Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Idol 2009


Erik borde sjunga Don't Cry om han kommer till finalen, låten skulle nog passa han bra.
  • 0
Vilken tid börjar det igen?
Fierce is the spirit of her waters - She creates us - Flows in us - The fool who dare enslave her beware, she wash his life away // -Native Grubb Proverb-
  • 0
min morbror var med i idol idag det är han som skriver vinarlåten
har internet kommit för att stanna eller som man också kan se det har jag stannat vid internet för att komma
  • 0
Erik är så jävla grym, han ska vinna, punkt slut.
"The sky is not the limit, it's just the view"
  • 0
Första gången jag ser på Idol så vare han Erik som sjöng Iron Maidens Run to the Hills, och satan vad grym han var, trodde bara det var skitmusik och ruttna sångare, men han bevisade mig fel iaf, tokgrymt.
-Juicy
  • 0
Eriks version av Run To The Hills är klart det bästa jag har hört i Idol någonsin.
Det är ditt fel Staffan Westerberg
  • 0
Då hängde Erik löst, det var lite oväntat med tanke på "Run To The Hills".
LOLOLOLO JAG ÄR FUL! Brocode ä beast!!!
  • 0
Kom igen nu då, rösta på Tove!
  • 0
Ut med Tove!
'Carefree Wherever You May Be...Don't Trust Your Wives With John Terry'
  • 0
Om Tove går vidare skäms jag för att vara svensk. Med tanke på hur överlägset grym Erik är.
Did I have an impact on the world and the people around me or did every word I spoke come out verbal and unintelligible?
  • 0
UT MED TOVE!!
"The sky is not the limit, it's just the view"
  • 0
Puh.
Did I have an impact on the world and the people around me or did every word I spoke come out verbal and unintelligible?
  • 0
Meh, Tove är ju så söt!
I SCANNED IT WITH NORTON AND IT SAYS IT CONTAINS A TROJAN
  • 0
Vilka extremt fula trick de kör med på TV4. De tar storfavoriten och låter honom hänga löst. "Vad fan!" tänker alla då och plötsligt haglar det in röster (pengar) för TV4.

Liknande scenario hade vi förra året då Lars Eriksson drev lite med varumärket Idol och spexade till ett framträdande. Vips så var han borta till nästa vecka. Fula trick is the shit.
  • 0
Citerar addeSYNC:
Liknande scenario hade vi förra året då Lars Eriksson drev lite med varumärket Idol och spexade till ett framträdande. Vips så var han borta till nästa vecka. Fula trick is the shit.


Det var ju sktkul när han drev med hela idol i eftersnacket. Tyvärr kan jag inte hitta det någonstans på internet!
LOLOLOLO JAG ÄR FUL! Brocode ä beast!!!
  • 0
Fan det skulle ju bli Erik och Tove i final!! Vafan jag fattar inte vad folket ser hos Calle
...och det får ni leva med
  • 0
Citerar Punchrullen:
Vafan jag fattar inte vad folket ser hos Calle


Han har en varm personlighet och är mycket "mysigare" än de andra!
LOLOLOLO JAG ÄR FUL! Brocode ä beast!!!
  • 0
Citerar davegame:
Han har en varm personlighet och är mycket "mysigare" än de andra!


Okej det håller jag med om! Men de andra två är mycket bättre och roligare att se på scenen än vad Calle är tycker jag.
...och det får ni leva med
  • 0
Tyckte det var helt rätt som gick till final! Men blev rätt nervös när Erik hängde löst
Det är ditt fel Staffan Westerberg
  • 0
Alla i Kristianstad röstade så att telefonerna glödde.
  • 0
Äh, såklart kommer Erik till final och han kommer vinna alltihop. Det visste ju alla från första fredagen.

Men det är förjävligt att Reza åkte ut. Ska vara hon och Erik i final, inte Calle. Har inget emot Calle direkt men Reza är så sjuuuukt grym. Fattar inte hur jävla svennar tänker. Bara massa fjortistjejer som röstar fan.

Erik var sjukt bra i fredags med Run to the hills. Folk röstade väl inte på honom eftersom dom ville höra den igen. Och sen visste dom att vem han än skulle möta igen så skulle han gå vidare. XD
Live in your world, we'll play in ours | May the Innovation be with you...
  • 0
Citerar Murdoc:
Men det är förjävligt att Reza åkte ut.


Reza kunde varken ordentlig svenska eller engelska, vilket förstörde låtarna totalt. Lät som en halvtrasig grammofon där sångarna på de skivor den spelar glömt bort texten.
  • 0
Men skit ner dig. Är du rasist? Såklart hon inte kunde bra svenska och hon sjöng inte dålig engelska, vissa enstaka fel ffs. Hennes röst är helt jävla underbar. Bästa i Idol nånsin ffs. Tilsammans med Alice och Sebastian.

Är när folk som du som inte kan uppskatta nått så bra som förstör sånna här sammanhang. Tur att det inte stoppar henne iaf. Ni lyssnar väl bara på skrik och Buddha vet vad.

U go girl!
Live in your world, we'll play in ours | May the Innovation be with you...
  • 0
Citerar Murdoc:
Är du rasist?


Varför skulle jag vara rasist bara för att jag inte tycker om en viss sångare? Visst, hon var inte vit, men bara för det gör det mig inte till någon jävla rasist.
  • 0
Ska man sjunga på något språk ska man åtminstone kunna uttala utan att det låter dåligt. Juryn påpekade hennes uttal en gång och då började hon nästan att gråta. Men inse att man inte kan vara extra snäll mot någon som har annat geografiskt ursprung. Att ömka för en utlänning pga. hennes nationalitet är att nedvärdera personens individuella rättigheter. Därmed blir man per automatik rasist.

Jag tvivlar på att någon av er är rasister men tänk på vad ni skriver för att framställa er riktiga synpunkt.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!