Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Köp & Sälj


Önskar köpa Joakim von Ankas turkrona som man kunder köpa/vinna i tidningen för en massa år sedan.
  • 0
Halloj ! Då var det dags att sälja spelen
ALLT är originalt ! Köpta ifrån EBGames helt nya. Skivorna är inte repade .
Alla är till PS3 !

Bor i s-tälje annars kan jag frakta för 20-25kr extra !

Mirrors Edge 145kr

The godfather II (2) 145kr

Killzone 2 - 145kr

Lost - 105kr ( bjuder på frakt 25kr )

NFS Pro street - 160kr

Quantom of solace - 170kr

God of war 3 - 155kr SÅLT
Prutat&Klart!

Som sagt inga repor , funkar helt problem fritt . Ring helst ! Checkar inte
mailen så mycket .

Kan ge ett paket pris om Ni skulle vilja ha allt ! Ring 0700548190 för mer info !
Mejla [email protected] eller ring Sam !
  • 0
Någon som minns detta barnprogram?


Klicka Här!
  • 0
Tjenare, jag säljer 2 nya DJ Hero (1) till Xbox 360. Allt är nytt i kartong och det man får med är:

2xTurntable
2xDj Hero (på skiva)

Jag vill ha 200 kronor för hela rasket, det är helt nytt i kartong och jag har kvitto vilket innebär att det är garanti på grejerna. Anledningen till att jag säljer är att jag tänkte lämna tillbaka spelen men sista dagen var igår och jag hittade kvittot idag så...

PMa mig så gör vi affär, jag bor nära Fruängen (röda linjen).
My hair is a bird. Your argument is invalid.
  • 0
Säljes HELT NYTT

Rage: Anarchy Edition (PC)
Battlefield 3: Limited Edition (PC)

Totalt 450kr för


(säljer inte ett spel utan enbart båda tillsammans)

Vid intresse maila till [email protected]
History will be kind to me, for I intend to write it. "Winston Churchill"
  • 0
  • Pife
  • Pife
Jag vill sälja eller byta dessa spel mot Wii och Xbox 360-spel. Kom med förslag. Jag byter gärna flera spel mot ett nytt!

Castlevania: Lords of Shadow - 150 kr plus frakt
Singularity - 100 kr plus frakt
Tomb Raider: Anniversary - 150 kr plus frakt
Pro Evolution Soccer 2011 - 50 kr plus frakt
Resident Evil 5 (utan manual) - 50 kr plus frakt
Banjo Kazooie: Nuts & Bolts - 50 kr plus frakt
Final Fantasy XIII - 80 kr plus frakt
Fight Night Round 3 - 40 kr plus frakt
FIFA 2010 World Cup South Africa - 30 kr plus frakt
Pro Evolution Soccer 2009 - 20 kr plus frakt
Fear (trasigt fodral) - 20 kr plus frakt
  • 0
Söker lite diverse delar till PC/dator. Bl.a. en hårddisk, ram-minnen (DDR3), processor (AM3), moderkort (AM3) och ett grafikkort.

Krav:

* Hårddisken ska vara 250 gigabyte eller över.
* Ram-minnena ska helst vara 2*4gigabyte eller 2*2 gigabyte och DDR3.
* Processorn ska minst vara 4-kärnig och av märken AMD och modell AM3.
* Moderkortet har inget speciellt krav förutom att det inte ska vara micro-atx och att det ska ha AM3-plats och klara av minst 8 gigabyte i RAM.
* Grafikkortet ska ha HDMI, och vara av lite "dyrare modell", men inte jättedyrt heller. Ska fungera till spel.

Tveka inte att PMa.

Mvh Felix
  • 0
Säljer åtråvärda ps1 spel

Xenogears
Suikoden
Final Fantasy VII
Final Fantasy VIII
Fina Fantasy IX
Final Fantasy Anthology
Discworld
Metal gear solid
Resident evil
Warhawk
Vagrant story
Vandal Hearts 2
Wild arms 2

Jag vet vad dessa är värda så inga skambud tack.
hör av er via pm.
  • 0
Säljer det första Assassins Creed spelet till PS3 då jag fick med det på AC:R skivan! Sjävklart fint skick som alltid! PM'a vid intresse med bud!
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Jag vill gärna köpa ett exemplar av Super Smash Bros Melee till Gamecube! snälla PMa mig om ni har ett så kan vi disskutera pris!
Its better to be quiet and be thought of a fool than to open your mouth and remove all doubt!
  • 0
Stockholm: Black Ops, Battlefield Bad Company 2, Super Street Fighter IV, FIFA 11 till salu.



och en MSI GX660r till salu, värde vid köp 20 000 kr.

AMD RADEON HD 5870 1 GB DDR5
i7, 2.6 GHz
1 tb i HDD
15.6 tum.
6 GB RAM

Mycket bra skick.

2 års garanti kvar.

MSG mig, kärlek från mig till er
Gamertag: WirreXx
  • 0
hej vill byta bort mitt Bf 3 (360) mott antingen Skyrim eller Saints row the third (360).

Obs online passet är använt.
  • 0
  • Missing Avatar
  • SND
Köpte mitt Starcraft 2 Wings of Liberty på game för 500:-
Vill nu sälja det för 390:- eftersom jag behöver pengarna till annat, mitt account hänger såklart med.

Sms helst till 0707998944
  • 0
Säljes

Ps3 Slim 120gb, 1 dosa, 1 headset (orginal) med Uncharted 3 Special Edition

Ps2 med Dm3Rev (tror det heter så) och en 120gb hårdisk inbyggd 1st minneskort (som inte är orginal, där även mjukvaran för hdd ligger på), 3dosor, 2Gh kontroller, singstar mics, buzz kontroller, en cd väska full med underhållning för hela familjen, 3st orginal spel ingår, god of war 2 (special edition), king of fighters maximum inpact (special edition) och singstar kent

all nödvändig kablage medföljer självklart till båda!

Pm:a Vid intresse
Die Hippie, Die
  • 0
http://www.tradera.com/nvida-gtx-460-oc-gigabyte-auktion_34137
2_143774327


Tillagt 2011-11-16 21:04:
Citerar SND:
Köpte mitt Starcraft 2 Wings of Liberty på game för 500:-
Vill nu sälja det för 390:- eftersom jag behöver pengarna till annat, mitt account hänger såklart med.


Lycka till med det. Rekommenderar att sänka ditt pris rejält, med tanke på att det kostar strax över 300 nytt.

(http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=181615)
"We live in a rainbow of chaos." - Paul Cezanne
  • 0
Jag har en näst intill komplett verision av MW3s hardened edition till xbox 360.

Man får med allt man ska få med, eller ja, allt utom själva spelet. Men du får med en extra avatar till dashboarden iallafall...

Vet inte riktigt vad jag hade tänkt mig för pris, men runt 500 iallafall eftersom att ett års premium-elite ingår och lite annat sånt där krafs. Kan även tänka mig byta mot någonting.

PM:a mig vid intresse eller bara frågor, grejerna finns för det mesta i stockholm men kan även finnas i gävle då vi har stuga där. Tack och hej.
Casually Competitive.
  • 0
Helt nytt Super Street Fighter 4 3D (Nintendo 3DS), inplastat, nytt, oanvänt, 100 kronor. PMa
My hair is a bird. Your argument is invalid.
  • 0
SÄLJES ETT HELT NYTT BATTLEFIELD 3 LIMITED EDITION SAMT RAGE ANARCHY EDITION FÖR TOT 400kr

Intressant? Hör då av dig till [email protected]
History will be kind to me, for I intend to write it. "Winston Churchill"
  • 0
Söker "Sonic & Sega All-Stars Racing" till Xbox 360! Hör av er om ni har ett som ni vill bli av med!
Its better to be quiet and be thought of a fool than to open your mouth and remove all doubt!
  • 0
Säljer Gears of War 1,2 och 3. Även Assassins Creed 1 (PS3). PM'a vid intresse!
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
  • Missing Avatar
  • SND
Citerar Spool:
Lycka till med det. Rekommenderar att sänka ditt pris rejält, med tanke på att det kostar strax över 300 nytt.


WTF!!! Varför köpte jag de på game för 500
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!