Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club 7 (23.00 - 9.00)


Citerar zwqase:
Det är inte midnatt än.

Mhm mhm. :3 Blir det mer, eller mindre folk när klockan slår över menar du?
Heinz Ketchup
  • 0
Citerar Kolmilan:
*häller upp hallonsaft och daskar närliggande tös på baken*


*Slår våldsamt saftglaset ur din hand och häller upp ett glas cola*
Jävla vildar..
  • 0
Fan att man ska vara mitt emellan bland åvve-storlekar. Medium var för kort och Large var lite för stort.
  • 0
Citerar Zenith_J_Coke:
Hej Carl, btw. Läget?


Jag känner mig sur på världen. Bitter med andra ord.
Du då, käre Jocke?
Jävla vildar..
  • 0
Någon som vet hur man får bort svavelsmak i munnen? Jag borstar tungan och gommen så mycket jag kan, men smaken försvinner inte. SB12 kanske?
Det kan man ju veta, att när högfärden är inne stugan, så står olyckan redan och lurar ute i förstun.
  • 0
Citerar Zenith_J_Coke:
Mhm mhm. :3 Blir det mer, eller mindre folk när klockan slår över menar du?


Vardag = mindre
Helg = mer
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Citerar Aaandy:
Medium var för kort och Large var lite för stort.


Pffs.. åvve..
På MIN tid hade vi ninjadräkter. :3

Tillagt 2010-09-27 23:55:
Citerar zwqase:
Vardag = mindre
Helg = mer

Men det är ju fortfarande måndag nu, och tisdag efter 00:00? :3
Heinz Ketchup
  • 0
Med tanke på att Luleå universitet sponsrar, innebär det att alla ingenjörer gått där?
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Citerar Aaandy:
Medium var för kort och Large var lite för stort.


iHateIt!
http://i.imgur.com/LhzFKUp.gif
  • 0
Citerar Vanilla Thunder:
Jag känner mig sur på världen. Bitter med andra ord.
Du då, käre Jocke?


Jag känner mig lagom sådär, lite lagom.
Fick mina kamerajox idag, men en pryl verkar vara fel så jag kanske får skicka in och byta eller nå D: jobbigt.
Heinz Ketchup
  • 0
Citerar Zenith_J_Coke:
Läget btw?


Mje, jag har precis fått en massa röda prickar på benen. Troligen blodcellförgiftning. Hoppas det går bort snart, behandlar med Helosan. Som om min kropp inte har nog med problem redan. D;
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Citerar Zenith_J_Coke:
Men det är ju fortfarande måndag nu, och tisdag efter 00:00? :3


Men lol, du fattar. :3
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Citerar Zenith_J_Coke:
Fick mina kamerajox idag, men en pryl verkar vara fel så jag kanske får skicka in och byta eller nå D: jobbigt.


Jag hatar när sådant händer.
Jävla vildar..
  • 0
Citerar Zenith_J_Coke:
Pffs.. åvve..
På MIN tid hade vi ninjadräkter. :3


Jobbigt att gå omkring i ninjadräkt ju.

Citerar Kingz:
iHateIt!


Medium var för kort på längden, men perfekt i omfång. Large är lite för lång och har även för stort omfång.

Valde dock Large då jag inte vill att den ska bli för liten... man syr ju på en helvetes jävla massa grejer på den.
  • 0
Det kan man ju veta, att när högfärden är inne stugan, så står olyckan redan och lurar ute i förstun.
  • 0
Fyller Google år idag eller nått?
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Citerar zwqase:
Men lol, du fattar. :3

Ja, jo, det gör jag nog. :3 Men alltid kul att dryga sig lite vettu.

Citerar Mr Clint:
Mje, jag har precis fått en massa röda prickar på benen. Troligen blodcellförgiftning. Hoppas det går bort snart, behandlar med Helosan. Som om min kropp inte har nog med problem redan. D;

D: Låter läskigt det där..! Blodcellsförgiftning låter särskilt läskigt. D: Ä're farligt?

Citerar Vanilla Thunder:
Jag hatar när sådant händer.

Jag mä. D: Men men, det funkar som det är nu, men inte helt optimalt. :3 Det är då man får fråga sig om man orkar skicka in och vänta en vecka på nu pryl, och inte kunna använda nåt alls under den tiden, eller leva med det och kunna använda, men inte optimalt, så länge
Heinz Ketchup
  • 0
Citerar Rösti:
Någon som vet hur man får bort svavelsmak i munnen? Jag borstar tungan och gommen så mycket jag kan, men smaken försvinner inte. SB12 kanske?


Svavelsmak? Hur kom den dit?
Jävla vildar..
  • 0
Citerar Aaandy:
Jobbigt att gå omkring i ninjadräkt ju.

Lålå? :3 Ganska sköna faktiskt.
Heinz Ketchup
  • 0
Citerar The Vision:
Fyller Google år idag eller nått?


12 år.
  • 0
Jag vill spela, men känner för att sova fast jag borde skriva alla mina uppsatser.
  • 0
Citerar Zenith_J_Coke:
Lålå? :3 Ganska sköna faktiskt.


Våra åvvar är störtsköna, även om min är aningen stor. D:
  • 0
Citerar Rösti:
Gnaget... en djurgårdare?.

You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Citerar Zenith_J_Coke:
får fråga sig om man orkar skicka in och vänta en vecka på nu pryl, och inte kunna använda nåt alls under den tiden, eller leva med det och kunna använda, men inte optimalt


Gud vad jag känner igen mig i det där. Det brukar tragiskt nog, oftast bli det senare alternativet.
Jävla vildar..
  • 0
Citerar Zenith_J_Coke:
Ja, jo, det gör jag nog. :3 Men alltid kul att dryga sig lite vettu.


Inte en måndagskväll. :3
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Ersatt av Midnight Club 8