
  • 0
Morn'

Hoppas det kommer ett paket på posten imorn
Innan du frågar om nån vet en bra dator, specificera budget, vad du ska ha den till, om det ska vara laptop eller stationärt. Sen kommer någom i Officiella Datortråden att länka ett bra paket.
  • 0
Godkväll.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Dö.
Have you ever tried to eat a clock? It's very time consuming.
  • 0
Vilken sorts smartphone har du?

43% Android
34% Iphone
2% Windows
2% Något annat
18% Har ingen smartphone

18% av GR är fattiga noobs~~
Innan du frågar om nån vet en bra dator, specificera budget, vad du ska ha den till, om det ska vara laptop eller stationärt. Sen kommer någom i Officiella Datortråden att länka ett bra paket.
  • 0
Citerar Zach_:
Dö.


Din obehagliga jäkel. Kommer inte kunna sova.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Afrika.
"Torkel, vi diskuterar inte, vi bråkar!" - Torkels mor
  • 0
Citerar TB the gr8 n3rd:
18% av GR är fattiga noobs~~


Jag har bra med cash men fortfarande ingen smartphone. Varför slösa pengar på något man inte behöver bara för att man har råd?
Här skare stå något helt enormt fyndigt.
  • 0
Heppåer! Jag he.. äsch.. zup, bitches? :3
Heinz Ketchup
  • 0
Hej Hydra!
"If you will it, it is no dream; and if you do not will it, a dream it is and a dream it will stay" /Theodor Herzl
  • 0
Citerar TB the gr8 n3rd:
18% av GR är fattiga noobs~~


Eller 18% är småkids? :3
Heinz Ketchup
  • 0
Citerar Hydra:
Jag har bra med cash


Skrytmåns.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
  • I
  • I
Go'kväll
Ad finem ambulo.
  • 0
Citerar Hydra:
Jag har bra med cash men fortfarande ingen smartphone. Varför slösa pengar på något man inte behöver bara för att man har råd?

Om man inte behöver den sitter man för mycket vid datorn :V

Citerar Zenith_J_Coke:
Heppåer! Jag he.. äsch.. zup, bitches? :3

Innan du frågar om nån vet en bra dator, specificera budget, vad du ska ha den till, om det ska vara laptop eller stationärt. Sen kommer någom i Officiella Datortråden att länka ett bra paket.
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Ersatt av Midnight Club X