Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club 9 (23.00 - 09.00)


Citerar Roo:
Du, jag har kuggat Programmering C. Jag kan det här.

Du kan hur man gör kompilatorn ledsen?
Innan du frågar om nån vet en bra dator, specificera budget, vad du ska ha den till, om det ska vara laptop eller stationärt. Sen kommer någom i Officiella Datortråden att länka ett bra paket.
  • 0
Citerar TB the gr8 n3rd:
Din mamma var en kompilator när hon kompilerade äggkoden med spermkoden till barn.exe


Snusk.
  • 0
Jag såg trailern för den här Friends with Benefits. Är inte den en kopia av den här som precis kom med Portman och Kutcher?
"If you will it, it is no dream; and if you do not will it, a dream it is and a dream it will stay" /Theodor Herzl
  • 0
  • Roo
  • Roo
Citerar TB the gr8 n3rd:
Du kan hur man gör kompilatorn ledsen?

Spelet var trasigt. Det gick inte att vinna.
Sköntåse.
  • 0
  • kraz
  • kraz
Citerar Artillery Force:
Nä, men det är tråkigt. Vissa borde inte ha internet om dom inte klarar av ett skämt.


Nej det är sant. Internet är en väldigt oseriös och bra plats.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Citerar Aaandy:
Snusk.

Ta det med Gates istället.
Innan du frågar om nån vet en bra dator, specificera budget, vad du ska ha den till, om det ska vara laptop eller stationärt. Sen kommer någom i Officiella Datortråden att länka ett bra paket.
  • 0
Citerar TB the gr8 n3rd:
Citerar Aaandy u kan vara en kompilator.

Din mamma var en kompilator när hon kompilerade äggkoden med spermkoden till barn.exe

Som kördes först 9 månader senare, och det fick Dr Watson ta reda på.
Det kan man ju veta, att när högfärden är inne stugan, så står olyckan redan och lurar ute i förstun.
  • 0
  • kraz
  • kraz
Citerar Aaandy:
Snusk.


Schh, nån kan bli ledsen.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Citerar zwqase:
Citerar Mr Clint:
http://www.youtube.com/watch?v=sYmP-2-9pkk


Ahahaha! Natthumor ftw!


Blir aldrig gammal. <3
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Citerar Roo:
Spelet var trasigt. Det gick inte att vinna.

Klart det e trasigt med kod som ser ut sådär...
Innan du frågar om nån vet en bra dator, specificera budget, vad du ska ha den till, om det ska vara laptop eller stationärt. Sen kommer någom i Officiella Datortråden att länka ett bra paket.
  • 0
Citerar kraz:
Schh, nån kan bli ledsen.


Hihi.
  • 0
Citerar kraz:
Citerar Aaandy:

Snusk.


Schh, nån kan bli ledsen.


Snusk!? Var!?

Inget snusk?
Jag är hungrig.
  • 0
  • Roo
  • Roo
Citerar TB the gr8 n3rd:
Klart det e trasigt med kod som ser ut sådär...

Du missförstår. Kompilatorn var spelet, och det var trasigt. Fungerade aldrig.
Sköntåse.
  • 0
Citerar -Ando:
Och vissa borde inte ha det om dom blir så enormt jävla butthurt.


Det handlar om förtroende. Att bara vilja ha en förklaring är knappast för mycket begärt.

Men nog om det nu.
Fierce is the spirit of her waters - She creates us - Flows in us - The fool who dare enslave her beware, she wash his life away // -Native Grubb Proverb-
  • 0
Inglourious Basterds är alltid lika underbar, om inte bättre varje gång man ser den.

Godkväll.
André Lamartine / Gamereactor
  • 0
Citerar kraz:
Citerar Aaandy:
Snusk.


Schh, nån kan bli ledsen.


Ändå var det jag som fick be om ursäkt - och när jag gjorde det vart du bara ännu mer sur?

http://www.youtube.com/watch?v=S67AIuesG5U
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Citerar LoaMcLoa:
Här snackas natthumor: http://www.youtube.com/watch?v=PmUVXRMBAAE&feature=relate
d


"Suck forever"?

:3
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Har jobbat hårt hela dagen. Nu förtjänar jag lite lugn och ro, med några klassiska Futurama-avsnitt.
Mathias Holmberg / Gamereactor
  • 0
Citerar moviefreak:
Inglourious Basterds är alltid lika underbar, om inte bättre varje gång man ser den.

Godkväll.


Den är riktigt mysig!
"If you will it, it is no dream; and if you do not will it, a dream it is and a dream it will stay" /Theodor Herzl
  • 0
Citerar moviefreak:
Inglourious Basterds är alltid lika underbar, om inte bättre varje gång man ser den.



Godkväll.

Har du sett Inglourious Bastards också?
Det kan man ju veta, att när högfärden är inne stugan, så står olyckan redan och lurar ute i förstun.
  • 0
  • kraz
  • kraz
Citerar Mr Clint:
Ändå var det jag som fick be om ursäkt - och när jag gjorde det vart du bara ännu mer sur?


Jag är inte sur, jag har kul.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Citerar zwqase:
"Suck forever"?

:3


Jag tror den korrekta termen är "Sock Forever!"

Citerar moviefreak:
Inglourious Basterds är alltid lika underbar, om inte bättre varje gång man ser den.

Godkväll.


Hejpåre!

Bane ser ful ut :C
Jag är hungrig.
  • 0
  • Penn
  • Penn
Citerar Artillery Force:
Det handlar om förtroende. Att bara vilja ha en förklaring är knappast för mycket begärt.

Jag kan vara medlare...?

Lite som ett medium som talar mellan andevärlden och olika dimensioner.
  • 0
Citerar Mathias Holmberg:
Har jobbat hårt hela dagen. Nu förtjänar jag lite lugn och ro, med några klassiska Futurama-avsnitt.


Varför går du inte och tar en tupplur istället?
Jag är hungrig.
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Ersatt av Midnight Club X