Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Tyck till om Gamereactors forumiter!


Förstår inte riktigt vad som triggade allt hat mot AG Jati. Har aldrig riktigt gillat honom, men jag har inte heller tyckt illa om honom. Men när han börjat titulera sig som ett mästertroll så gör han endast bort sig. Han beter sig som en prepubertal tolvåring som börjar fjanta sig när han får skit, för att på något sätt visa att han inte bryr sig. Men det enda han lyckas med är att göra bort sig och hur mycket han än försöker "trolla" bort att han inte bryr sig, så tror jag ingen här tvekar en sekund på att han faktiskt tar åt sig. Tråkigt att en medlem ska bli sin egen undergång på det sättet.
"People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do."
  • 0
Citerar Elak Kyckling:
Jag saknar den äldre generationen forumtroll. Sånna som la lite effort i att ibland underhålla. Den äckliga sepetrollgenerationen bestående av trollfaces och VIDRIGA fraser som "u mad" osv har förstört allt. Nu skriver man något efterblivet, folk konstaterar att det är efterblivet, och så svarar man med "u mad". Och då trollar man tydligen.

Noll av fucking hundra till alla som bidrar till denna rörelse av inkompetenta småbarn som tror sig vara så jävla häftiga på internet.


u mad?
En gnutta förlorad självrespekt från att kissa i flaskor
  • 0
Citerar Elak Kyckling:
Jag saknar den äldre generationen forumtroll. Sånna som la lite effort i att ibland underhålla.


Haha, ja. Getabock lyckades ju övertyga moderatorerna att han INTE var en gammal medlem, trots att alla andra tråkmånsar skrek VARG till höger och vänster. Nu var det inte en varg, utan bara en getabock som slutligen åkte ut med huvudet före. Han stod för en del underhållande åsikter och inlägg.

AsdfRtu6H är DonutDude. Pinsamt enkelt att genomskåda.
It Can't Rain All the Time
  • 0
Citerar Williamo:
Sorliga jävla människa. Kan tycka att det är ganska patetiskt att sitta och trolla ett spelforum. Seriöst. Vad vill du uppnå? Uppmärksamhet? Hur fan kan det vara underhållande att sitta och skriva en massa nonsens?
Nu antar jag att du svarar med ett U mad? Och tycker att det är så jävla rolig för stunden. Men för fan. Du kan möjligtvis inte må bra med tanke på hur du beter dig.
Väldigt självdestruktivt.
Du är forumets sämsta medlem och ta åt dig och gör något åt dit tillsynes patetiska beteende.


Men snälla nån, ta det lugnt! Om du inte gillar mig eller det sättet jag skriver på forumet bör du ta det med en nypa salt. Inte bete dig som ett barn som inte får lördagsgodis. Vad jag kan få ut ifrån din text så verkar du vara arg över det jag skriver i spelforumet. Vad om jag får fråga? Allt jag får ut från dig är att du verkar vara en person med kort stubin, som inte begriper ett jota av vad du säger. Alla är vi olika.

Please, get over it!
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Citerar Kapten Varg:
Men när han börjat titulera sig som ett mästertroll så gör han endast bort sig.


Det är ju det som är trollningen lol, han driver ju.
Jag hatar djurvänner.
  • 0
Citerar Vanilla Thunder II:
Det är ju det som är trollningen lol, han driver ju.


- -
"People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do."
  • 0
AsdfRtu6H är en allmänt skitbra medlem. Käcka och ibland smarta kommentarer. Doftar nästan Elak Kyckling. Kan tänka mig att han kommer förskaffa sig en elitplats här på sidan senare.
At the end of the rainbow there's no gold. Kill yourself.
  • 0
Citerar -Ando:
Citerar TSL Luke117:AsdfRtu6H är en allmänt skitbra medlem. Käcka och ibland smarta kommentarer. Doftar nästan Elak Kyckling. Kan tänka mig att han kommer förskaffa sig en elitplats här på sidan senare.

http://i.minus.com/ibgisH4GXhcztT.gif

http://img.chan4chan.com/img/2009-03-31/four_words_stfu.jpg
At the end of the rainbow there's no gold. Kill yourself.
  • 0
Citerar TSL Luke117:
AsdfRtu6H är en allmänt skitbra medlem. Käcka och ibland smarta kommentarer. Doftar nästan Elak Kyckling. Kan tänka mig att han kommer förskaffa sig en elitplats här på sidan senare.


Är du full?
Jag hatar djurvänner.
  • 0
Citerar Vanilla Thunder II:
Citerar TSL Luke117:AsdfRtu6H är en allmänt skitbra medlem. Käcka och ibland smarta kommentarer. Doftar nästan Elak Kyckling. Kan tänka mig att han kommer förskaffa sig en elitplats här på sidan senare.

Är du full?

Nej, jag dricker inte.
At the end of the rainbow there's no gold. Kill yourself.
  • 0
TSL Luke117 är en allmänt dålig medlem och irriterande medlem.

-Ando är så tsundere att det gör ont.

Vanilla Thunder II är snäppet mindre tsundere. Han är dessutom en enorm mes och hans försök till en tuff fasad framstår bara som patetiska. Detta gör honom dock till en måttligt roande snubbe att ha i MNC.
En gnutta förlorad självrespekt från att kissa i flaskor
  • 0
Citerar AsdfRtu6H:
TSL Luke117 är en allmänt dålig medlem och irriterande medlem.


Äh, du är allmänt DonutDude.
At the end of the rainbow there's no gold. Kill yourself.
  • 0
Första gången på veckan som det är knäpptyst här, få väl bidra med lite då.

Williamo är stor i käften, punkt slut!
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Citerar TSL Luke117:
AsdfRtu6H är en allmänt skitbra medlem. Käcka och ibland smarta kommentarer. Doftar nästan Elak Kyckling. Kan tänka mig att han kommer förskaffa sig en elitplats här på sidan senare.




Citerar AsdfRtu6H:
TSL Luke117 är en allmänt dålig medlem och irriterande medlem.




Åh gud, det finns inget roligare än att läsa från den här tråden. Det handlar inte om konstruktiv kritik. Snarare som folk tidigare nämnt, bara en massa skitkastning
Tar du hand om jorden så tar den hand om dig.
  • 0
Jag gillar TSL Luke117, han är schysst och rolig att snacka med.
All you care about is money. This town deserves a better class of criminals and I'm going to give it to them.
  • 0
Citerar killermm:
Jag gillar TSL Luke117, han är schysst och rolig att snacka med.

Tack! Du är rolig du med!
At the end of the rainbow there's no gold. Kill yourself.
  • 0
Jag kom tillbaka till GR, efter långt uppehåll på grund av whatever who cares, för att jag saknade Glass Simon och hans eviga väntan på kärleken. Jag saknade också bbnews insikter och rakbladsvassa sarkasm. Några som finns kvar i tankarna efter så lång tid, som man inte ens träffat på riktigt, kan bara vara jävligt bra forumiter
Lider inte längre för konsten, jag bara lider
  • 0
Kul att se att Dufwan är tillbaka. Han var ett bra tillskott förr när han var aktiv, och förmodlligen kommer han att vara det nu med.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Den här tråden besitter något fruktansvärt mindervärdeskomplex och har blivit mer och mer utav en anarki, inte för att den aldrig blivit av med den stämpeln, men man får väl anta att skiten runnit nedåt med åren, det var bättre för då jag var ett troll!

De enda jag kan tycka till om är människorna i styrketräningstråden, de flesta av dem är sköna forumiter som delar samma intresse som mig, samt delar med sig av sin vardag på gymmet.

Tillagt 2013-08-09 21:23:
Juste, Lotus har växt i mina ögon. Kul att även denna individ funnit styrketräning som en sysselsättning. För första gången så kan jag även urskilja att han mognat eller kanske ändrat personligheten ett snäpp. Det kan ju bero på att man blir dryg och förbannad när man läser inkompetenta inlägg dag ut och dag in, men som sedan släpper när man hittar en mognare sida av forumet. Nu var det säkert år sedan han gradvis ändrades men började rent spontant tänka på det just nu, kommer dock minnas honom/ dig som ganska dryg, inte för att det gör något då Gamereactor har haft sina epoker (som jag saknar), och inte är det upplysningen just nu.
"The sky is not the limit, it's just the view"
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Fortsatt tilltyckande görs här.