Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

The Walking Dead


Citerar Corfixeen:
Citerar Felx:När återupptas serien igen?

10:e februari.
Och på svensk tv och inte massa snyltande nedladdare?
  • 0
Citerar GinTonic:
Jävla Rick alltså, jävla Rick.


Avsnitt 9 (Säsong 3) + mindre spoilers från serieblaskan
Spoiler: Det mest krystade i serietidningen var Ricks hallucinationer. Då var det aldrig visuella utan endast auditiva hallucinationer. Vet inte riktigt vad jag tycker om den riktningen de tar konceptet i TV-serien. Detta tillsammans med Andreas smöriga tal var avsnittets lägre delar kvalitetsmässigt, annars var söndagens avsnitt ganska bra.

Ser dock fram emot att Rick blir lite mer stabil - och hans vänskap med Tyreese blommar ut. DET är bland det bästa i tidningen. Onekligen.
electronic monolith throw a jam upon the disc
  • 0
Finns det en tråd för serietidningen?
But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
  • 0
Saknar Shane. Behövs en riktigt tuff man.
  • 0
Citerar Knaan:
Saknar Shane. Behövs en riktigt tuff man.


Faktiskt. Han hade lite balls.

Citerar Nufc2012:
Citerar Corfixeen:Citerar Felx:När återupptas serien igen?

10:e februari. Och på svensk tv och inte massa snyltande nedladdare?


I lol'd.
  • 0
Citerar Knaan:
Saknar Shane. Behövs en riktigt tuff man.

Han skulle verkligen behövas nu efter avsnitt 9.
Spoiler:Personligen var han min favoritkaraktär även fast han vart galen så var han ändå känslosam. Men han var liksom gjord för att dö. Tråkigt nog.
"There's always should-haves where I'm going There's always could-haves where I've been."
  • 0
Jag gillar inte alls Shane. Inte Rick heller för den delen. Tycker att karaktärerna har varit överlag väldigt svåra att tycka om. Dale som undantag.

Värst är Andrea. Usch.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Har ni läst serietidningen?

Där har ni allt ni söker, believe me.
But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
  • 0
Längtar till säsong 4 som e utannonserad
svartbränd korv suger!
  • 0
Rick har alltid huvudet i lutande position.
Sen kallade han tysken för "liftwaffe", och sen sa han att han inte kunde förstå hur man kan va så stöddig när man har förlorat två världskrig
  • 0
Spoiler:Gillar att så fort man börjar få upp ögonen för en karaktär så dödar någon den personen direkt.
"Vad som är roligt är subjektivt din dumme jävel."
  • 0
Citerar TiipX:
Rick har alltid huvudet i lutande position.


'murica!!
Gör musik.
  • 0
Ingen vidare säsongsavslutning.
Indecent exposure is fun.
  • 0
Säsongens sämsta avsnitt. Bra jobbat.
Saving the world at $11 an hour.
  • 0
Blev inte tillfredsställd av säsongsavslutningen... hade hoppats på mer
Kommer dock självklart fortsätta kolla då jag är ett stort fan av serien.
It is the mind that really creates the body. It is the mind that makes you work out those 4-5 hours a day. It is the mind that visualises what the body want to look like as the finished product. - Arnold Schwarzenegger
  • 0
Sett klart säsong 1 av The Walkign Dead, väldigt bra.
All you care about is money. This town deserves a better class of criminals and I'm going to give it to them.
  • 0
Mja, avsnittet gav inget vidare stort intryck på en.
"There's always should-haves where I'm going There's always could-haves where I've been."
  • 0
  • Felx
  • Felx
Citerar Corfixeen:
Säsongens sämsta avsnitt. Bra jobbat.


Instämmer helt. Otroligt dåligt slut på en annars bra säsong.
  • 0
Vad var dåligt med det???
  • 0
Har slutat kolla på den här serien sen sidan som stream'ade gick åt helvete. Men här har de hunnit börja nya säsonger och allt vad det är.

Ska börja titta igen. Säsong två är jag någonstans tror jag. Med den där mörka samuraibruden. Har episoderna på den nyaste säsongen vart bra? Ska bli trevligt att börja se igen.
  • 0
Bra avslut...

Spoiler:Vad hände med Felix?
Svenskarna följer tydligen en klubb som heter Zlatan.
  • 0
Köpte samma poncho som Daryl har i serien haha!

Bild: http://www.gamereactor.se/media/ug/15/101521.jpg
It is the mind that really creates the body. It is the mind that makes you work out those 4-5 hours a day. It is the mind that visualises what the body want to look like as the finished product. - Arnold Schwarzenegger
  • 0
Jag fullkomligt avskyr denna ständiga stereotyp på "vetenskapsman" (scientist) som alltid används i amerikansk media. Supersmart, asocial, pratar med ett "vetenskapligt" språk, kan inte ta hand om sig själv utan har bara en briljant hjärna och inget annat. Sjukt förlegad och fruktansvärt tråkigt, när ska de växa upp där borta?!

Gillar snubbens frisyr dock.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!