Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Love hina


  • Missing Avatar
  • CSS
Vad är Love hina???
Dört Feja
  • 0
  • Missing Avatar
  • CSS
Fattar inte??
Dört Feja
  • 0
Jo, Love Hina är lite småkul. Synd dock att animen slutade "så snabbt".
Gone too soon... | http://thefreddieblog.wordpress.com/
  • 0
Love Hina är klart bästa Animen, nånsin. Älskar serien.
There is no charge for my awesomeness!
  • 0
Love Hina är bara för kul! Älskar när Keitaro får stryk ...speciellt av Motoko "Kendo-bruden"
A person is always changing, and they are never who they are until the day they die. Then it becomes who they were.
  • 0
Fan snubben skiter ur sig trådar hela tiden.

Annars så är love hina faktiskt rätt bra
Big_Boss, Kungen...
  • 0
Ja, en riktig trådskapare.
Jag ogillar anime.
Följ utvecklingen av mitt tv-spel: shellander.se
  • 0
Vi vet att du är tråkig Hulken
A person is always changing, and they are never who they are until the day they die. Then it becomes who they were.
  • 0
Jasså
Följ utvecklingen av mitt tv-spel: shellander.se
  • 0
Jag äslkar anime och manga. Och Love Hina är världens bästa naime/manga!
Live in your world, we'll play in ours | May the Innovation be with you...
  • 0
Love Hina är rätt kul.
Fast bäst är väl ändå POWER!
4/9 -2004.
  • 0
love hina e la okej

för er som gillar den har samma kille gjort en serie till som heter maho sensei negima
signatur
  • 0
mend en bästa är ju ändå one piece både manga och anime!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!
Pantad.............Nej ÄGD!!!!
  • 0
Manga = Tecknat Porr, i alla lägen.

(min åsikt om Manga)
Det finns inget fejkat på internet
  • 0
Det är väl hentai?
Copyright®
  • 0
sånt finns det inte mycket av anthrax det mesta består av kärleks manga och action utan hentai!!!!!!!!!!!!!!!!!!

okey manga består av tre former
1.shoujo(i sverige kallas det för tjej manga ex på en shoujo är love hina)
2.shonen(kallas kill manga i sverige ex på en shonen är naruto)
3.hentai(manga porr känner inte till en hentai manga)
Pantad.............Nej ÄGD!!!!
  • 0
Anthrax: Ehhh, isf har du inte sett anime.

hentai är "tecknat porr" som du så väl framförde det.

Manga är vad jag förstått Teknade bilder, folk med stora skinande ögon och onormalt stor mun elelr så.

Anime är tecknad film, "rörandes manga". Alltså lika som manga fast film.
There is no charge for my awesomeness!
  • 0
Mm... Vet, men jag tycker ändå efter att ha kollat på en klasskamrats mangapocket så såg jag mest bilder på tjejer som fick kläderna avslitna av killar i duschen.

BTW: Hentai betyder bizart eller grovt
Det finns inget fejkat på internet
  • 0
apocalypsis: Love Hina, är ju en tydlig "killmanga", dumbass, Det finns ett överflöd av vackra tjejer som är hyffsat nakna nästan hela tiden, ganska uppenbart redan med de fakta, men det finns ju mer. Keitaro är en typisk ung man som det inte alltid går bra för, ganska sällan bra för, som i princip alla killar kan identifiera sig med.
Sen säger alla, som vet något om manga, och Ken akamatsu själv att det är en manga för, i främsta hand,
killar.

Så, förstår du nu?
Bigger than big, stronger than strong! /Gigantor, världens störste superhjälte.
  • 0
HSAHAH
Jag är en hemsk spammare utan liv, banna mig.
  • 0
Love Hina....måste säga att jag aldrig gillat den.
Plump humor, (roliga karaktärer men ändock) repetiv och överraskar aldrig.
Däremot är Naru riktigt häftig, även om hon måste förlora klädesplagg i varenda episod.
  • 0
Den är väldigt rolig i början, det måste alla medge. Den blir dock med tiden väldigt uttjatad, då han "råkar" ta Naru på brösten eller ser henne naken, i varje kapitel.

Sen leder den ingenvart i större delen av serien, det är först mot slutet som det börjar hända saker.

Den hade gjort sig mycket bättre om den var kortare, en sådär tio böcker ungefär, skulle räcka gott.
Bigger than big, stronger than strong! /Gigantor, världens störste superhjälte.
  • 0
Jag älskar det!

Och Power är sämst i Manga mania, efter Puppet revolution såklart...sicken skit.
Live in your world, we'll play in ours | May the Innovation be with you...
  • 0
Då får jag väl bumpa upp tråden. Motiveringen är att sedan dess att tråden blev inaktiv har Love Hina kommit till sista boken i Sverige, vilket är att fira.

Själv älskar jag serien enormt. Trodde inte på den när jag lånade första boken av min bror, fast sedan hade Bokia rea med 20 procent på ungdomsböcker så då köpte jag 5 till. Och sedan 5 böcker till, och fick hans bok 1. Och jag ångrar inte en sekund av det.

Alla karaktärerna i serien är fantastiska, mer om det säger jag inte. Sedan är klädtappningarna roliga ur humoristisk synpunkt, speciellt närde andra vet att något misstag är på gång.

Favoritkapitel i serien då då? Jo'ru, epilogen. Två kapitel oändlig kvalite!
FOX HOUND, borta från Gamereactor tills Metal Gear Solid 3 Subsistence släpps
  • 0
Är inte typ Love Hina porr i mangaformat? Typ?
"Du siktar på att banga innan tolv, eller hur? Eller att du tittar dig i spegeln och tänker: VEM ÄR DU!?"
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!