Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club 9 (23.00 - 09.00)


Citerar kraz:
Nej, webbis (:


Så du fick det!? Grattis!
"If you will it, it is no dream; and if you do not will it, a dream it is and a dream it will stay" /Theodor Herzl
  • 0
Citerar Josephus Flavius:
Jag ska nog sova strax, börjar bli riktigt trött. Ska söka massa jobb imorron. Ser inte fram emot det.

Hur gör man i Israel?
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Citerar kraz:
jag ska inte göra det därifrån heller

Ska du sälja spel like a ninja och hoppa på kunder när de minst anar det, typ mitt ute i skogen?


Citerar kraz:
Nej, webbis (:

Webhallen? 0: Coolt. Men du ska inte stå i butiken elleh?
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Jag vill också ha jobb
Indecent exposure is fun.
  • 0
Citerar Josephus Flavius:
Ska söka massa jobb imorron. Ser inte fram emot det.

Tråktråk. Vad för jobb, typ?
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Citerar Mr Smiley:
Jag vill också ha jobb

Jag med. Ska vi vilja tillsammans?
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Citerar kraz:
Nej, webbis (:


vi har haft "Jasmin fick jobbet!" som samtalsämne i chattN sen du skrev till mig att du fick jobbet.
http://i.imgur.com/LhzFKUp.gif
  • 0
Jag har inga spel. Jag är cool.
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
  • kraz
  • kraz
Citerar The Vision:
Men... har du fått två jobb av samma arbetsgivare då?


Skitsamma;p jag kan ändå inte ta det här, det är ingenting som är färdigt. Jag ska jobba i butiken först och främst men sen får vi se.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Citerar The Vision:
Ska vi vilja tillsammans?


Make us three :3
  • 0
Citerar Ridley:
Citerar kraz:
jag ska inte göra det därifrån heller

Ska du sälja spel like a ninja och hoppa på kunder när de minst anar det, typ mitt ute i skogen?


Elakt. Bara för att hon är norrlänning måste hon inte bo ute i skogen.
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
  • kraz
  • kraz
Citerar Kingz:
vi har haft "Jasmin fick jobbet!" som samtalsämne i chattN sen du skrev till mig att du fick jobbet.


Jag såg det och blev jätteglad, så himla gulligt av er!
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Citerar The Vision:
Hur gör man i Israel?


Citerar Ridley:
Tråktråk. Vad för jobb, typ?


Man går butik till butik, lämnar CV:n osv, bara det att det är lättare att få jobb.

Ska börja på bokhandeln på Universitetet.
"If you will it, it is no dream; and if you do not will it, a dream it is and a dream it will stay" /Theodor Herzl
  • 0
Citerar kraz:
Skitsamma;p jag kan ändå inte ta det här, det är ingenting som är färdigt. Jag ska jobba i butiken först och främst men sen får vi se.

Aja, viktigaste är att du fick ett jobb i Linköping!
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
  • kraz
  • kraz
Citerar Ridley:
Ska du sälja spel like a ninja och hoppa på kunder när de minst anar det, typ mitt ute i skogen?


Vi säger det (;

Citerar Ridley:
Webhallen? 0: Coolt. Men du ska inte stå i butiken elleh?


Jo (: blir butik.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Sitter och läser igenom ännu mer akademisk ordbajseri. 10 sidor kvar, men låååånga tio sidor... vad gör resten av MNC-gänget för kul?
André Lamartine / Gamereactor
  • 0
Jag har drabbats av ett hemskt tvångsbeteende. Jag måste scanna varje planet i Mass Effect 2 tills de är "Depleted". Halva speltiden går åt till detta. :<
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Citerar Josephus Flavius:
Man går butik till butik, lämnar CV:n osv, bara det att det är lättare att få jobb.

Än Stockholm? Skulle inte förvåna mig.
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Citerar Josephus Flavius:
Man går butik till butik, lämnar CV:n osv


Ska göra't imorgon.
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
  • kraz
  • kraz
Citerar The Vision:
Aja, viktigaste är att du fick ett jobb i Linköping!


Ja men jag är ändå superpeppad på att jobba där faktiskt. Var och hälsade på dom på huvudkontoret i somras och det kändes väldigt rätt. Ska bli kul!
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Citerar Mr Clint:
Jag har drabbats av ett hemskt tvångsbeteende. Jag måste scanna varje planet i Mass Effect 2 tills de är "Depleted". Halva speltiden går åt till detta. :<


Asmysigt ju, när man känner att man orkar/har tid.
http://i.imgur.com/LhzFKUp.gif
  • 0
Citerar The Vision:
Än Stockholm? Skulle inte förvåna mig.


Ska söka först och främst på campus och sen åka runt.
"If you will it, it is no dream; and if you do not will it, a dream it is and a dream it will stay" /Theodor Herzl
  • 0
Citerar Mr Clint:
Elakt. Bara för att hon är norrlänning måste hon inte bo ute i skogen.

Klart hon gör, och det blir ju jättesmidigt att kunna jobba hemifrån på så vis. Och så kan hon rida på renar när hon behöver ta sig en bit. Snöskoter väsnas för mycket, då hinner kunderna fly.


Citerar kraz:
Jo (: blir butik.

Okej. Najs. :3


Citerar Josephus Flavius:
Man går butik till butik, lämnar CV:n osv, bara det att det är lättare att få jobb.

Ska börja på bokhandeln på Universitetet.

Åhå. Men bokhandel låter ju inte jättetråkigt.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
  • kraz
  • kraz
Citerar The Vision:
Än Stockholm? Skulle inte förvåna mig.


Finns ju snoormycket jobb i Sthlm. Inga bostäder dock. Så är det iaf för oss som inte är därifrån ;p
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Citerar Mr Clint:
Jag har drabbats av ett hemskt tvångsbeteende. Jag måste scanna varje planet i Mass Effect 2 tills de är "Depleted". Halva speltiden går åt till detta. :<


I know the feeling, bro. Jag har depletat varje planet i hela ME2-kartan. Hur fan orkade jag egentligen, nu när man tänker tillbaks.
André Lamartine / Gamereactor
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Ersatt av Midnight Club X