Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Love hina


Poänglös!Serier med brudar är aldrig poänglösa
i kill people for money but you're my friend so i kill you for nothing.
  • 0
Amen
Silence is....golden,, Duct tape is...silver.
  • 0
Måste säga att Love Hina är VÄLDIGT överskattad.
Visst den är okej at kolla på, men den är lite för lång. Därför att det händer inte något speciellt nytt, den är väldigt enformig.

En stackars pojke råkar kliva in bland tjejer som klär av sig eller något att liknande och flyger åt Norge av en knytnäve.
_^Azure^_ *Ignorance is a bliss*
  • 0
TjippY kan det ha berott på att det var en japansk kanal
i kill people for money but you're my friend so i kill you for nothing.
  • 0
Love Hina är väl ganska bra. Animen är ganska dålig, men mangan är väl läsvärd, antar jag.

För mycket flum för min del, men indeed, vilket fantastiskt karaktärsgalleri.

Förresten, Eqo (sidan innan). Ecchi är väl ändå japanska för "H", som står för "Hentai".
Livet är som en golfboll: Efter en lång serie hårda slag ligger man där i ett hål i marken
  • 0
Nja, jag gillar bara karaktärsgalleriet. Du vet, de varierade utseendena och personligheterna.
Men visst, det är aldrig fel med lättklädda kvinnor.

Annars föredrar jag den ej svensköversatta mangan Mahoromatic om jag vill ha flumflum (den är dock aldrig särskilt censurerad). Om inte det, Mästerdetektiven Conan.
Livet är som en golfboll: Efter en lång serie hårda slag ligger man där i ett hål i marken
  • 0
One Piecce äger ju fan allt! Men love Hina å Neon Genesis Evangelion e också asbra!
Hellre analplugg än skolplugg.
  • 0
second kan du beätta vad one piecce är
i kill people for money but you're my friend so i kill you for nothing.
  • 0
Såg idag Love Hina på BIG TV. verkar ju NÅGOT knäppt! Dom pratar ju bara japanska hela tiden, man blir för sjutton gubbar tokig på det!

Jag svarar genom att citera Fox Hound:
Det är sådanahär ointelligenta yttranden som normalt sätt håller mig borta från detta forumet. Mer svar på din fråga behövs inte.
Jag är odödlig. Jag har aldrig dött, så ingen kan bevisa att jag inte är det.
  • 0
Alltså va fan är Ninjascroll...är den något o ha eller...??????????????+
Ibland låter det facktis bättre i mitt huvud..
  • 0
Jag har alla 14 volymerna på engelska, den är riktigt rolig.
"Some motherfuckers are always trying to ice-skate uphill"
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!