LIVE
HQ
logo hd live | No Rest for the Wicked
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Svenska
      nyaste
      Atrás

      Övrigt

      Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

      En tråd om sex 2.0


      Citerar Seakip:
      Alltså jag förstår att det är irriterande, försökte verkligen få henne hålla tyst men det gick liksom inte. Bad henne använda en kudde men funkade inte heller. Så det var att störa grannarna lite en gång, eller no sex. Vad skulle Jesus göra, liksom? Idag var helgdag iallafall, så grannarna missade inget jobb iallafall.


      Well, så länge stönen och stånken inte är allt för "grova" eller "mörka" så kan jag känna att det är ganska sött när man hör andra människor ha sex
      Tar du hand om jorden så tar den hand om dig.
      • 0
      Citerar ZimpanX:
      Gör som dem brukar göra på film. Låt era blickar mötas i några sekunder och sedan kastar ni över varandra. Kan ju absoluuut inte ha några negativa konsekvener... eller!?

      Jag, menar det funkar ju på film. ^^


      Haha, ja det är ju som bäddat för succé
      • 0
      Citerar Oddesey:
      Well, så länge stönen och stånken inte är allt för "grova" eller "mörka" så kan jag känna att det är ganska sött när man hör andra människor ha sex


      Nä, jag kunde hålla mig tyst, och då hon har en ljus röst så var det inte vidare grovt. Nu när jag tänker på det, var de väldigt pleasant, bra variation, bra timing, jättefin röst... ger hennes stöning en solid 10/10, faktiskt.
      :3
      • 0
      Citerar Seakip:
      Nu när jag tänker på det, var de väldigt pleasant, bra variation, bra timing, jättefin röst... ger hennes stöning en solid 10/10, faktiskt.


      Tar du hand om jorden så tar den hand om dig.
      • 0
      Citerar Oddesey:
      Citerar Seakip:Nu när jag tänker på det, var de väldigt pleasant, bra variation, bra timing, jättefin röst... ger hennes stöning en solid 10/10, faktiskt.


      Så killar gör betyg på ens stöning nu eller ?
      Fear the pink mist
      • 0
      Citerar Pinks85:
      Så killar gör betyg på ens stöning nu eller ?

      Jag tror det var mest menat på skämt
      Tar du hand om jorden så tar den hand om dig.
      • 0
      Var nog inte enbart ett skämt
      Fear the pink mist
      • 0
      • Trog
      • Trog
      En tjej jag nyligen börjat ligga med stönar högt och väldigt ljust, vill likna henne vid en hel hentai-serie XD

      ... Men jag gillar det
      I just dont know what went wrong
      • 0
      Citerar Pinks85:
      Var nog inte enbart ett skämt


      Det är ju en viktig del. Man bedriver ju älskog med alla sinnen. Lukt, smak, känsel, syn och hörsel. Det spelar ju inte någon roll att hon är bedårande vacker, luktar honung och timjan, smakar sött och salt och har hy lika len som silke om hon samtidigt stönar som en brunstig Rikard Wolff.
      Sen kallade han tysken för "liftwaffe", och sen sa han att han inte kunde förstå hur man kan va så stöddig när man har förlorat två världskrig
      • 0
      • kraz
      • kraz
      Citerar TiipX:
      Det är ju en viktig del. Man bedriver ju älskog med alla sinnen. Lukt, smak, känsel, syn och hörsel. Det spelar ju inte någon roll att hon är bedårande vacker, luktar honung och timjan, smakar sött och salt och har hy lika len som silke om hon samtidigt stönar som en brunstig Rikard Wolff.


      Haha, eller någon som upprepade gånger säger "God Damn Woman" Ujuj.
      triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
      • 0
      Har någon varit med om en person som stönat falskt? Så att känts pinsamt för att det i grund och botten låtit dåligt/oärligt?
      Entering zero gravity
      • 0
      Citerar kraz:
      Haha, eller någon som upprepade gånger säger "God Damn Woman" Ujuj.


      THIS.
      • 0
      Citerar Pinks85:
      Så killar gör betyg på ens stöning nu eller ?


      Klagar man på att tjejen stönar dåligt kan man lika gärna sätta lågt betyg på sig själv eftersom man uppenbarligen inte håller måttet i sängen.

      Citerar GhostofCain:
      Har någon varit med om en person som stönat falskt? Så att känts pinsamt för att det i grund och botten låtit dåligt/oärligt?


      Yes, fast hon hade iofs boken "Att älska som en porrstjärna" på nattduksbordet, så det var väl något tips hon snappat upp från den. Det jämnade i vilket fall ut sig så jag tänkte inte mer på det.
      It Can't Rain All the Time
      • 0
      Citerar Pinks85:
      Så killar gör betyg på ens stöning nu eller ?


      You bet!

      Citerar Apricat:
      Citerar kraz:Haha, eller någon som upprepade gånger säger "God Damn Woman" Ujuj.

      THIS.


      Va? Är detta en grej?
      :3
      • 0
      Varför finns det ingen runktråd? Det borde finnas en runktråd.
      this is not even my final form
      • 0
      När vi ändå pratar om att runka...

      Har inte runkat sedan nyår typ.

      Har inte fått ligga heller och konstigt nog är jag inte särskilt brydd just nu.

      Kanske borde kollas upp mig själv
      • 0
      Accept the ultimate challenge:

      NoFap.
      I encourage you to propel yourself towards my general direction, sibling.
      • 0
      Citerar scamplord:
      Har inte runkat sedan nyår typ.


      Samma här.. konstigt nog så har det inte riktigt varit något problem heller...
      I bajs växer det bäst
      • 0
      • Trog
      • Trog
      Va ju nån snubbe här som inte skulle göra det på ett helt år, brukade blogga om det ibland. Minns inte vad han hette, så jag vet inte vart han försvann. Dog han?

      Har både luggit med tjejen, mitt kk OCH runkat i år. Men det är jag
      I just dont know what went wrong
      • 0
      Citerar NoFanboy:
      Varför finns det ingen runktråd? Det borde finnas en runktråd.


      Det finns både en sextråd och en oskuldstråd, då kan det ju lika gärna få finnas en dedikerad onanitråd också tycker jag. Eller vad säger moderatorerna, ska onani kategoriseras som sex? För det är det ju egentligen.

      Oh, ser att det fanns en onanitråd som stängdes för 7 år sen.
      And then Snoken was a pumpkin.
      • 0
      Citerar Trog:
      Har både luggit med tjejen, mitt kk OCH runkat i år.


      Wait, WHAT?
      "Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
      • 0
      Citerar Trog:
      luggit


      Wait, WHAT?
      And then Snoken was a pumpkin.
      • 0
      Citerar Trog:
      Har både luggit med tjejen, mitt kk OCH runkat i år. Men det är jag


      Så det är fler än jag som tycker det är okej att ha partner och kk?
      • 0
      Citerar Minilena:
      Citerar Trog:
      Har både luggit med tjejen, mitt kk OCH runkat i år. Men det är jag


      Så det är fler än jag som tycker det är okej att ha partner och kk?


      Meh. MEH! Hur kan man tycka det är okej!?

      Har aldrig förstått grejen med öppna förhållanden..
      Tar du hand om jorden så tar den hand om dig.
      • 0
      Citerar Oddesey:
      Meh. MEH! Hur kan man tycka det är okej!?

      Har aldrig förstått grejen med öppna förhållanden..


      Okej, kanske ska rätta mig till att jag är lite mer restriktiv vad gäller just sex in case of könssjukdomar (men så finns det bara en jag vill ha sex med, och honom bor jag med <3), men allt annat som kan räknas som lite mer än bara vänner tycker jag är okej att man har för sig. Att få en crush kan hända vem som helst när som helst, och att då faktiskt kunna försöka satsa lite grann på den trots att man har ett stabilt förhållande är jättenice. Min erfarenhet är än så länge att det har mynnat ut i väldigt trevliga vänskaper och inte så många arga/ledsna/olyckliga människor. Jag jagar dessutom flickor (bisexuell \o/ ) och pojken min har ett litet - om än inte jätteseriöst - hopp om trekant en dag

      TL;DR - jag har ett stabilt förhållande som inte skulle spricka av att jag halvt oseriöst pysslar runt med andra.
      • 0

      För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!