Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club 8 (23.00 - 09.00)


Citerar grandtheftauto4life:
Och nästa president kommer få städa upp ännu mer skit efter Obama 2008-2012. Förutsatt att han inte blir omvald, vilket jag hoppas han inte blir.


Bush avslutade aldrig kriget, Obama har inte startat kriget, Bush gav USA mer utgifter än Obama där. Dessutom kom en Ekonomisk kris mitt i allt ihopa som Obama fick ta och Bush slapp ta hand om.
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Citerar Mr Smiley:
fan vad det blinkar nu


We now return to "Seizure Robots!"
And then Snoken was a pumpkin.
  • 0
Citerar Snoken:
We now return to "Seizure Robots!"


Typ!
Indecent exposure is fun.
  • 0
Citerar zwqase:
Fick för mig att du gick på en mer internationell skola, men det är alltså en ren jude-skola?


Jude-skola.. Låter som fel med tanke på att i mina trakter om man är "jude" på någonting så är man bra på det.
Jude-skola har alltså två innebörder för mig.
Glory to Arstotzka!
  • 0
Dessutom tror jag att de är tråkiga för att de inte riktigt har öppnat upp sig. Många i min klass var extrema torrbollen och trots att jag var väldigt social mot de kunde jag inte låta bli att känna mig uttråkad i deras sällskap. Men efter lite ansträngning blev de mer och mer sociala och riktigt sköna polare att hänga med på fritiden. Du får försöka göra samma sak typ! ;>
Gå hemm alla ?? Fakju på ditt död i helvete ??
  • 0
Citerar Josephus Flavius:
Jag är oftast inte deppig "in public" och visar det sannerligen inte men jag orkar inte jämt hålla fasaden uppe.
'


"All the world's a stage..."
  • 0
Citerar Josephus Flavius:
Det har jag tyvärr.


Usch. Man borde bara bli kär när det är en enkel, rak väg framåt. Gud utformade det där systemet helt amatörmässigt.
  • 0
Citerar Josephus Flavius:
Jag är oftast inte deppig "in public" och visar det sannerligen inte men jag orkar inte jämt hålla fasaden uppe.


Man är väl ofta lite gladare in public.
Allvarligt talar, jag kan inte le med tänderna. Jag kan seriöst inte.
Glory to Arstotzka!
  • 0
Citerar Gamer 94:
Jude-skola.. Låter som fel med tanke på att i mina trakter om man är "jude" på någonting så är man bra på det.
Jude-skola har alltså två innebörder för mig.


Menade givetvis inget mer med det än att det är en skola där en majoritet av eleverna är judar.
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Citerar Coco Dude:
Konstigt nog känner jag mig snäll ikväll, och därför ska Jose få lite råd! Om du vill ha en kvinna (eller en man, lol jk) får du väl börja bredda din bekant- och vänskapskrets! Sköna människor träffar man helt slumpmässigt, som exempelvis en festival eller en fest. Det är viktigt att man gör ett gott intryck så att folk minns dig och associerar dig med positiv energi! Man ska aldrig vara en person som försöker för hårt, eller en sån som försöker passa in. Var dig själv, men låt den lite galnare och skojfriskare sidan av dig dyka fram.


Det är svårt i den situation jag är nu. Det blir bättre när jag börjar plugga igen i oktober.

Citerar zwqase:
Fick för mig att du gick på en mer internationell skola, men det är alltså en ren jude-skola?


Det är judar från olika länder, problemet är att folk åker hem nu då kursen är över. Shira, den jag är bäst kompis med, drog till NY igår.
"If you will it, it is no dream; and if you do not will it, a dream it is and a dream it will stay" /Theodor Herzl
  • 0
Robert Duvalls karaktär i filmen John Q hette Frank Grimes. Det skrattade jag högt åt.
And then Snoken was a pumpkin.
  • 0
Citerar Siegfried:
Inga känslor


Såvida ingen av er har känslor för varandra är det klockrent. Allt eller inget ska det vara.
  • 0
Citerar Snoken:
Robert Duvalls karaktär i filmen John Q hette Frank Grimes.


Indecent exposure is fun.
  • 0
Jag har många sköna polare i min gymnasieklass, enda problemet är att nästan ingen bor här i stan.
Glory to Arstotzka!
  • 0
Citerar Gamer 94:
Citerar Mr Clint:
Ingen untz-musik här inte'h. :9


Det ä ju dansmusik, såklart finns det unz på listan?

..ELLER SNACKAR VI KRISTER SJÖGREN?


*suck* Nej. Vi snackar denna sorts musik. :9

http://open.spotify.com/track/4txLtX6oQ1A7VOx3YRvEl7
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Citerar Gamer 94:
Man är väl ofta lite gladare in public.
Allvarligt talar, jag kan inte le med tänderna. Jag kan seriöst inte.


Jag ler med tandställningen. Ibland finns det mat.
  • 0
Citerar -Ando:
Tidernas mest generella råd någonsin. (Y)


Nu vet jag inte ifall Ando var dryg eller inte, men tack i vilket fall!
Gå hemm alla ?? Fakju på ditt död i helvete ??
  • 0
Citerar Josephus Flavius:
Det är judar från olika länder, problemet är att folk åker hem nu då kursen är över. Shira, den jag är bäst kompis med, drog till NY igår.


Ah, på så sätt! Ja, det låter ju rätt trist. Men du skulle hem till Sverige snart va? Borde väl bli lite mer fart på lördagarna då, eller hur?
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Citerar zwqase:
Menade givetvis inget mer med det än att det är en skola där en majoritet av eleverna är judar.


Jo jag vet, ville bara påpeka hur jag tänkte.
Glory to Arstotzka!
  • 0
Citerar Gamer 94:
Allvarligt talar, jag kan inte le med tänderna. Jag kan seriöst inte.


Med läpparna då?
  • 0
Citerar Lurkman:
Såvida ingen av er har känslor för varandra är det klockrent. Allt eller inget ska det vara.


Hon skriver hjärtan hela tiden, och jag saknar tid, första gången jag såg henne började hon strula med mig utan att jag sa eller gjorde något. When I came to spain, I said What the fuck.
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Citerar Costae Cavea:
Med läpparna då?


Mjo, det går, men gör jag det ser det förbannat ansträngt ut.
Om jag ska le så "smirkar" jag oftast.
Glory to Arstotzka!
  • 0
Captain Obvious is Obvious
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Citerar Mr Smiley:


Tyckte nästan synd om honom i Simpsons.
And then Snoken was a pumpkin.
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Ersatt av Midnight Club 9