Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Köp & Sälj


PS1, PS2, PS3, PS4, Xbox, X360, XOne, Wii, WiiU, NES, SNES, GBA, N3DS och N64 ÄGARE! :D
  • 0
Tritton Warhead 7.1 Headset säljes

Säljer nu mitt Tritton Warhead 7.1 Headset då jag sålt mitt Xbox. Det är fint skick, knappt använd. Det finns garanti kvar.

Allt är komplett, med två batterier, basstation, headset, mic, box och manual.

Den är helt trådlös, och har 7.1 surround ljud. En helt fantastisk ljudupplevelse och perfekt passform! Den är främst gjord för Xbox 360, men passar även PS3, PS4, Xbox One och PC.

Säljer den för 1400, kan tänka mig att gå ner lite vid snabb affär. Kan skickas eller hämtas i norrköping.

http://www.blocket.se/ostergotland/Tritton_Warhead_7_1_Headset
_53839808.htm?ma=1
  • 0
ELGITARR

Epiphone Les Paul

inkl. Roland förstärkare 30w. Ganska bra krut i må jag säga.

Kalmar.
Another Kind Of Hero
  • 0
Tritton Warhead 7.1 Headset säljes

Säljer nu mitt Tritton Warhead 7.1 Headset då jag sålt mitt Xbox. Det är fint skick, knappt använd. Det finns garanti kvar.

Allt är komplett, med två batterier, basstation, headset, mic, box och manual.

Den är helt trådlös, och har 7.1 surround ljud. En helt fantastisk ljudupplevelse och perfekt passform! Den är främst gjord för Xbox 360, men passar även PS3, PS4, Xbox One och PC.

Säljer den för 1400, kan tänka mig att gå ner lite vid snabb affär. Kan skickas eller hämtas i norrköping.
  • 0
Byter/säljer spel till PS3

Spelen är:
Battlefield 4
Rayman Origins
Sonic & Sega All-Stars Racing
SSX
Burnout Paradise The Ultimate Box

Bytes mot:
Ratchet & Clank A Crack in Time
GTA V
God of War 3
Wii (konsol)

Kom med bud.
  • 0
Kinect sensor till Xbox 360
Inkl. 3 spel
Kinect adventures
Disneyland adventures
Dance Central 2

Pris: Bud?
"If you don't say what you think then you kill your unborn self."
  • 0
PS1, PS2, PS3, PS4, Xbox, X360, XOne, Wii, WiiU, NES, SNES, GBA, N3DS och N64 ÄGARE! :D
  • 0
Säljer hela Dragonball-serien (42 böcker). Pris kan diskuteras så pm:a mig bara! Kan nog gå ganska billigt då jag är desperat efter pengar :d

Fantastisk manga både för den frälste och för någon som vill komma in i det.
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Hej hej!! Jag har fått Turtles feber, och har haft nästan alla TMNT VHS-serier av en viss sort...

Men det är 2 st som jag saknar och har länge viljat ha är Nr 4 och 6..

Nr4 är från Scanbox Danmark A/S medan 6:an är av Kronan AB..

4an tro jag heter något på: "De fyra muskertörerna" eller något... De har iaf sina svärd riktade mot himlen och möts i mitten...

6an vet jag bara att de sitter i sitt flygplan..

Skulle vara riktigt skoj om någon hade de filmerna

//Ted
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
de fyra musketurtles

Tillagt 2014-05-28 21:15:
Har jag för mig ??
  • 0
Citerar danulf:
de fyra musketurtles

Tillagt 2014-05-28 21:15:
Har jag för mig ??


Ja, det heter de säkert
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Är på jakt efter en 3DS XL, i grått, vitt eller svart. Det får gärna komma med spelen Pokémon X och Luigi's Mansion 2. Bor i Uppsala och kan fixa en snabb deal. Vill kunna spela till helgen, så kan vi inte mötas för köpet så måste jag tyvärr undanbedja kontakt.
  • 0
Har ett ex Wolfenstein The New Order till PS4 som jag skulle vela byta mot antingen Battlefield 4 eller COD Ghost till PS4. Hör av dig om du är intresserad.
  • 0
Söker en iPhone 5/5c/5s i bra skick utan sprickor eller några defekter.

Krav: Kvitto, bra skick, olåst eller låst till 3!
  • 0
jag säljer min vita PS3a model stor 40 GB två handkontroller ingår och NHL 10.
min PS3 är ett mycket bra skick har haft den i 6 år typ och den är köpte i japan den är regionsfri

priset kan vi diskutera ^^

OBS har inge bilder på den just nu men kan ta om ni vill^^

vill ni veta mer så är det bara att fråga på^^ Mvh jimmy
  • 0
Borta
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Har ett Watch Dogs till Xbox One till salu för den som är intresserad. De ingår även ett pre-porder pack som är oöppnat. Allting är i jättebra skick inga repor eller dyligt på skivan. Bilder kan skickas.

Haregötthej!
"In the land of the blind the one eye man is the king"
  • 0
Jag har ett The Witcher 2 - Dark Edition (xbox 360 såklart) till salu. Allt är i nyskick då jag endast haft tillbehören upplagda i ett vitrinskåp och spelat spelet ytterst lite så skivorna är i princip orörda också och fria från repor.

Bilder på spektaklet kan givetvis mailas men såhär såg utgåvan ut i sin helhet vid releasen: http://latestvideogamecheats.com/wp-content/uploads/2012/01/wit
hcher2-xbox360.png


PM:a vid intresse och eventuellt bud!
Entering zero gravity
  • 0
Intressekoll:
Någon som är intresserad att byta Xbox One mot Playstation 4?
"Because I could not stop for death- __________________________ He kindly stopped for me"
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!