Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Köp & Sälj


Hej! jag har ett Steam acc som jag ej har användning av. Jag skulle hellest vilja byta det mot en kniv till cs go ( vilken som helst ) men kan ta emot andra bud också. Steamguard är inte aktiverat så ni behöver inte oroade för accepteringen.
Spelen som ingår är:

Natural Selection 2
Sanctum: Collection
Orcs Must Die! GOTY
Cities in Motion 2
Capsized
English Country Tune
Oil Rush
Dead Space
Burnout Paradise: The Ultimate Box
Mirror's Edge
Command & Conquer: Red Alert 3 - Uprising

Ni kan ju slänga iväg ett pm om ni är intresserade!
  • 0
Okej, letar efter en ärlig och kunnig person som kan svara på hur mycket en Mad Catz Standard Edition Street Fighter IV Fightstick med Sanwa-knappar och Sanwa-joystick kan vara värd? Har en sådan till Xbox 360 liggandes som jag vill ha såld .
The Cole Train runs on whole grain baby! WHOOO
  • 0
Neo Geo Aes spel

Fatal Fury 2, 200kr
Fatal Fury Special, 250kr
Samurai Shodown, 250kr
Samurai Shodown 2, 280kr
Art of fighting 2, 250kr
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Tidus silverhalsband från Square Enix-affären i Tokyo SÄLJES

2013 studerade jag på KAI i Tokyo. Blev många turer till Square Enix-kontor med deras officiella affär Artnia utanför.
Detta halsband i äkta silver inhandlades, men inser nu när jag flyttat hem att den aldrig kommer komma till användning då jag inte använder smycken.

Tidus från Final Fantasy X silverhalsband i äkta silver, kartong, kvitto och certifikat, som också framgår med bifogade bilderna vid denna länk http://loading.se/forum.php?thread_id=130876

800 kronor, skicka PM vid intresse.

/Linus
  • 0
Säljer en i princip orörd Mad Catz Standard Edition FightStick till Xbox 360, knappar och sticka utbytta mot äkta Sanwa-delar. Vill du ha en lite mer hanterbar sticka med de absolut bästa delarna borde du alltså slå till .

Pris: 850 kr. PM:a vid intrese och om ni vill se en bild.
The Cole Train runs on whole grain baby! WHOOO
  • 0
Tänkte kolla intresse för PS4. Köpte en i butik på releasen men hade ju kvar bokningen på en från spelbutiken.se Så nu sitter jag med två stycken.

Har ingen aning vilket pris som är skäligt för den, men över 4k iaf så jag inte går back. Är någon sugen så kan ni PMa mig
  • 0
Byter mitt COD: Ghosts till Xbox One mot annat Xbox One spel. Gärna Dead Rising 3.
PM:a vid intresse!
  • 0
Jag har köpt 3 säckar potatis som jag inte behöver längre.

PMa vid intresse så diskuterar vi priset.
Färska grönsaker.
  • 0
Har ett Borderlands 2 Ultimate Loot Chest Edition till Xbox 360 att sälja, allt finns med som kartong och dylikt men tyvärr är ju koderna redan använda.

PMa vid intresse så kan priset diskuteras
You are what you love, not who loves you
  • 0
Battlefield 3 med Premium + Battlefield 4 med Premium

Originkonto med Bland annat Battlefield 3 med premium (ca 500 kr) och Battlefield 4 med premium (ca 750 kr). Priserna är tagna från Webhallen. Är Colonel 51 (level 96) på BF3 respektive level 22 på BF4. Resten av spelen ska jag vara helt ärlig och säga att de är från Humble Bundle och jag har inte lagt ned mycket pengar på dem. Detta vill jag ha ca 800 för. Vid snabb affär kan jag plocka bort någon hundring. Ytterligare bevis, om så behövs, skall så klart fixas om det efterfrågas. Person som agerar mellanhand kommer att användas. Om det går används en mod härifrån, om någon är villig.

http://i.imgur.com/iWJiaZU.jpg
Yang chas Solo chone Wookiee!
  • 0
På grund av den stundande utlandsflytten så måste jag ledsamt nog sälja min nyinköpta 55" Panasonic VT60

Nyskick, med precis allt som medföljer vid nyköp och det bästa av allt - den är "broken in" och Custom läget är kalibrerat till att se utomordentligt bra ut vid spel, som var det jag köpte teven för. Inga döda pixlar eller annat skit. Jag är väl rätt så överpetig vad gäller bildkvalitet vid spelande, något som jag är stolt över och du nu kan dra nytta av. Dynamic, THX lägena och övriga är ett skämt vid spelande, tyvärr, men med mycket trixande blev det precis som det ska vara, med hjälp av Custom läget.

Så, ta och dra nytta av min miserabelt dåliga tajming vad gäller köp av ny teve och köp en broken in VT60 i nyskick, för ett bra pris. Hämtas i Haninge, Söder om Sthlm.

Kvitto från Elgiganten finns självklart och garantin gäller ett bra tag till då det bara var ett par månader sedan jag köpte den - inköpt 2013-11-22

Lägsta nypris just nu är 16 990 Kr hos Hages enligt Prisjakt. Jag säljer min för 14 000 Kr.

Självklart ska du komma och spela lite på den innan du slår till, intelligent konsument som du är Välkommen!

Annonsen gäller denna tv (för att vara övertydlig):

http://www.elgiganten.se/product/ljud-bild/tv/TXP55VT60Y/panason
ic-55-3d-smart-viera-plasma-tv-tx-p55vt60y


Bara att PMa om du vill ge den ett nytt hem

Bild på världens bästa plasma, hemma hos oss - http://i.imgur.com/kWPW8Bu.jpg
  • 0
Edit:

Sold out! /tradera/GR
Carpe Diem
  • 0
Säljes: Oöppnad oanvänd Xbox one med kvitto
pris 4000:-
  • 0
Inget intresse alls.. ?



Men har ett Nintendo DSI med 2 spel (Mario Kart, Pokemon Black och Zelda) laddare, originalkartong. Fint skick. Har ingen nytta av spelen.

500 kronor?

Vill ha PS-vita spel. Annars!
Carpe Diem
  • 0
Söker:

Battlefield 4
Fifa 14

Båda ska vara till PS4, PM'a prisidé med frakt inkluderat.
  • 0
Säljer en del av min mer sällsynta retro-samling, alla till SNES. Jag vet att priserna är väldigt höga men de har tydligen gått upp väldigt i pris. Alla spel fungerar som nya och bilder kan skickas över mail. Skicka PM om något är intressant.

Terranigma PAL MINT (Eng text) Komplett 2600:-
Aero Fighters NTSC Near MINT Kassett 2900:-
Hagane: The Final Conflict NTSC MINT Kassett 2700:-
Ogre Battle: The March of the Black Queen NTSC Near MINT Kassett 800:-
EVO the Search for Eden NTSC Kassett MINT 1300:-
Syvalion PAL Box (Boxen är i dåligt skick och kassetten MINT) 800:-
The Ren and Stimpy Show Buckeroos NTSC MINT Kassett 1000:-

Säljer även min samling av "Not for resale" spel där jag saknar Mortal Kombat 2. Detta är alltså 13 utav de 14 som släpptes med den "Speciella etiketten".

Not for resale
Contra III: The Alien Wars 450:-
Donkey Kong Country 800:-
Donkey Kong Country 3: Dixie Kong's Double 700:-
Ken Griffey Jr.'s Winning Run 150:-
Killer Instinct 500:-
NCAA Basketball 250:-
StarFox 800:-
Street Fighter II 350:-
Street Fighter II: Turbo -500:-
Stunt Race FX 450:-
Tetris Attack 400:-
Turtles IV: Turtles in Time 1200:-
Super Mario World 2: Yoshi's Island 600:-
  • 0
  • ps2
  • ps2
Säljer Battlefield 4 till ps4. Eventuellt byte mot något annat skoj lir till ps4.
  • 0
Har ni koll på http://citiboard.se/, ganska ny sajt. Typ som blocket.
  • 0
Har två bokningar på PS4, via Webhallen - Sveavägen (Stockholm).

De kostar 4390 kr stycket.
Säljer iväg bokningarna för 100 kr stycket.
Om du tar båda bokningarna så får du dem för 150 kr.

Måste hämtas ut senast 24/2, vid stängning.

Mailar över ordernumret så fort jag ser pengarna.
PM vid intresse.

***
edit:
Har två i Solna också.
***

Cheers.
  • 0
Säljer lite Steelseries-prylar. Allt är sprillans nytt, aldrig öppnat.

Ett keyboard, Steelseries Apex - 800kr.
En mus, Steelseries Sensei MLG edition - 650kr.
En musmatta, Steelseries QcK Heavy - 150kr.

Om köparen vill ha allt så kan jag kanske dra av en hundralapp som tack.
PM vid intresse.
http://team-enigma.co.uk
  • 0
Letar ett Playstation 3, om någon råkar vara trött på sin maskin kan ni PM:a mig med vad ni har.
  • 0
Säljer mitt Xbox 360 Pro 20GB med 75 spel, 2 handkontroller och div. tillbehör. Allt är original. Finns i Stockholm. Pris: 4000kr

Lista på spel
Bild 1
Bild 2
Bild 3
Bild 4
You got red on you
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!