Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

EQ - Emotionell intelligenskvot


Your score: 30
0 - 32 = low (most people with Asperger Syndrome or high-functioning autism score about 20)

D:

Kanske är för att jag bryr mig om mina vänner, men inte lika mycket om andra...
42
  • 0
Your score: 51
0 - 32 = low (most people with Asperger Syndrome or high-functioning autism score about 20)
33 - 52 = average (most women score about 47 and most men score about 42)
53 - 63 is above average
64 - 80 is very high
80 is maximum


Skapligt.
A million light reflections pass over me
  • 0
  • Alyx
  • Alyx
Citerar The Vision:
Citerar Alyx:
Your score: 44
33 - 52 = average (most women score about 47 and most men score about 42)

Över average iaf

Nej? Över 53 är Above Average.


För män var det 42 average ^^
"Thats not your base Bambo..."
  • 0
Your score: 55.
  • 0
Fick 29 och jag antar att det har att göra med att jag är ganska känslokall när jag kollar på film och sånt, bland annat.
Så talade Waiiwan
  • 0
Jag fick 65... Fast jag är blyg och därför inte så social av mig, så det är svårt att säga hur väl det stämmer. Men jag är en känslig person och bryr mig om vad andra känner. Jag kanske är för känslig, vilket gör mig blyg? Argh, plötslig insikt! Det verkar rimligt!
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Your score: 60
0 - 32 = low (most people with Asperger Syndrome or high-functioning autism score about 20)
33 - 52 = average (most women score about 47 and most men score about 42)
53 - 63 is above average
64 - 80 is very high
80 is maximum
The great revolution in the history of man, past, present and future, is the revolution of those determined to be free.
  • 0
25.
A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort
  • 0
46.
I don't envy you.
  • 0
47
FU™
  • 0
Citerar Elak Kyckling:
Så om man sitter och gråter framför nyheterna så får man högt i det här?

Beroende på nyheterna, ja.
FU™
  • 0
50. Jag trodde dock att jag skulle vara upp mot 65 eller något, men tydligen inte.
Vet vett.
  • 0
36, hade nog gissat på något högre.
  • 0
73 Vilket är kring vad jag trodde.
flying monkeys stole my signature. damn them.
  • 0
Hatar tester likt detta. Går inte att mäta någon slags intelligens med hjälp av enkäter.
Ischlo Pischlo!
  • 0
46. Trodde jag skulle få mindre faktiskt, kändes förövrigt som ett väldigt luddigt test. Har svårt att tro att man kan mäta en persons sociala kompetens via ett test på internet.
"Har du någon gång blivit förälskad i en sten?"
  • 0
Citerar MrFUBAR:
46. Trodde jag skulle få mindre faktiskt, kändes förövrigt som ett väldigt luddigt test. Har svårt att tro att man kan mäta en persons sociala kompetens via ett test på internet.


Håller med.
  • 0
  • I
  • I
Citerar MrFUBAR:
46. Trodde jag skulle få mindre faktiskt, kändes förövrigt som ett väldigt luddigt test. Har svårt att tro att man kan mäta en persons sociala kompetens via ett test på internet.


Inte så exakt nej, men i stora drag så går det.
Ad finem ambulo.
  • 0
Citerar I:
Inte så exakt nej, men i stora drag så går det.


Precis. Man kan ju inte direkt veta att om Person A får 41 och Person B får 42 så är B exakt 1/80 bättre än A. Men, det ger en hint på att den som får 40 är något mer känslosam och i vissa fall mer socialt kompetent än den som får 20.
flying monkeys stole my signature. damn them.
  • 0
  • I
  • I
Citerar Dr Muu:
Precis. Man kan ju inte direkt veta att om Person A får 41 och Person B får 42 så är B exakt 1/80 bättre än A. Men, det ger en hint på att den som får 40 är något mer känslosam och i vissa fall mer socialt kompetent än den som får 20.


Eller 15, som jag fick...
Ad finem ambulo.
  • 0
Citerar I:
Eller 15, som jag fick...


Precis. Likadant går det inte att säga att du nu måste ha asbergers, men i vissa fall kan det ge en indikation.
flying monkeys stole my signature. damn them.
  • 0
  • I
  • I
Citerar Dr Muu:
Precis. Likadant går det inte att säga att du nu <b>måste</b ha aspergers, men i vissa fall kan det ge en indikation.


Det stämmer. Men resultatet säger heller ingenting om hur man är att umgås med, för trots mitt låga resultat och låga sociala kompetens så är det ytterst få som så vitt jag vet anser att jag är otrevlig eller osympatiskt.
Ad finem ambulo.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!