Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

En tråd om sex 2.0


Citerar Patrikseve:
Å andra sidan så kan grammatiskt snack, rättelse inom språk i vissa kretsar, jämställas med sex, alternativt självtillfredsställande beteende, så jag ser inget out of topic här, fortsätt.


Eeeh?
  • 0
Jag tänder på scat. Är det några fler på detta internetforum som liksom jag föredrar detta?
Färska grönsaker.
  • 0
Citerar Chrysis_ignita:
Jag vet att språkkorrigering inte är populärt på internet men din mening här blev droppen som fick bägaren att rinna över.


Jag blev provocerad av siegfried's inlägg haha.
One swallow does not make a summer
  • 0
<quote author="Chrysis_ignita">Citerar Siegfried:I just har sex. Hon har tydligen 30 och hade barn :I

Jag kommer vara den där jobbiga språkpolisen nu.
Om du ska köra en svengelska för att förstärka ditt budskap kan du då använda rätt tempus.
Antingen I just had sex, I har sex eller I just hade sex. Det du skriver just nu låter fel hur man än vrider på det.
/quote>

skrev bara fel bokstäver på fel plats

Skulle stå I just had sex, hon var tydligen 30 och hade barn.

Bättre farbror blå?
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
En sak som jag reagera på från inlägget var:

Citerar Siegfried:
hon var tydligen 30 och hade barn.


som du avsluta med: :l

Var det en negativ upplevelse?
And in despair I bowed my head; There is no peace on earth, I said; For hate is strong, and mocks the song of peace on earth, good-will to men!
  • 0
Känner att jag behöver skriva av mig, känner mig lite 'baffled' efter de senaste dagarnas händelser.

Tidigare i år låg jag med en 32-åring, jag är själv 20 år ung. Jag vet inte fasiken vad som hände, men lite äldre tjejer började tilltala mig. Hade en vän från utlandet på besök här i Sverige som jag tidigare mött på under en semesterresa i södra Europa. Hon är sex år äldre än mig - vi började ligga. Ingen fara skedd.

Ett litet mindre problem är att vi är ganska så hemlighetsfulla med vår relation då hon har en ganska så stor förankring hos min familj. Det hade kanske varit konstigt om de fick veta att vi ligger och jag har börjat undra hur jag ska tacklas med saken om de fick nys på det.
Min bil är jättebra. Jag ligger alltid först i bilköerna.
  • 0
Citerar Jeramo:
Ett litet mindre problem är att vi är ganska så hemlighetsfulla med vår relation då hon har en ganska så stor förankring hos min familj. Det hade kanske varit konstigt om de fick veta att vi ligger och jag har börjat undra hur jag ska tacklas med saken om de fick nys på det.


Vad menar du med förankring? Och hur skulle de få nys på det?
"People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do."
  • 0
Citerar Kapten Varg:
Vad menar du med förankring? Och hur skulle de få nys på det?


Slarvigt formulerat, men hon är en mycket god vän till familjen. De får antagligen reda på det genom att se hur vi beter oss mot varandra eller av liknande skäl, de har haft sina misstankar förr.
Min bil är jättebra. Jag ligger alltid först i bilköerna.
  • 0
Citerar Jeramo:
Slarvigt formulerat, men hon är en mycket god vän till familjen. De får antagligen reda på det genom att se hur vi beter oss mot varandra eller av liknande skäl, de har haft sina misstankar förr.


Jag förstår. Men varför är det så konstigt att ni skulle vara med varandra? Så länge ni inte i släkt så är det väl lugnt?
"People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do."
  • 0
Citerar Kapten Varg:
Citerar Jeramo larvigt formulerat, men hon är en mycket god vän till familjen. De får antagligen reda på det genom att se hur vi beter oss mot varandra eller av liknande skäl, de har haft sina misstankar förr.

Jag förstår. Men varför är det så konstigt att ni skulle vara med varandra? Så länge ni inte i släkt så är det väl lugnt?


Vi är inte släkt. Saken är den att hon inte vill att familjen ska se henne som "min brud" mer än en faktiskt vän till familj. Otroligt svårt att förklara situationen, men det skulle kanske uppfattas som lite konstigt om de bara fick reda på att vi hållt på.
Min bil är jättebra. Jag ligger alltid först i bilköerna.
  • 0
  • Bewi
  • Bewi
Jag har faktiskt bara legat en gång, vi höll på i kanske 30 sekunder och skydd på var det som gällde. Inget förspel.

Det kan ju vara så att jag helt enkelt har för lite att gå på för att kunna uttala mig om hurvida jag tyckte det var speciellt eller inte.
  • 0
Jag förlorade min oskuld med ett gammalt ex. Var planerat och körde utan kondom av en viss anledning. Själva sexet var ett vanligt sex. Inget speciellt moment.

Tillagt 2015-02-15 10:35:
Hon njöt i alla fall xD
  • 0
skulle lätt ha sex igen dock
  • 0
  • Bewi
  • Bewi
Fortfarande inte legat sen det jag skrev om ovan.
  • 0
Citerar Knasten:
Var planerat och körde utan kondom av en viss anledning. Själva sexet var ett vanligt sex. Inget speciellt moment.


Hoppas ni skyddade er på något sätt så att du inte blir pappa, det hade varit segt. Eller det kanske är det ni ville!?

Citerar Bewi:
Fortfarande inte legat sen det jag skrev om ovan.


Tinder har jag hört fungerar.
"People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do."
  • 0
Citerar Kapten Varg:
Tinder har jag hört fungerar.


Fast njae, det är ganska svårt att få kontakt där. Jag ser normal ut. Får höra att jag är jättesöt men kan tänka mig att lika många tjejer tycker jag ser ut som gårdagens matlåda men att få 1 matchning på hundratals "Ja-klick" är ganska illa. Jag tror många använder det som bekräftelsebehov/reklam för sin instagram dessutom.

Jag har lyckats få till ett par trevliga konversationer på Tinder men annars är det hårdare konkurrens där än på diverse valfria dejtingsidor eller till och med facebook. Kan dock så vara att folk i storstäderna får matchningar oftare av glada ligg, själv bor man ju i en stad på 10.000 pers haha.
Entering zero gravity
  • 0
Dejtar en tinderträff nu faktiskt, men kan tänka mig att det är mer konkurrens om man är straight!
And then Snoken was a pumpkin.
  • 0
  • Bewi
  • Bewi
Jag får tacka för tipset om Tinder, dock tror jag personligen att jag behöver jobba rätt mycket med mig själv innan jag kan börja ta itu med detta.
  • 0
Jag skulle inte rekommendera Tinder, Badoo och Happypancake för några förutom riktigt säkra personer. Är det likgiltigt för båda parterna angående sex och korta förhållanden så är risken stor att man inte lär känna personen så mycket i fråga och det krävs mycket vana för att kunna ha sex med massor av okända människor utan hinder. Till och med lättare med krogen skulle jag säga för där är det någon form av kontakt innan det händer, om det händer.

Sen beror det på vad tjejen i fråga tycker, vissa är riktigt på och säger det nästan bokstavligen rakt ut om tid och plats. Vissa gömmer det i skriften. Gäller att i så fall vara helt tänd på tjejen i fråga, tjejer är smarta vad gäller uppfattning av det motsatta könets tankebanor.

Tillagt 2015-03-12 10:58:
Det enklaste sättet är också det mest riskabla vad gäller sex och det är att lära känna en tjej utan att gå så långt att det blitt allvarligt. Vill man vara singel är det viktigt att poängtera det för en tjej och då kan de inte döma en. Det är alltså lättare med samlag när det är en tjej man känner mer, för vissa.
"The sky is not the limit, it's just the view"
  • 0
Är det bara jag som har svårt att komma fram "få in den" när det gäller större brudar?
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Är asexuell just nu, har legat i så mycket att jag har tröttnat. Skönt med celibat dock.
banna mig tack
  • 0
Citerar Siegfried:
Är det bara jag som har svårt att komma fram "få in den" när det gäller större brudar?


Du är nog inte ensam. Kan tänka mig när båda partner väger över 120kg, eller typ USA style. Dom kan nog inte ens ha sex, inne efter sjunde vecket typ.
banna mig tack
  • 0
Hade sex med en som troligen hade 32 i BMI, röker massor, dricker öl varje dag, dricker massor av kaffe, tränar aldrig. Kondomen sprack, hon sa att jag inte behövde vara orolig för hon visste när hon hade ägglossning, hon gick inte på några piller, kondomen sprack. Hur orolig bör jag vara :\? Barn skulle vara värre än sjukdom.
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Citerar Siegfried:
Hade sex med en som troligen hade 32 i BMI, röker massor, dricker öl varje dag, dricker massor av kaffe, tränar aldrig. Kondomen sprack, hon sa att jag inte behövde vara orolig för hon visste när hon hade ägglossning, hon gick inte på några piller, kondomen sprack. Hur orolig bör jag vara :\? Barn skulle vara värre än sjukdom.


Blir hon gravid så är det ju bara be henne göra abort. I värsta fall föder hon ändå, men då kan du ju ändå skita i henne och barnet. Och känn ingen skuld, för ifall hon vill ha barnet men inte du så är det hennes ansvar. Dock är du skyldig att betala nån pappa bidrag på typ 1500kr varje månad.
banna mig tack
  • 0
Citerar Filosofen:
Citerar Siegfried:Hade sex med en som troligen hade 32 i BMI, röker massor, dricker öl varje dag, dricker massor av kaffe, tränar aldrig. Kondomen sprack, hon sa att jag inte behövde vara orolig för hon visste när hon hade ägglossning, hon gick inte på några piller, kondomen sprack. Hur orolig bör jag vara :\? Barn skulle vara värre än sjukdom.

Blir hon gravid så är det ju bara be henne göra abort. I värsta fall föder hon ändå, men då kan du ju ändå skita i henne och barnet. Och känn ingen skuld, för ifall hon vill ha barnet men inte du så är det hennes ansvar. Dock är du skyldig att betala nån pappa bidrag på typ 1500kr varje månad.


Det är ju precis dom 1500 som jag vill undvika
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!