Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Saker vi trodde när vi var små.


Citerar Vapor17:
Jag trodde månen bestod av ost, efter att ha sett ett barnprogram.


hehe jag också ville bli asstronaut för att jag älskade ost
En gamer utan spel är ingen gamer. En ostmacka utan ost är ingen ostmacka
  • 0
När jag var liten (~5 år) trodde jag att jag var den enda riktiga människan på jorden, alla andra var egentligen robotar ( = mina motståndare). Visste inte riktigt hur jag skulle besegra alla robotar, men tänkte att det nog skulle ske efter ett litet tag.. Sjukt egentligen, men kommer ihåg att jag letade bevis för mina teorier bland annat på dagis och hemma.
Den som tar från den som spar, han har!
  • 0
Att månen var gjord av ost. Låter helt sinnessjukt, men jag trodde verkligen det.

Tillagt 2010-11-19 00:14:
Citerar Vapor17:
Jag trodde månen bestod av ost, efter att ha sett ett barnprogram.


Vad fan!?
Jävla vildar..
  • 0
ojoj
Citerar Vanilla Thunder:
Att månen var gjord av ost. Låter helt sinnessjukt, men jag trodde verkligen det.

Tillagt 2010-11-19 00:14:

Citerar Vapor17:
Jag trodde månen bestod av ost, efter att ha sett ett barnprogram.


Vad fan!?


Vad sur du blev då
En gamer utan spel är ingen gamer. En ostmacka utan ost är ingen ostmacka
  • 0
Citerar Vanilla Thunder:
Att månen var gjord av ost. Låter helt sinnessjukt, men jag trodde verkligen det.

Nej, det var nog rätt vanligt eftersom att det inte bara var du som såg på barnprogram när du var liten...
Krax.
  • 0
Jag trodde att man kunde hoppa från WTC och överleva!
  • 0
Citerar Dudibay:
Nej, det var nog rätt vanligt eftersom att det inte bara var du som såg på barnprogram när du var liten...


Kommer inte ihåg att jag fick det från något barnprogram, men det måste väl vara så.
Jävla vildar..
  • 0
Citerar Vanilla Thunder:
Kommer inte ihåg att jag fick det från något barnprogram, men det måste väl vara så.


Wallace and Gromit hade en film då dom åkte till månen, och plockade ner ost från dess yta, för att ha på sina kex. Påminner det dig om något?

Tillagt 2010-11-19 15:31:
http://www.imdb.com/title/tt0104361/
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Citerar Alex09:
Wallace and Gromit hade en film då dom åkte till månen, och plockade ner ost från dess yta, för att ha på sina kex. Påminner det dig om något?

Sjukt bra är den
Världsherravälde
  • 0
Jag trodde mina leksaker levde, att barn blev till genom att kramas och umgås och att personerna på TV fanns bakom TV:n.
Never be complete.
  • 0
Citerar elavyan:
Jag trodde mina leksaker levde, att barn blev till genom att kramas och umgås och att personerna på TV fanns bakom TV:n.


Tay story eller?
En gamer utan spel är ingen gamer. En ostmacka utan ost är ingen ostmacka
  • 0
Citerar Alex09:
Wallace and Gromit hade en film då dom åkte till månen, och plockade ner ost från dess yta, för att ha på sina kex. Påminner det dig om något?


Nu minns jag
Tack!
Jävla vildar..
  • 0
Citerar Alex09:
Citerar Vanilla Thunder:
Kommer inte ihåg att jag fick det från något barnprogram, men det måste väl vara så.


Wallace and Gromit hade en film då dom åkte till månen, och plockade ner ost från dess yta, för att ha på sina kex. Påminner det dig om något?

Tillagt 2010-11-19 15:31:
http://www.imdb.com/title/tt0104361/


Gamla minnen<3
En gamer utan spel är ingen gamer. En ostmacka utan ost är ingen ostmacka
  • 0
Citerar Snipershooter:
Nu minns jag
Tack


+1
  • 0
När vi åkte till Thailand så mellanlandade vi i Förenta Arabemiraten. Och på flygplatsen så var det några kvinnor med slöja som bara visade ögonen. Så min bror (7år gammal) säger "Kolla mamma, en riktig ninja!!"
  • 0
Jag trodde inte att ett fotbollsspel någonsin skulle kunna se bättre ut rent grafiskt än FIFA 98.
Ted Hinterleithner / Gamereactor
  • 0
Jag trodde att när skådespelarna dog i filmer så idog de på riktigt.

När jag åkte flygplan så trodde jag alltid att det landet vi var på väg till låg uppe i himmelen. Att det var anledningen till att vi flög med flygplan.

Sen vad det någon händelse som skedde i början av 90-talet, när ett fartyg sjönk. Man fick se en bild som togs under natten, det var svårt att uppfatta vad som hände. Då trodde jag Jorden var platt och att fartyget föll ner någonstans.
  • 0
Citerar Th3 End:
Sen vad det någon händelse som skedde i början av 90-talet, när ett fartyg sjönk.

Off-topic men, Estonia?
Ted Hinterleithner / Gamereactor
  • 0
Citerar Teddan:
Off-topic men, Estonia?


Kan vara den. Det var mitt under natten.
  • 0
Citerar Th3 End:
Kan vara den. Det var mitt under natten.

Tror det är den du menar. Var bara lite nyfiken, typiskt mig haha. Åkte faktiskt färja i Östersjön bara några dagar innan Estonia sjönk. Minns själv inget av det eftersom jag bara var två år gammal då, men mina föräldrar har berättat.

Men åter on-topic.
Ted Hinterleithner / Gamereactor
  • 0
Jag trodde ju stenhårt på klassikern att dvärgar, vättar och annat småfolk skötte trafikljusen manuellt, från elskåp vid sidan av vägen.

Trodde även att om man gick tillräckligt långt in i skogen skulle man förr eller senare börja gå tillbaka i tiden.
  • 0
Trodde att man la sig med armarna ut åt båda hållen och bena rakt ner när man dog. Som ett kors.
Jag har fisk i fickorna
  • 0
Jag trodde att darth maul bodde under min säng
Va nu en snäll pojk annars kommer dansken och tar dig!
  • 0
  • Prey
  • Prey
Ett tag trodde jag verkligen på tandfén ^^
_-_--_---/\-_--_/\_---_--\o/_---_--_-_ Swim, swim little man, swim away from the sharks, you have to save yourself!
  • 0
Jag trodde sprickor i asfaltsvägarna var dinosauriernas fel för länge länge sen. Asfalt och berg var ju samma grej vafan och inget var så starkt nog för sprickor i den hårda asfalten än dinosaurierna.. Då var jag ju inte stor och asfalt var ju en omöjlighet att uttala

Jätte rolig tråd, gett mig massa skratt! ^^
I don't share food..
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!