Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Radera webbhistorik på WE 8?


Har windows explorer 8 och kan för f*n inte radera webbhistoriken på den! Har en gemensam dator med alla andra coh vill inte att andra ska se vad jag varit inne på. Så när jag provat att stänga av datorn, raderat tidigare och vanlig borttagning så ändras inget. Exempelvis så ska jag söka på gamereactor.se och då kommer det upp allt aom jag varit inne på på gr. Trycker man på x så kommer det likt förbaskat tillbaka... Hjälp någon?
Sebastian Rosengren
  • 0
Ehhm...privata meddelanden.
Hm hmm jaja, ja.
  • 0
Paranoid? Använd Chrome, Firefox eller Opera.
  • 0
Citerar zibbz95:
Har windows explorer 8 och kan för f*n inte radera webbhistoriken på den! Har en gemensam dator med alla andra coh vill inte att andra ska se vad jag varit inne på. Så när jag provat att stänga av datorn, raderat tidigare och vanlig borttagning så ändras inget. Exempelvis så ska jag söka på gamereactor.se och då kommer det upp allt aom jag varit inne på på gr. Trycker man på x så kommer det likt förbaskat tillbaka... Hjälp någon?


Porr är skadligt och ger dig håriga handflator
"Finns där något sätt för islam att på ett bra sätt integreras i det svenska samhället, eller kommer svensk trångsynthet, rädsla och respektlöshet göra detta omöjligt?"
  • 0
Använd inte Internet explorer. Byt till någon annan läsare och du kommer känna dig... fri.
And then Snoken was a pumpkin.
  • 0
Ska inte den här raderas på en gång eftersom han har redan fått tips?
Hm hmm jaja, ja.
  • 0
Ctrl + Shift + Delete
Om jag inte minns fel.
FU™
  • 0
Finns det fortfarande människor som frivilligt använder Internet Explorer? Damn...
  • 0
Bland inläggen som ger svar så har inget funkat...
Då blir det firefox från och med nu
Sebastian Rosengren
  • 0
Citerar zibbz95:
Bland inläggen som ger svar så har inget funkat...
Då blir det firefox från och med nu


Vet inte om du testat detta.

Men du kan skriva ditt problem i denna tråd.
Officiella datortråden

Sedan kan du göra en blogg på ditt problem också.

Och ska du byta webbläsare kan du kolla in denna tråd för att se lite vad andra använder på forumet.
Vilken webbläsare använder ni?

Lycka till!
Everything dies, even stars//GRs Summer Awards 2011
  • 0
Surfa inkognito i Google Chrome så slipper du vara nojjig.
Särskrivningar är en del av min vardag.
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Finns en datortråd du kan ta upp det i. /-Angel-