Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club 7 (23.00 - 9.00)


Citerar TekBolt:
Jag fick en massa brev besvarade under min tid som Stone_sour.


Har för mig att den medlemmen var riktigt riktigt korkad. Kan dock ha blandat ihop den med någon annan.
A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort
  • 0
Citerar fredh da star:
http://www.youtube.com/watch?v=owGykVbfgUE


Oh yes.
"Torkel, vi diskuterar inte, vi bråkar!" - Torkels mor
  • 0
Citerar Trials of Carson Beckett:
Jag äcklas av dig.


Bra, så du håller dig borta. Patrask.
  • 0
Citerar Damien Rice:
Jag äcklas av tjejer.


Jag äcklas av muslimer.
"Kriminaliteten är 250 % högre bland utrikesfödda barn än bland svenskfödda" - Brottsförebyggande rådet http://www.youtube.com/watch?v=6g_tSs5OJqs&feature=related SD 2010! För sen är det för sent!
  • 0
Citerar Costae Cavea:
Eller din svans för den delen. Usch.


Ey mobba inte svansen.

Utan den är jag ju precis som du.
Everything dies, even stars//GRs Summer Awards 2011
  • 0
Citerar I:
Citerar Colabaronen:Även hundar? 3:

Framför allt hundar.


Ord.
-Juicy
  • 0
Citerar Reader:
Recensioner, bloggar, åsikter... Allt som var Petters ska bli Taptos.


"Chefredaktör Tapto"

Tapto recenserar Mafia 2 och sätter 1/10. Ingen yttrandefrihet gäller. Taptos text är för evigt förbunden till spelet och kommer påverka alla människor i världens spelupplevelse när dom spelar spelet.

Heil!
Fierce is the spirit of her waters - She creates us - Flows in us - The fool who dare enslave her beware, she wash his life away // -Native Grubb Proverb-
  • 0
Citerar Snoken:
Ni lär ju inte tro mig, men... DET HAR JAG OCKSÅ.


Vem bryr sig? Du är inte Tapto. Gör väg åt Tapto!
A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort
  • 0
Citerar Xchel:
Även fast jag lirade ensam så spawnade det överdrivet många Badasses, och det enda bra vapnet jag hade var en fjuttig pistol som knappt skadade dom.


Jo, spelet är riktigt svårt ibland. Särskilt när man inte kan ressa varandra eller dra åt sig fienderna t.ex.
  • 0
Citerar Chrysis_ignita:
Citerar fredh da star:
Relativt, jag återvände från min exil i förrgår.


Vill du säga vad du hette innan?


Nej, tyvärr. Du är inte redo än. Jag kan endast säga att jag är en mästare av självförsvar och mottog den titeln i min dojo samma dag som jag skapade det här accountet, vilket var 2006. Innan dess gick jag under ett helt annat persona, men delade livsöde med mitt nuvarande.
Call Of Duty stödjer 16 spelare online så att hela PS3 communityt kan spela med varandra samtidigt
  • 0
Citerar TekBolt:
Citerar Damien Rice:Jag äcklas av tjejer.

Jag äcklas av muslimer.


Sluta trolla ditt efterblivna mongo.
-Juicy
  • 0
Citerar Reader:
Har för mig att den medlemmen var riktigt riktigt korkad. Kan dock ha blandat ihop den med någon annan.


Under den tiden var jag väl inte kapabel till att trolla?
"Kriminaliteten är 250 % högre bland utrikesfödda barn än bland svenskfödda" - Brottsförebyggande rådet http://www.youtube.com/watch?v=6g_tSs5OJqs&feature=related SD 2010! För sen är det för sent!
  • 0
Citerar Snoken:
Ni lär ju inte tro mig, men... DET HAR JAG OCKSÅ.


Jag fick ett brev besvarat idag (ok, igår). Det heter "Ska jag spela Mass Effect".

Så nu har jag TVÅ. Beat that.
Jag begär inte att du ska falla för mig, men du kan väl för fasen trilla lite iallafall?
  • 0
  • I
  • I
Citerar Xchel:
Ord.


Framför allt ser jag inte varför man skulle vilja äga och ta hand om en sådan.
Ad finem ambulo.
  • 0
Citerar Xchel:
Sluta trolla ditt efterblivna mongo.


Varför så upprörd? Är du själv muslim?
"Kriminaliteten är 250 % högre bland utrikesfödda barn än bland svenskfödda" - Brottsförebyggande rådet http://www.youtube.com/watch?v=6g_tSs5OJqs&feature=related SD 2010! För sen är det för sent!
  • 0
Citerar Black_prod:
Jag har fått lite brev besvarade, inget märkvärdigt.


Nej, du är ju ingen Tapto direkt.
I don't envy you.
  • 0
Citerar fredh da star:
Nej, tyvärr. Du är inte redo än. Jag kan endast säga att jag är en mästare av självförsvar och mottog den titeln i min dojo samma dag som jag skapade det här accountet, vilket var 2006. Innan dess gick jag under ett helt annat persona, men delade livsöde med mitt nuvarande.


Är du fredde_fredde?
Everything dies, even stars//GRs Summer Awards 2011
  • 0
  • 404
  • 404
Citerar Black_prod:
Jag har fått lite brev besvarade, inget märkvärdigt.


JOO DEt är asballt!!! FÖRStår DU på andra sidan Skärmen har självaste GRFOLKET tryckt på knapparna! ÄR HELT OTROLIGT, SÅ OTROLIGT ATT JAG INTE ENS FÖRSTÅR HUR OTROLIGT DET Är.
Nästa så man blir KÄND bara av att få ett brev besvarat av det kända GR-CREW!
"WHAT TEAM!?"
  • 0
Citerar TekBolt:
Under den tiden var jag väl inte kapabel till att trolla?


Då var du bara riktigt riktigt korkad.

Aha, så du trollar nu? Vi säger så
A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort
  • 0
Citerar 404:
JOO DEt är asballt!!! FÖRStår DU på andra sidan Skärmen har självaste GRFOLKET tryckt på knapparna! ÄR HELT OTROLIGT, SÅ OTROLIGT ATT JAG INTE ENS FÖRSTÅR HUR OTROLIGT DET Är.
Nästa så man blir KÄND bara av att få ett brev besvarat av det kända GR-CREW!


Citerar Xchel:
Sluta trolla ditt efterblivna mongo.
"Kriminaliteten är 250 % högre bland utrikesfödda barn än bland svenskfödda" - Brottsförebyggande rådet http://www.youtube.com/watch?v=6g_tSs5OJqs&feature=related SD 2010! För sen är det för sent!
  • 0
Ju mer frågor man har ställt redaktionen, ju dummare var man?
  • 0
Citerar Costae Cavea:
Jo, spelet är riktigt svårt ibland. Särskilt när man inte kan ressa varandra eller dra åt sig fienderna t.ex.


Det är därför jag föredrar sirenen, hon exploderar och blir osynlig och supersnabb, så då placerar man sig bara på lagom avstånd och tömmer ett magasin i bakhuvet på äcklet som försökte mörda en. Ännu bättre om fienderna går och slaktar ens polare medans man är osynlig, då känner man sig extra nöjd.
-Juicy
  • 0
Citerar Costae Cavea:
Jo, bara människa då.

Chrysis, officiell kattmänniska:

http://img.metro.co.uk/i/pix/2008/09/CatmanLFI_450x450.jpg


Touché

Har för övrigt sett en dokumentär om killen på bilden.
Tänk hur han kommer se ut när han är 75 år och huden eh har slappnat av lite.
Everything dies, even stars//GRs Summer Awards 2011
  • 0
Citerar Chrysis_ignita:
4500 kr skulle de ha för en katt här. Ovanpå det kommer vaccinationer. Får bli senare att skaffa en sån.


Vi har kommit billigt undan med våra i och med att de är bondkatter. Kastrering blev ju dock kostsamt. Den äldsta av dem har vi haft sen han föddes för fem år sen, vi hade hans mamma innan dess (hon försvann något år senare). De två andra fick vi förra sommaren, en från pappas kompis, gratis, och den andra som oplanerad hittekattunge.

Måste säga att även om man inte ska favorisera husdjur så har jag verkligen tycke för den äldsta av dem, han är bara så cool rakt igenom
"Physics is like sex. Sure, it may give some practical results, but that's not why we do it." - Richard Feynman
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Ersatt av Midnight Club 8