Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Drömresa


Visby.
:3
  • 0
Australien, något jag också ska förverkliga och så småningom även bosätta mig där.
Niclas Wallin / Gamereactor
  • 0
jamaica elr ecuador
är chefredaktör
  • 0
har varit i Australien två gånger så vill ditt igen, men Nya Zeeland skulle också vara något.
"The sky is not the limit, it's just the view"
  • 0
Månen skulle jag vilja åka till. Fast här på Jorden så skulle jag nog vilja besöka Galapagos öarna.
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  • 0
Citerar Xvito The Strong:
Månen skulle jag vilja åka till.


Lycka till med det, då får du plugga så in i helvete mycket.

Tillagt 2010-04-24 22:31:
Eller bli miljonär.
Att bara älska någon utan att våga berätta det för personen är den största förlusten av alla.
  • 0
Panama och Alaska för tillfället. Memphis aswell.
Hellre analplugg än skolplugg.
  • 0
Galapagosöarna, helt klart.
Världsherravälde
  • 0
Atlanta, Georgia.
Leave the czar to die.
  • 0
1. Sydney, Australien
2. Los Angeles, USA (Drar dit om ~1 månad)
3. Kanada, bara åka runt
4. Tokyo, Japan
5. Nya Zeeland
The great revolution in the history of man, past, present and future, is the revolution of those determined to be free.
  • 0
  • X
  • X
Jag hade gärna sett hela världen (mer eller mindre), fast jag får nog nöja mig med Google Street Wiew. För att resa kostar pengar och pengar lär jag aldrig få så mycket av. Och så gillar jag inte själva reseprocessen när det gäller längre sträckor, det vill säga att ta sig från punkt A till punkt B.
Kött är till för att ätas.
  • 0
Helst skulle man ju vilja ta ledigt från jobbet i ett år och bara resa runt i världen till alla platser man känner sig sugen på. Fast om jag bara fick välja en destination så skulle det vara Tokyo, fascinerande kultur och även om jag inte besökt vare sig landet eller staden så verkar det vara ett riktigt häftigt ställe!

Annars hade det varit roligt att resa till Kanada och åka bräda tills man tappar livslusten.
  • 0
. Los Angeles, USA
. Tokyo, Japan
. Sydney, Australien
"You hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand."
  • 0
Jag vill åka till Seattle.
She might think that I've forgotten her, don't tell her it isn't so.
  • 0
USA och Australien skulle vara något det...
  • 0
Citerar SputniQ94:
Galapagosöarna, helt klart.


Instämmer där. Storstäder runtom i världen blir det för mig oavsett, unika platser som t.ex. just Galapagosöarna är något utöver det vanliga.
Raise broken hands to all past glory
  • 0
Köra bil längs den östra kusten utav Australien, promenera i New York eller London, safari i Afrika eller åka bil ute på den kinesiska landsbygden.

Tillagt 2011-02-12 13:22:
Andra städer är ju Venedig, San Fran eller Rio.
We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
  • 0
Skulle vilja göra en USA-trip som börjar i Kalifornien. En vecka i San Francisco och en vecka i Los Angeles, sedan några dagar i ett par andra städer i delstaten. Sedan ska resan fortsätta till Florida med en vecka en Miami och ytterligare en vecka i andra städer. Sedan avslutas resan med en vecka i NYC och en halv vecka var i Washington D.C. och Boston.

Resan skulle eventuellt kunna förlängas med besök i bl a Washington (delstaten), Illinois och Texas.
  • 0
Roadtrip genom hela USA i en gammal Cadillac, alla stater, alla de stora städerna och såklart mängder med småstäder. Oh yeah
"Finns där något sätt för islam att på ett bra sätt integreras i det svenska samhället, eller kommer svensk trångsynthet, rädsla och respektlöshet göra detta omöjligt?"
  • 0
Har alltid velat göra en roadtrip genom alla gamla delrepubliker i forna Jugoslavien och besöka alla huvudstäder i dem.

Från Ljubljana i Slovenien till Zagreb i Kroatien, och sedan vidare till Podgorica i Montenegro, för att sedan svänga ner till Skopje i Makedonien, sedan köra upp till Beograd i Serbien och sen sist av allt avsluta resan i Sarajevo i Bosnien-Hercegovina. Hade vart hur awesome som helst, men jag behöver en kompis som kan assistera mig under min resa, helst ska han vara jugge som mig själv också. Men det är såklart en dröm jag har, hoppas den blir verklighet någon gång i framtiden!

Sen så vill jag ju såklart besöka New York en vacker dag, som verkar vara en riktigt awesome stad. Hade gärna velat se Belfast i Nordirland, samt London, Moskva, Prag och Jerusalem också.
Du vet vad mörker är när ljuset du ser, är brinnande bilar i våra kvarter.
  • 0
2 st längre resor, gärna med jobb/studier till någonstans i södra USA, samt Australien innan man blir 25, så kan jag dö lycklig sen.
The more I learn, the smaller I become.
  • 0
Skyrim är det ända stället jag vill besöka...
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Jag hade velat besöka lite städer i Europa, som t.ex London, Paris, Berlin m.m. Men vill också besöka och bosätta mig i USA också...
  • 0
  • kraz
  • kraz
Rymden! Ffs.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Japan, Japan, Japan, Japan, Japan.
Sedan även Syd-Korea och USA.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!