Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club 8 (23.00 - 09.00)


Citerar Aaandy:
En ny, up to date-bild?


o:::
http://i.imgur.com/LhzFKUp.gif
  • 0
Citerar The Vision:
Tycker han ser yngre ut på bilden i nyheten.

Nä, där ser han ut att vara exakt 16.


Citerar Mathias Holmberg:
Nej, du är garanterat på listan... >:I

:C
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Citerar Aaandy:
Hm. Vilka vapen talar du då om?


MP5 har i Modern Warfare-spelen varit ett av mina favoritvapen, men är nu totalförstörd på grund av detta.
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Citerar Nicklas Holm:
Det återstår dock att se ifall de är villiga att låta mig delbetala den. Annars får jag vara avis tillsammans med dig ett tag till.


Om ni vill ha en gemensam nämnare att vara avundsjuka på, kan jag ställa upp.

Citerar Mathias Holmberg:
Jajjamensan.


Sweet!
  • 0
Fan jobb imon Jag som ha haft ett års semester typ. Skulle behövt ett år till

Fast ska bara jobba tre dagar så det borde man nog klara av, om någon tar över ifrån mig den andra dagen vill säga.
Kom igen nu Britt-Marie! Kör för fa-an!
  • 0
Citerar Nicklas Holm:
Det återstår dock att se ifall de är villiga att låta mig delbetala den. Annars får jag vara avis tillsammans med dig ett tag till.

Får hoppas det då.

Citerar Ridley:
*springer dit*

http://www.gamereactor.se/bild/?textid=25704&id=233555
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Hittade bruden/AIn/datorn, btw c:

Adjutant, kallades de visst.
http://i.imgur.com/LhzFKUp.gif
  • 0
För många Aladdin-praliner... Jag känner mig trött...

/yawn
Per Aspera Ad Astra
  • 0
Citerar Swedssman:
Jo, de flesta vapen har rekyl. Tycker det ger lite realism till spelet. Tvärtom frå mw2 airsoft bösor.


Jag bryr mig inte så mycket om realismen, det ska vara roligt att spela.
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Citerar zwqase:
MP5 har i Modern Warfare-spelen varit ett av mina favoritvapen, men är nu totalförstörd på grund av detta.


Kan hålla med dig. Har dock en kompis som endast spelar med den. Påstår att det är bäst... själv tycker jag du borde testa AK74, när du då låst upp den.
  • 0
Men försvinner Mikael Sundberg nu. Hans bloggar var roliga då de var lite udda, som det med samuraisvärdet.

Don´t like changes
Everything dies, even stars//GRs Summer Awards 2011
  • 0
Citerar Aaandy:
Kan hålla med dig. Har dock en kompis som endast spelar med den. Påstår att det är bäst... själv tycker jag du borde testa AK74, när du då låst upp den.


Mjo, det är en bit kvar till den (level 18 just nu), men jag har plockat upp den ett antal gånger och liksom i tidigare CoD är det en av de roligare att lira med.
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Citerar Ridley:
Nä, där ser han ut att vara exakt 16.


Vad är det med dig och dina garanterade åldrar? Shajt D:

Nyhetsbilden är bestämt från i somras. Då var jag 20,5 år.
Mathias Holmberg / Gamereactor
  • 0
  • I
  • I
Citerar Chrysis_ignita:
Don´t like changes


Nor do I.
Ad finem ambulo.
  • 0
Aaaw, jag vill ha Dissidia 2. :<
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Citerar Aaandy:
Om ni vill ha en gemensam nämnare att vara avundsjuka på, kan jag ställa upp.

Schh!
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Citerar Lotus:
Är det verkligen något negativt i konsert-sammanhang?

Hm, jag har ingen koll alls på var Säve ligger, men om Metaltown är där så är det väl ganska stor risk att WCR hamnar där med, ja.


Inte egentligen, men eftersom frihamnen egentligen är för liten för att rymma 25 000 pers så blir det väldigt trångt, tycker jag.

Det är lite synd med tanke på hur bra det gick att ta sig fram med kollektivtrafiken. Området låg ju så lokalt. Nu blir det mer omständigt med längre resväg, bil/buss ja vad det nu blir.

Du ska inte se Flogging Molly på Gröna Lund senare i år?
Fierce is the spirit of her waters - She creates us - Flows in us - The fool who dare enslave her beware, she wash his life away // -Native Grubb Proverb-
  • 0
Citerar Chrysis_ignita:
Men försvinner Mikael Sundberg nu. Hans bloggar var roliga då de var lite udda, som det med samuraisvärdet.


Ska jag ta tag i mitt bloggande för din skull? :3
And then Snoken was a pumpkin.
  • 0
Citerar Aaandy:
Tycker man verkligen inte. Och så stora restriktioner bör det väl inte vara bara för att man inte betalar allting direkt? Visst, större chans att försöka blåsa dem, men det är ju ändå relativt svårt. På något sätt kan man ju nästan alltid bli funnen.

Men ring dem, och hoppas på att du får en vettig person att prata med. Har jag dock inte fått senaste halvåret, oavsett vilken supportavdelning jag ringt.


Och utöver att de har min folkbokförda adress och alla CSN/studieuppgifter så kan de förmodligen göra min Iphone obrukbar på något vis och förstöra mitt Itunes-konto (som man ju anger under beställningen) där jag har har köpt saker till ett värde av flera tusen som de kan blockera om de vill.
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
Citerar Mathias Holmberg:
Vad är det med dig och dina garanterade åldrar? Shajt D:

Nyhetsbilden är bestämt från i somras. Då var jag 20,5 år.

Då förväntar jag mig att du ser ut som åtminstone 16,5 på den nya up-to-date bilden.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Citerar zwqase:
Mjo, det är en bit kvar till den (level 18 just nu), men jag har plockat upp den ett antal gånger och liksom i tidigare CoD är det en av de roligare att lira med.


Ah, så pass. Då är det som mig, fast jag är inne på första prestige. Finns en hel del riktigt bra vapen. AUG och AK47 är två stycken, utöver AK74. Har man några olika sorters klasser med dem, kan man spela på för glatta livet.
  • 0
lalalala


Vill ha lite spel till datorn nu när jag har en riktig datooooor

Men jag har inga pengaaaaaar

Och jag behöver klädeeeeeeer

Och jag vet ändå inte vad jag vill haaaaaa
http://i.imgur.com/LhzFKUp.gif
  • 0
Citerar Mathias Holmberg:
Nyhetsbilden är bestämt från i somras. Då var jag 20,5 år.

o..O Du har aldrig haft mustach/skägg va?
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Citerar The Vision:
Schh!


Hihihi.

Citerar Nicklas Holm:
Och utöver att de har min folkbokförda adress och alla CSN/studieuppgifter så kan de förmodligen göra min Iphone obrukbar på något vis och förstöra mitt Itunes-konto (som man ju anger under beställningen) där jag har har köpt saker till ett värde av flera tusen som de kan blockera om de vill.


Låter som om man inte ska delbetala...
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Ersatt av Midnight Club 9