Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club 7 (23.00 - 9.00)


Men för Guds skull männschor, berätta varför?!
Världsherravälde
  • 0
Citerar SputniQ94:
Fill me in! Jag har förstått att Tapto inte var den mest älskade medlemmen, men vad var det som hände? Samma fråga, fast om Andolini. (Jag är galet efter )

Well, Tapto stördes de flesta på för en mängd olika orsaker. Varje person hade sitt eget skäl att störa sig på honom lixom.

Han blev slutligen bannad för nån månad sen då han deltog i en rit-tävling med material han inte hade gjort själv.

Ando blev bannad då Motorsågspojken (en gammal bannad medlem som ibland dyker in här o trollar) ville ha personlig info om en mod. Ando sökte upp lite info och postade, och för det blev han bannad.

Typ?
Innan du frågar om nån vet en bra dator, specificera budget, vad du ska ha den till, om det ska vara laptop eller stationärt. Sen kommer någom i Officiella Datortråden att länka ett bra paket.
  • 0
Hej Klint!

fast menade ando
We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
  • 0
Funderar på att köpa Sims 3.

Jag vet att ni vill veta sånt.
Garçon means boy.
  • 0
  • kraz
  • kraz
Citerar NYZ95:
What´s up?


Dricker öl och har det gott.
Och hej på er alla som säger hej tillbaka! ^^
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Citerar SputniQ94:
Men för Guds skull männschor, berätta varför?!


Därför......?
  • 0
Citerar kraz:
Dricker öl och har det gott.


Gött!
  • 0
Citerar Glass Simon:
fast menade ando


Så går det om man hejar på Everton.
Leave the czar to die.
  • 0
Försvann Tapto?
Good judgment comes from experience, and often experience comes from bad judgment.
  • 0
Citerar Mr Fizhman:
Inte direkt.. Förra var ju bara.. Dålig..

Den här är vettig!

Oh, nice shit med fiender and shit.
If ya needs helpz with anything så vet du vart jag finns
Innan du frågar om nån vet en bra dator, specificera budget, vad du ska ha den till, om det ska vara laptop eller stationärt. Sen kommer någom i Officiella Datortråden att länka ett bra paket.
  • 0
  • X
  • X
Citerar yonobi:
Funderar på att köpa Sims 3.

Jag vet att ni vill veta sånt.


Mörda, mörda, döda, döda och skapa lite överdrivet perfekta människor.
Kött är till för att ätas.
  • 0
Häj!
flying monkeys stole my signature. damn them.
  • 0
Citerar TB the gr8 n3rd:
text

Tack så mycket kära du
Världsherravälde
  • 0
Citerar Assylia:
Försvann Tapto?


Tyvärr. =(=(
Fierce is the spirit of her waters - She creates us - Flows in us - The fool who dare enslave her beware, she wash his life away // -Native Grubb Proverb-
  • 0
Citerar SputniQ94:
Fill me in! Jag har förstått att Tapto inte var den mest älskade medlemmen, men vad var det som hände? Samma fråga, fast om Andolini. (Jag är galet efter )


Det som fick honom bannad var att han först rippade en bild från google, ändrade lite färger och sade att han gjort den själv. Han ställde sedan upp i en tävling, och när bluffen avslöjades fick han en sista chansen-varning. Då kallade han Iqaros för lite obsceniteter tror jag. Sen var han väck.
And then Snoken was a pumpkin.
  • 0
Satan vad fort ni glin skriver. Jag får nog kanske återkomma.
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Cowboys From Hell i 8 bit, kvällen är nu underbar.
Praise the sun!
  • 0
Citerar Assylia:
Försvann Tapto?

+
Citerar Dr Muu:
Häj!

=
Innan du frågar om nån vet en bra dator, specificera budget, vad du ska ha den till, om det ska vara laptop eller stationärt. Sen kommer någom i Officiella Datortråden att länka ett bra paket.
  • 0
Citerar Dr Muu:
Häj!


På dej
  • 0
Citerar X:
Mörda, mörda, döda, döda och skapa lite överdrivet perfekta människor.


Göra Dexter ftw.
Garçon means boy.
  • 0
Citerar Dr Muu:
Häj!


Hej Muu.
Good judgment comes from experience, and often experience comes from bad judgment.
  • 0
Citerar yonobi:
Funderar på att köpa Sims 3.

Jag vet att ni vill veta sånt.

Jag spelade det igår. Det slutade som precis alla andra gånger att jag skapade ett lesbiskt par som stod och hånglade iförda bikinis.
Det kan man ju veta, att när högfärden är inne stugan, så står olyckan redan och lurar ute i förstun.
  • 0
Citerar Daniel L:
Men gillar designen, ascool!!


Tackar, tackar!

Tänkte köra på en sån här lite halvdyster stämning i spelet! (:
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Citerar DonutDuDe:
Cowboys From Hell i 8 bit, kvällen är nu underbar.


Näst bästa 8-biten.
"Torkel, vi diskuterar inte, vi bråkar!" - Torkels mor
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Ersatt av Midnight Club 8