Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club 7 (23.00 - 9.00)


Citerar kraz:
Haha ja, alla killar som är hos den där tjejen altså. Jag skäms ihjäl ^^


Oh!! Tänk typ nörd söker fru!! Clint kan vara med!!
Peace out booooiiiiiis! And girls..
  • 0
Citerar kraz:
Hermione är snygg btw. Eller tjejen som spelar henne duhh.


Hon ser lite för brittisk ut för min smak. Brittiska tjejer är i allmänhet oerhört fula.
"MOO" Because OiNK just doesn't sound at all...
  • 0
Citerar Siegfried:
Jag kollar, Melissa är så bitchig


Det är ju så fruktansvärt jävla dåligt på alla sätt, jag vill bara döda någon med en frusen fläskfile gång jag hör "Jag vet att du vet att du vill kolla".
Vik hädan, troll.
  • 0
  • kraz
  • kraz
Citerar Antis:
Exakt! Vi konverterar om folk till snöälskare istället! De måste se le opportunities! :'D


Mene, ska vi rösta om vem som vinner eller hur fan gör vi? ^^
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Citerar kraz:
Hermione är snygg btw. Eller tjejen som spelar henne duhh.


Inte särskilt snygg, nej.
  • 0
Citerar Artillery Force:
Inte böckerna nej. Absolut inte. Får ångest varje gång jag tänker på hur roligt det var att läsa dom. Att det aldrig blir samma sak igen.


Samma här. Har läst samtliga böcker minst tre gånger. De har verkligen betytt oerhört mycket för min del.
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Citerar grandtheftauto4life:
Jag vill se Hermione naken eller iallafall lättklädd


Who doesn't?
Ally's
  • 0
Citerar Banka:
Mhhhmm. Mjaaaauuu.


"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
  • kraz
  • kraz
Citerar Jailbird:
Hon ser lite för brittisk ut gör min smak. Brittiska tjejer är i allmänhet oerhört fula.


Jag tycker att hon ser mumsig ut, jag vill bara bre henne på ett kex.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Citerar kraz:
Hermione är snygg btw. Eller tjejen som spelar henne duhh.

Verkligen inte.
HAPPY BIRTHDAY TO THE GROUND
  • 0
Cats foot, iron claw!
Neurosurgeons scream for more!
Praise the sun!
  • 0
Citerar Artillery Force:
Inte böckerna nej. Absolut inte. Får ångest varje gång jag tänker på hur roligt det var att läsa dom. Att det aldrig blir samma sak igen.


Att man inte tröttnade på att läsa om dem dessutom.
Ally's
  • 0
Citerar Herrkrabba:
På tal om Harry Potter. Fyfan vad sämst det är.

Du är sjuk!

Citerar Banka:
Horrukruxen? När Ron vill förstöra den så dyker en illusion upp om att Harry och Hermione kysser, alltså gör dem det aldrig på riktigt.

Kanske. Får se hur det blir på film dock, man kanske inte ser så bra. I en intervju med Emma Watson så lät det som att det bara var en kyss i hela filmen för Hermione.

Citerar kraz:
Hermione är snygg btw. Eller tjejen som spelar henne duhh.

Ja, Emma Watson. Hon har dock klippt bort allt hår nu. Hon var vackrare med långt.
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Citerar Black_prod:
Oh!! Tänk typ nörd söker fru!! Clint kan vara med!!


Hah, vilken underbar idé! Vi borde skapa den med sponsring av GR, kommer garanterat tjäna in storcachen!
  • 0
  • kraz
  • kraz
Citerar Banka:
Men inget som alltså vet?


Jag svarade ju! Men menar du bara mellan dom tre?
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Citerar zwqase:
Samma här har läst samtliga böcker minst tre gånger. De har verkligen betytt oerhört mycket för min del.


Jag har inte full koll på hur många gånger jag läst fenixorden, och har lyssnat på den minst fyra gånger också. Det är med andra ord en berättelse att läsa/höra om och om igen. =P
Fierce is the spirit of her waters - She creates us - Flows in us - The fool who dare enslave her beware, she wash his life away // -Native Grubb Proverb-
  • 0
Citerar Lotus:
Det är ju så fruktansvärt jävla dåligt på alla sätt, jag vill bara döda någon med en frusen fläskfile gång jag hör "Jag vet att du vet att du vill kolla".


http://cirkuscripp.files.wordpress.com/2008/11/alex.jpg

awesome
det är svårt att vara ödmjuk när man alltid har rätt
  • 0
Citerar Mr Clint:


Henne hade jag inte sagt nej till.
Ally's
  • 0
Fan vad Melissa är bitchig;o
kädR
  • 0
Citerar kraz:
Hermione är snygg btw. Eller tjejen som spelar henne duhh.


Nä, kanske om man gillar brittiska pojkar dock.
  • 0
Citerar kraz:
Jag svarade ju! Men menar du bara mellan dom tre?


Hörde jag en trekant?
  • 0
Appropå skitprogram: kungarna av tylösand.

Det är ju fantastisk bra förnedrings-tv och är sanslöst bra om man gillar att bli irriterad på idioter. Lite som SVT:s debatt.
HAPPY BIRTHDAY TO THE GROUND
  • 0
Citerar Antis:
Hah, vilken underbar idé! Vi borde skapa den med sponsring av GR, kommer garanterat tjäna in storcachen!


Jag tror att det seriöst skulle kunna sälja!
Peace out booooiiiiiis! And girls..
  • 0
Citerar The Vision:
Hon har dock klippt bort allt hår nu.


Enda kvinnan som ser bra ut utan hår är Portman. <3
Praise the sun!
  • 0
  • kraz
  • kraz
Citerar Black_prod:
Oh!! Tänk typ nörd söker fru!! Clint kan vara med!!


HAHA, Vanilla Thunder kan vara med
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Ersatt av Midnight Club 8