Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Wrestlingtråden


Citerar Amroth:
Citerar DigiteX:NEEJ! Varför händer detta så nära Royal Rumble?! Typiskt. Själv precis som DirtyAndre så vet vi alla hur vi får kolla då.

Sidan verkar dock vara uppe igen. Det återstår att se om allt fungerar som det ska ikväll.


Gött, hoppas det fungerar bra ikväll.

Dags att tippa, vem vinner Royal Rumble-matchen? Jag tippar på Chris Jericho.
"Go out there and give them hell. You were born to this." - Garrus Vakarian
  • 0
Det måste ha varit en av de, om inte den värsta Royal Rumble-matchen någonsin. För tråkig, alldeles för många jobbers. Kul att se att Kharma är tillbaka dock. Slutet var väll helt okej, hade dock hoppats på att Jericho skulle vinna. Bästa matchen var ju helt klart Punk mot Ziggler. Ziggler kontring på GTS var ju för jävla fin!

Fint montage till The Rock också, man ser verkligen att han lever och älskar det han gör. Hans match mot Cena kommer att vara fantastisk.
"Go out there and give them hell. You were born to this." - Garrus Vakarian
  • 0
Fyfan vilken usel Royal Rumble, det enda som var bra var Kofi's stunt i Rumble-matchen och Punk mot Ziggler.
I was cured, all right!
  • 0
Stämmer in med tidigare kommentarer. Hela PPVn överhuvudtaget var rätt svag. Tråkiga matcher rakt igenom, även om Punk och Ziggler gjorde det bra så var matchen i sig väldigt förutsägbar.
Rumblen i sig innehöll mest tråkiga deltagare. Great Khali liksom?! Vem fan vill se den klunsen. Ricardo Rodriguez, Foley, Kharma och Road Dogg var höjdpunkterna.

En av de få ljuspunkterna var när Kane gjorde mos av Cena och Ryder.

Jag förstår inte heller var de förödmjukar McIntyre mot fläskbollen Funkasaurus.
  • 0
Inga promo videos eller något. Bara en GONG. The Undertaker är tillbaka och ute efter Triple H precis som jag har sagt. Det verkar som vi kommer ha en grym Wrestlemania framför oss.

The Rock vs. John Cena
The Undertaker vs. Triple H (Jag gissar på att vi ser Shawn som ref i år)
Chris Jericho vs. CM Punk
Sheamus vs Den som håller WHC bältet efter EC.

Om WWE utnyttjar allt detta på rätt sätt nu så har vi några grymma månader framför oss. Sen återigen om de montagen som WWE har klippt ihop med John Cena och The Rock tycker jag faktiskt är fantastiska. Deras match på Wrestlemania får så otroligt mycket status att det är otroligt. Men jag hoppas, och tror verkligen på en riktigt grym match. Dem kommer ju definitivt ge allt i ringen i Miami. Det kommer vara mäktigt.
"Go out there and give them hell. You were born to this." - Garrus Vakarian
  • 0
Japp, Taker är tillbaka.

Jag förstår allvarligt inte hur folk kan gnälla över att han är gammal och tråkig. Han kan fan bjuda på en bättre match än de flesta unga killarna, och jag får alltid rysningar av hans intro.

Dock vill jag inte se Triple H och Undertaker igen. Hellre då att han möter Wade Barret på Wrestlemania, vinner och behåller sin streak, för att sedan förlora mot Kane i en Casket Match vid Survivor Series om ett år som sin sista match.
  • 0
Citerar Amroth:
Dock vill jag inte se Triple H och Undertaker igen. Hellre då att han möter Wade Barret på Wrestlemania, vinner och behåller sin streak, för att sedan förlora mot Kane i en Casket Match vid Survivor Series om ett år som sin sista match.


Ville inte heller se The Undertaker mot Triple H igen, men det verkar bli så WWE vill köra det. Det ser nog Undertaker mot The Game som en större match än Undertaker mot Wade.
"Go out there and give them hell. You were born to this." - Garrus Vakarian
  • 0
Kan någon förklara för mig varför WWE har valt att ge Mike Tyson, en dömd våldtäktsman, en plats i Hall of Fame, men inte Chris Benoit?

Jag försöker givetvis inte jämföra deras brott eller något i den stilen, men det känns ändå underligt att Vince väljer att så markant ta avstånd från Benoit men samtidigt hylla Tyson.
  • 0
Håller med. Sämsta royal rumble någonsin, fruktansvärt besviken
Wrestling is not fake, people are fake
  • 0
Är det någon som har spelat WWE 12 som kan säga om det är något att ha? Grafiskt sett set det vedervärdigt ut.
Hittills har jag nöjt mig med All Stars men det börjar kännas lite fattigt på variation.
  • 0
Om du inte har spelat de tidigare Smackdown vs. Raw spelen så är WWE '12 helt klart ett spel du som wrestlingfan ska inhandla. Lite bättre kontroll och animationer än de tidigare spelen annars ingen större skillnad.
  • 0
Haha, jag älskar Punk ännu mer efter hans utmaning till nollan Chris Brown! Det kommer visserligen aldrig bli någon match, men Punk vet detta och visar att Chris Brown är en jävla fegis som bara är stor i käften.

On a side note;
Spoiler:Punks matchs mot Daniel Bryan var också rolig, speciellt slutet, och jag tror att fejden mellan Teddy Long och John Laurinaitis kan bli riktigt rolig.
  • 0
Sist tog tiden slut precis när Anderson tappade ut till Killer Karlssons crossface. Matchen slutade oavgjort och på lördag möts dem igen på Wrestlingpalatset i Malmö för att en gång för alla avgöra Sveriges första mästare i wrestling.

http://www.youtube.com/watch?v=w2u56vzecPI&feature=colike
  • 0
Wrestlemania är riktigt nära nu. När jag satt och kolla på RAW från inatt förut så fick jag en liten idé kring Triple H vs. The Undertaker.

Precis som förra året är jag helt säker på att The Undertaker tar detta. WWE försöker få det att se ut som Shawn kommer att screwa Taker. Men jag tror faktiskt att han kommer screwa Triple H. Han kommer snuva HHH på vinsten för att han inte ska kunna göra det Shawn inte kunde.
"Go out there and give them hell. You were born to this." - Garrus Vakarian
  • 0
Har inte följt WWE på några år, men måste se årets Wrestlemania. Taker vs Triple H är ett måste, Rocky vs Cena likaså.

Förresten, Nash gjorde ju return förra året (på Royal Rumble?). Har han gått några matcher eller är han bara där?
Every night before going to sleep, Chuck Norris checks under his bed for Liam Neeson
  • 0
Citerar Koffingbollen:
Förresten, Nash gjorde ju return förra året (på Royal Rumble?). Har han gått några matcher eller är han bara där?


Han mötte Triple H på TLC.
"Go out there and give them hell. You were born to this." - Garrus Vakarian
  • 0
Då är Wrestlemania mindre än en vecka bort och jag är enormt taggad! Mycket på grund av att detta blir första gången jag ser Wrestlemania live istället för några dagar i efterhand.

Punk, Jericho, Rock och alla de stora stjärnorna har verkligen lagt in den andra växeln de senaste veckorna och levererat fina promos, och matchkortet är verkligen fantastiskt.

Mest ser jag fram emot Undertaker och Triple H i Hell in a Cell. Båda två vet hur man levererar en fantastisk match och kommer utan tvekan anstränga sig till det yttersta.
Jag tror Undertaker vinner även i år, trots hela temat med "End of an Era". 20-0 låter helt enkelt jämnare och mer slående än 19-0.

Spoiler poiler:Det enda jag är besviken över är att Christian inte längre är med i Laurinaitis lag
  • 0
Hoppas taker drar 20-0 och sedan går i pension..
Osäkerhet leder till rött.
  • 0
Citerar Sipher:
Hoppas taker drar 20-0 och sedan går i pension..


Taker tar det. Shawn screwar Triple H vilket leder till Shawn mot HHH på WM nästa år.
"Go out there and give them hell. You were born to this." - Garrus Vakarian
  • 0
Undertaker vs. Triple H = Helt fantastisk. Historien som berättas under matchen också, mäktigt som in i bomben. Triple H säger till Shawn att avsluta matchen annars gör han det, och The Undertaker fortsätter att säga nej, han vägrar ge sig, han vägrar att förlora. En otrolig match. Shawn var riktigt grym också, han hade t.o.m tårar i ögonen när matchen var slut. En stor till alla tre. En helt fantastisk match. Den borde definitivt fått avsluta showen för den va utan tvekan det bästa på hela kvällen.

När de sedan står uppe vid entrén tillsammans, vänder sig om och nästan säger hejdå till fansen och sedan kramar varann. Så otroligt mäktigt, det där är respekt!

En sista sak: Undertakers nya frissa var ju awesome. Va osäker på hur han skulle se ut utan de långa svarta håret men damn. Jag diggar hans mohawk.
"Go out there and give them hell. You were born to this." - Garrus Vakarian
  • 0
DigiteX: Kan inte annat än att hålla med om allt du just sa. Jag var inte säker på hur Undertaker skulle se ut med rakat hår, och även om det såg väldigt annorlunda ut så var han fortfarande skrämmande. Han såg yngre ut.

Matchen var helt klart kvällens höjdpunkt, även om Punk vs Jericho var imponerande också. Det var verkligen spännande när Shawn var sekunder ifrån att avbryta, eller när Undertaker fick både en SCM och en Pedigree i följd.

Matchen mellan Daniel Bryan och Sheamus var dock en jävla besvikelse. Jag hoppas det blir någon vettig storyline av det avslutet.
  • 0
20-0. Snyggt. Nu gäller det för honom att dra sig tillbaks som en obesegrad legend.
Osäkerhet leder till rött.
  • 0
Citerar DigiteX:
Undertaker vs. Triple H = Helt fantastisk. Historien som berättas under matchen också, mäktigt som in i bomben. Triple H säger till Shawn att avsluta matchen annars gör han det, och The Undertaker fortsätter att säga nej, han vägrar ge sig, han vägrar att förlora. En otrolig match. Shawn var riktigt grym också, han hade t.o.m tårar i ögonen när matchen var slut. En stor till alla tre. En helt fantastisk match. Den borde definitivt fått avsluta showen för den va utan tvekan det bästa på hela kvällen.

När de sedan står uppe vid entrén tillsammans, vänder sig om och nästan säger hejdå till fansen och sedan kramar varann. Så otroligt mäktigt, det där är respekt!

En sista sak: Undertakers nya frissa var ju awesome. Va osäker på hur han skulle se ut utan de långa svarta håret men damn. Jag diggar hans mohawk.


Kunde inte hålla med mindre. Det var en av de sämsta Mania-matcherna jag någonsin sett. Fy för helvete vad usel den var.

Kan inte för mitt liv förstå vad du tycker var så bra. Trippan slog Taker över ryggen med en stol 56 gånger. En tredjedel av matchen gick åt till det tramset. De gjorde finishers utan något som helst build-up, och med alla finishers inräknade gjorde de 10 grepp totalt. Fullkomligt värdelöst. Taker gjorde inte ens sin flying clothesline...
Det värsta av allt är hur mesig detta fiasko fick Undertaker att framstå. Han kommer tillbaka efter ett år, ny frilla och allt, och blir krossad.
Pinsamt.
Every night before going to sleep, Chuck Norris checks under his bed for Liam Neeson
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!