Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Energidricka


Citerar Inarion:
Citerar Sqweek:Energidryck känns ganska p12igt tbh.

Energidryck är jävligt p12igt. Alla som är vanliga människor, vackra kvinnor eller riktiga män dricker kaffe, varm choklad eller helt vanlig mjölk.


Så man är en P12:a för att man gillar energidryck?



  • 0
Burn är helt okej Rockstar med smak av cola är ljuvlig och här dar jag bor har vi ingen åldergräns på Lidl, men på ICA och Pressbyrån är det.

Men vanlig cola är det bästa!
  • 0
Det är ju cocain, battery och burn som gäller.
NÄ.
  • 0
Monster=NAAJS
Redbull=NAJSARE
I need zombrex!
  • 0
bra att dem har 15+ på energidryck nu. P12 bör fan inte dricka skiten. Lika bra att vänta tills man är 14 då man kan börja med öl och annat skoj
va...
  • 0
Monster är bäst!
two possibilities exist... either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying.
  • 0
Citerar Spel token:
Så man är en P12:a för att man gillar energidryck?


Citerar mw2niko876:
Monster=NAAJS
Redbull=NAJSARE


I rest my case.
  • 0
Bur e ju godast förf xD senn Powerking och boost ;))

Tillagt 2011-10-19 20:45:
Bur e ju godast förf xD senn Powerking och boost ;))
  • 0
  • Ree
  • Ree
ITT people fight over which one has the best opinion.
  • 0
Citerar mw2niko876:
Monster=NAAJS
Redbull=NAJSARE

Uhm? I HAZ A FEELING U BEEING P12.
Du har bokstäverna mw och siffran 2 brevid varandra i ditt användarnamn.
At the end of the rainbow there's no gold. Kill yourself.
  • 0
  • Trog
  • Trog
Extreme Lime

Close thread
I just dont know what went wrong
  • 0
Tar gärna emot lite rekommendatoiner!

Jag brukar vanligtvis inte dricka energidrycker, bortsett från någon Red Bull Vodka då och då.

Tänkte köpa in mig ett litet parti till helgen som jag kan ha när jag skall spela Skyward Sword hela nätterna. De jag druckit förut är väl Red Bull, Franks, Wake up call(?) och Euroshoppers men kan inte uttala mig om dem då jag aldrig märkt några direkta effekter eller extraordinära smakupplevelser.

Så har ni några bra förslag vad som är prisvärt, godast och vad som ger bäst effekt till en stackars oerfaren man.
  • 0
Lucozade!
"They say their fans are ghosts. You don't see or hear them." Almunia about Chelsea
  • 0
Det fick bli ett gäng Burn och ett gäng X-ray. Sedan köpte jag ett lock Coca Cola, för något njutbart måste man ju också ha!
  • 0
Vatten
Antag att du är en idiot. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig.
  • 0
Dricker nog mest red bull ieftersom jag är sponsrad av dom, men den godaste är nog burn elr hustler..
Men om man ska lana så ger monster mest energi.
If we don't end war, war will end us
  • 0
Boost (Är det billigt dricker man mer )
Red bull (Det står ju för allt gött i världen )
"Send me out...with a bang." - Avery J. Johnson
  • 0
Rockstar. Det smakar ungefär som Monster men har inte lika söt smak.
  • 0
Har nån här smakat Powerking White Cola? Otroligt god!
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
Redbull, monster eller power king.
dock har jag inte druckit energidricka på över ett halvår då det faktiskt är skit.
  • 0
Slutat nästan med energidryck då man insåg att det är en förfärligt äcklig dryck som man på något sett fick vant sig vid i tonåren. Nu är det dock i groggar endast man får i sig denna dryck även det händer inte ofta då som sagt det är en förfärlig dryck.
"One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas I dont know." - Captain Jeffrey T. Spaulding
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!