Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Är ni nöjda med era liv?


Klart jag är nöjd. Jag lever, andas, tänker och bara finns. Det duger.
André Lamartine / Gamereactor
  • 0
Nej! Jag vill ha ett jobb så jag kan spara ihop lite cash inför högskolelivet! Och ett gymkort, mitt gamla gick ut i måndags. Jag förtvinar NEEEEEJ!
Through adversity, there is redemption. With passion, fighting; I am unbroken.
  • 0
Ja, jag är ganska nöjd med livet.
  • 0
  • NuYu
  • NuYu
Inte nöjd mer än varannan dag, men ändå fullkomligt tillfreds med att inte behöva vara någon annan.
Vad är man om man inte är människa då? Man är ett monster, det är enklast så
  • 0
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Jag är riktigt nöjd, med tanke på hur det skulle kunna vara.

Den här helgen har varit jobbig, en massa grejer i början på nästa vecka. Men efter det kommer sommaren och efter sommaren börjar jag studera på ett gymnasium där jag får läsa om saker som jag faktiskt finner fascinerande.

Mitt liv är bra.
  • 0
I'm happy.
"You hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand."
  • 0
Jag är riktigt nöjd med mitt liv. Två veckor kvar till sommarlov! Kan inte bli bättre.

Men sedan vet man ju aldrig hur vuxenlivet blir
Jag är inte omogen. Jag har kul, du borde testa det din sura jävel
  • 0
Extremt nöjd, just nu.
I mörkret hörs inga tårar.
  • 0
Det duger. Mina tankar har tagit över, och jag är allmänt förvirrad och borttappad. Fundersam, är ett bra sammanfattningsord.
  • 0
Bortsett från mitt sockerberoende och det faktum att jag spenderar säkert hälften av studiebidraget på saker som ska stilla det så ja, mitt liv är bra. Går bra i skolan, har en flickvän som älskar mig, en familj som bryr sig och en massa spel att spela. Har alltid saker att göra på helgerna och bibel-läsningen går bättre än förväntat.
Så talade Waiiwan
  • 0
Citerar Waiiwan:
och en massa spel att spela.


Går inte detta emot ditt antimaterialism-liv?
A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort
  • 0
Citerar Reader:
Går inte detta emot ditt antimaterialism-liv?


Haha, fick upp intresset för spel som typ varit dött i ett år kort därefter, vilket känns ganska fail från min sida. Antagligen blir det inget av hela den där grejen, vilket var anledningen till att bloggen togs bort. Var en extrem tanke som kändes lockande för stunden, men som inte riktigt håller om man bor hemma. Hela frihetsidén går liksom förlorad när man bor med sin familj liksom.

När jag blir äldre däremot, då ska jag testa att resa ut i världen utan några saker och bara leva livet, lite som i Into The Wild. Men inte för stunden.
Så talade Waiiwan
  • 0
Citerar Reader:
Går inte detta emot ditt antimaterialism-liv?


Det är juh bara massa ettor och nollor..
Det lät bra i huvudet innan jag skrev det..
  • 0
Nej det är jag inte. Vill så mycket mer än vad jag gör för att jag har för många spärrar i mitt sinne att jag blir galen. Någon dag brister det och då vet jag inte vad som händer.
Stay out of my shed
  • 0
  • Rash
  • Rash
Jag är nöjd, har inget att klaga på imo
"They're fools. You should eat them." - Urdnot Wrex
  • 0
Jag har ett jobb och en bostad. Men jag saknar en partner. Så nej, inte helt nöjd.
Ibland blir man arg
  • 0
Idag är jag inte nöjd. Arbetslös utan som helst ideér vad jag ska göra i livet, inga vänner eller bekanta, ingen vidade bra kondition och fysik. Jag mår nästan dåligt nu
Men när jag går och lägger mig och vaknar i morgon så mår jag nog bättre (det brukar vara så). Jag brukar tycka att jag har det bra och är ibland nöjd. Men idag har jag väldigt dåligt självförtroener
"The mind of the subject will desperately struggle to create memories where none exist..." - R. Lutece 1889
  • 0
hellre spela som tonåring än att gå ut och röka hasch
Fuck Yeah.
  • 0
Ja & Nej, för det mesta inte. Men ibland känns det ju rätt bra.

Fan vad svårt det är...
jag har varit medlem länge :P
  • 0
Lite missnöjd måste man alltid vara annars förlorar man motivationen att sträva efter förbättring. Måste dock säga att motivationen sviktar en aning så här när man äntrar tentamensveckan, men det är väl bara ett bevis på att jag är nöjd?
X5O!P%@AP[4\PZX54(P^)7CC)7}$EICAR-STANDARD-ANTIVIRUS-TEST-FILE!$H+H*
  • 0
So far so good. Visst finns det saker man är missnöjd med, men det mesta är najs.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
  • Phip
  • Phip
Inte mycket att klaga på för tillfället.
"In this world, nothing is certain but death and taxes."
  • 0
Jag är väll nöjd, det finns alltid saker man skulle vilja ändra på.
Men det duger för mig
  • 0
Finns ju saker som kan förbättras, men överlag är det väl godkänt.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!