Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Konstiga vanor.


Citerar Spel token:
Knäcker fingrarna och nacken ofta som fan. :E


Jag knäcker min nacke varje morgon. Känns som jag gort något fel om jag inte gör det
One mans faite comes from another mans wait-Unknown sniper
  • 0
Citerar BroadswordFX:
Jag knäcker min nacke varje morgon. Känns som jag gort något fel om jag inte gör det


Att "knäcka" sin nacke varje morgon, låter väldigt fel.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Jag är lite av en perfektionist. Om någonting ligger fel så rättar jag till det. Jag kan inte koncentrera mig om jag ser något som stör mig vare sig det är i skolan eller hemma vid skrivbordet. Det gäller även min dator och mitt ps3. Om det inte är ordning i hårddiskarna så måste jag ordna om allt innan jag kan fortsätta använda dem.
  • 0
Citerar Tallica:
När ett spel eller ngt laddar så blinkar jag flera gånger efter varandra och tror att det ska vara färdigladdat efter jag har öppnat ögonen


Haha, jag med. Fett underligt beteende.
  • 0
Citerar Spel token:
Knäcker fingrarna och nacken ofta som fan. :E


+1
Det är lätt att bli en skitstövel.
  • 0
  • izzu
  • izzu
tänder alla lampor i huset kl 1 på dagen även om de är ljust..
  • 0
Känner typ var 10 minut om mobilen fortfarande ligger i fickan när jag är i skolan.
"Första jag ska klippa din toung, sen jag ska klippa öra." <3
  • 0
Drar händerna äver håret minst en gång var tredje minut.
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
Kanske inte är så ovanligt, men om jag tvättar mina händer så tvättar jag ALLTID munnen också, även om jag inte behöver det. Ren jäkla reflex.
"Reality is tearing itself asunder - and i must race."
  • 0
Citerar Saffransbulle:
Möjligen för att ha mobil och nycklar i samma ficka skulle resultera till en repig mobil? Håller alltid mobil och nyckel inom seperata fickor.

Jag brukar ha dem i samma ficka. Så bökigt att ha något dela ficka med plånboken som man oftast tar upp. Inte för att det är något måste för mig utan mest av praktiska skäl.


Väldigt underhållande läsning i tråden. Trodde tvångstankar av olika slag var ovanligt.
You are what you love, not what loves you.
  • 0
Olika former av kontrollbehov. Kan vakna mitt i natten av att jag tror att mitt larm inte är på, vilket det alltid är.
@skogtastic på Twitter. Skribent på http://spelmolnet.se/
  • 0
Citerar skogis_psp:
Kan vakna mitt i natten av att jag tror att mitt larm inte är på, vilket det alltid är.


Haha har motsatsen ;D Kan vakna mitt i natten och stänga av larmet för att jag tror det ringer
"I'm not crazy. My reality is just different than yours."
  • 0
Citerar Psycho_JJ:
Haha har motsatsen ;D Kan vakna mitt i natten och stänga av larmet för att jag tror det ringer


Hehe, det har aldrig skett för mig.
@skogtastic på Twitter. Skribent på http://spelmolnet.se/
  • 0
Citerar skogis_psp:
Hehe, det har aldrig skett för mig.


Good luck for u!
Kommit försent till X antal lektioner ;D
"I'm not crazy. My reality is just different than yours."
  • 0
Biter på naglarna...
Inhemska hemskheter födda i vildmarken?
  • 0
  • Phip
  • Phip
Citerar Tallica:
När ett spel eller ngt laddar så blinkar jag flera gånger efter varandra och tror att det ska vara färdigladdat efter jag har öppnat ögonen


Det känner jag igen!
"In this world, nothing is certain but death and taxes."
  • 0
Citerar Phip:
Citerar Tallica:
När ett spel eller ngt laddar så blinkar jag flera gånger efter varandra och tror att det ska vara färdigladdat efter jag har öppnat ögonen


Det känner jag igen!


Jag brukar kolla bort och hoppas att när jag kolla tillbaka ligger procenten på ett jämnt tal:3
Inhemska hemskheter födda i vildmarken?
  • 0
Citerar Caleb:
Kanske inte är så ovanligt, men om jag tvättar mina händer så tvättar jag ALLTID munnen också, även om jag inte behöver det. Ren jäkla reflex.


Same here.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!