Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

En tråd om sex 2.0


Citerar Siegfried:
Hålet, jag får knappt in den när det är tänt, hur ska man klara det i mörker då.


Du kan ju faktiskt prata med din partner och be henne om lite hjälp ifall du har svårt att hitta rätt.
Fierce is the spirit of her waters - She creates us - Flows in us - The fool who dare enslave her beware, she wash his life away // -Native Grubb Proverb-
  • 0
Citerar Artillery Force:
Du kan ju faktiskt prata med din partner och be henne om lite hjälp ifall du har svårt att hitta rätt.


Vad är det då för mening med att leta efter någon snygg? Man ser ju ändå inte något när det är mörkt, det är ju en del av njutningen, att se personen
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Citerar Siegfried:
Hålet, jag får knappt in den när det är tänt, hur ska man klara det i mörker då.


Tittar du när du för in den? Måste vara bättre att känna sig fram.
  • 0
  • kraz
  • kraz
Citerar Siegfried:
Jag behöver tips om förspel och annan info, första gången hade vi inget förspel, och tänt. Andra gången var det en skabbig tjej, med förspel, och ljuset tänt. Folk säger att det ska vara släckt, men jag är inte säker på att jag skulle hitta skitet då :/


Haha, vaddå folk säger att det ska vara släckt? ._. Beror väl på hur situationen ser ut. Och någon form av förspel är egentligen ett måste ifall det ska vara skönt för bruden, bryr du dig inte om det så är det väl bara att hoppa ;p
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Citerar Aaandy:
Tittar du när du för in den? Måste vara bättre att känna sig fram.


Jag tittar när jag ska ta in den, de gånger jag inte gjort det har kondomjäveln bara spräckts :/

Om man inte ser den man har sex med kan man ju lika gärna ta en docka, man vill ju se studsande bröst, sexiga kropp.

Annars är det ju ingen mening med det

Tillagt 2011-10-23 19:14:
Citerar kraz:
Haha, vaddå folk säger att det ska vara släckt?


Ja, när vi snackade om det sa ju alla typ, oh nej, man kan inte ha sex när det är tänt :/
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
  • kraz
  • kraz
Citerar Siegfried:
Jag tittar när jag ska ta in den, de gånger jag inte gjort det har kondomjäveln bara spräckts :/


Hur fan går det till ens?

Citerar Siegfried:
Ja, när vi snackade om det sa ju alla typ, oh nej, man kan inte ha sex när det är tänt :/


KAN kan man väl? Som sagt jag tror inte att särskilt många bryr sig. Är man blyg eller sådär så får man väl släcka lampan, annars är det ju bara att köra på.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Citerar Siegfried:
Vad är det då för mening med att leta efter någon snygg? Man ser ju ändå inte något när det är mörkt, det är ju en del av njutningen, att se personen


-Fast det har ju ingenting att göra med mitt inlägg. Svarade du på något annat som någon annan skrev?

Citerar Siegfried:
Om man inte ser den man har sex med kan man ju lika gärna ta en docka, man vill ju se studsande bröst, sexiga kropp.


Fast det kan ju vara väldigt mysigt när det är släckt också, dessutom vänjer sig ögonen ganska snabbt vid mörkret.

Annars låter det på dig som du vill att tjejen ska vara över dig nästa gång. Låt henne rida och du lär få ditt behov av studsande bröst tillfredställt.
Fierce is the spirit of her waters - She creates us - Flows in us - The fool who dare enslave her beware, she wash his life away // -Native Grubb Proverb-
  • 0
Citerar Artillery Force:
Svarade du på något annat som någon annan skrev?


Det känns ju bara pinsamt om man inte hittar rätt, tjejer pratar, > man får dåligt ryckte > ingen sex
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Citerar Siegfried:
Det känns ju bara pinsamt om man inte hittar rätt, tjejer pratar, > man får dåligt ryckte > ingen sex


Du lär få sämre "rykte" bland kvinnorna om du inte vet vad du håller på med.
  • 0
Citerar Siegfried:
Om man inte ser den man har sex med kan man ju lika gärna ta en docka, man vill ju se studsande bröst, sexiga kropp.


Jadu...
Indecent exposure is fun.
  • 0
Citerar Aaandy:
Citerar Siegfried:
Folk säger att det ska vara släckt, men jag är inte säker på att jag skulle hitta skitet då :/


Skitet? Vad fan pratar du om? Analsex?


Fnissade IRL.
A million light reflections pass over me
  • 0
Citerar Siegfried:
Folk säger att det ska vara släckt,

Det är väl upp till varje par att avgöra om det ska vara tänt eller släckt. Och det beror på vad för humör man är på. Ibland kan jag tycka att det är trevligare att ha sex då det är släckt, ibland kan det vara trevligare att ha det tänt.

Och ang. hur du ska "pricka rätt", så kan du känna efter. Du lär dig, förr eller senare. Be annars om hjälp från din partner. Hon bör ju iaf veta vart hålet ligger.
I'm too old to die young now.
  • 0
Citerar Siegfried:
Hålet, jag får knappt in den när det är tänt, hur ska man klara det i mörker då.

Vanesak. Ett tips kan vara att låta hennes ben och fötter vila på dina axlar när du ska in i henne, det gör ju att hålet placerar sig i en högre vinkel och det blir lättare att tränga in i tjejen - när du väl är inne kan du ju lägga dig ner om du så önskar.
  • 0
Citerar Siegfried:
Det känns ju bara pinsamt om man inte hittar rätt, tjejer pratar, > man får dåligt ryckte > ingen sex


Du tänker alldeles för mycket.
"En kompromiss är konsten att dela en kaka så att alla tror de har fått den största biten."
  • 0
Citerar Colonel:
Du tänker alldeles för mycket.

+1.

Sluta tänk för mycket :C
I'm too old to die young now.
  • 0
Citerar Siegfried:
Det känns ju bara pinsamt om man inte hittar rätt, tjejer pratar, > man får dåligt ryckte > ingen sex


Ja, jag håller med föregående talare. It takes two to tango, hjälp varandra.
Games don't create psychos. Games make psychos more creative.
  • 0
Citerar Siegfried:
Det känns ju bara pinsamt om man inte hittar rätt, tjejer pratar, > man får dåligt ryckte > ingen sex


Äh. Jag fick hjälp både första och andra gången.

Tredje gången så hade jag erektion under hela förspelet, men när vi skulle gå över till det riktiga sexet, så försvann det. Jag blev helt slak, fast jag tyckte om henne och attraherades av henne som fan. Jag kunde verkligen inte få upp den, har aldrig skämts så mycket i hela mitt liv, men hon var otroligt gullig och sa saker som:

"Det händer alla, vi kan fortsätta "mysa" så går det säkert sen"

Och visst fick jag upp den tillslut^^ Önskar ingen man att inte kunna få upp den. Är du med fel tjej så kan det bli jobbigt.

Sen dess har ajg dock alltid fått upp den.
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Citerar putterman:
Är du med fel tjej så kan det bli jobbigt.


Sant det här. En bra tjej är förstående och kan hjälpa till med det mesta. Min tjej är helt underbar t.ex. Snäll, förstående, sexig, mysig och allt det där. I gengäld så låter jag nästan alltid henne komma först. Något som hon inte kunnat tidigare med andra.
  • 0
När blev ni av med oskulden?
Om du var japan skulle du heta fail-san -Fåntöme
  • 0
Citerar Mr epic:
När blev ni av med oskulden?


När jag var 14 år.
  • 0
Citerar Mr epic:
När blev ni av med oskulden?


2010 (alltså när jag var 20), runt tolvslaget natten mellan den 13:e och 14:e februari
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Mr epic:
När blev ni av med oskulden?


Citerar Aaandy:
När jag var 14 år.
Indecent exposure is fun.
  • 0
Jag tror det varierar från tjejer till tjejer..

Men jäklar vad lätt det är för min tjej att komma när jag fingrar.

Och hon är den enda som jag har haft. Så undrar nu om jag är något sorts prodigy-man för kvinnor.

Eller hon helt enkelt är frukantsvärt kåt av sig.

Tror faktiskt på det andra. Soft är det iallafall.
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  • 0
Citerar Mr epic:
När blev ni av med oskulden?


När jag var 15.
Fierce is the spirit of her waters - She creates us - Flows in us - The fool who dare enslave her beware, she wash his life away // -Native Grubb Proverb-
  • 0
Citerar Mr epic:
När blev ni av med oskulden?


Jag var 16.
Inhemska hemskheter födda i vildmarken?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!