Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Köp & Sälj


Någon som är intresserad av ett Nintendo DS, praktiskt taget i nyskick, och 2 spel? Super Mario 64 DS samt New Super Mario Bros. Kartonger och liknande finns så klart.
Trying to make a living and doing the best I can
  • 0
Säljer en HED KANDI canvas tavla 40x40 cm, 4cm djup.

Äkta, orginal från www.hedkandi.com. Nypris ca 700 SEK.

Mejla för bild. Alla bud intressanta. Hämtas i Stockholm.

[email protected]
Banderas
  • 0
Har ett 3DS XL i mycket bra skick med Super Street Fighter 4 i fysisk utgåva och köpt via e-shopen finns:
Animal Crossing: New Leaf
The Legend of Zelda: Link's Awakening
The Legend of Zelda: Oracle of Season
The Legend of Zelda: Oracle of Ages.

Vill byta mot ett PS vita, också i bra skick med något spel.
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
PS1, PS2, PS3, PS4, Xbox, X360, XOne, Wii, WiiU, NES, SNES, GBA, N3DS och N64 ÄGARE! :D
  • 0
Har en nerladdningskod till Project X Zone (3DS).
Bytes emot något annat nerladdningsbart, helt till 360.
  • 0
Köper gärna nintendo 8-bit med megaman
"Yvonne? Thats a french ass name!"
  • 0
Asus Xonar D1 7.1 PCI till salu. Nypris: ca 600 kr. Säljes för 400 kr. Två veckor gammalt, knappt använt. Säljes p.g.a. felköp.
Yang chas Solo chone Wookiee!
  • 0
Steam-nycklar för Dead Space, Burnout Paradise: The Ultimate Box, Crysis 2 Maximum Edition, Medal Of Honor och Mirror`s Edge bytes mot andra Steam eller Origin spel.
  • 0
Citerar Rogge:
Steam-nycklar för Dead Space, Burnout Paradise: The Ultimate Box, Crysis 2 Maximum Edition, Medal Of Honor och Mirror`s Edge bytes mot andra Steam eller Origin spel.


Eller så köper ni dem för 30 kr på: https://www.humblebundle.com/
Yang chas Solo chone Wookiee!
  • 0
Ingen som har ett ex utav Baphomet's Blood - Second Strike på vinyl som de vill bli av med mot betalning?

Har redan alla andra vinyler och kassetter med dem såatteh.
Stay out of my shed
  • 0
Astro Mixamp köpes omgående!

Nån som har en? Eller ett Astro headset och är villig att bara sälja ampen?
  • 0
Halo 3: Legendary Edition

Skick: Utmärkt

Pris: Bud

Kontakt endast via PM!
ALL YOUR BASE ARE BELONG TO US
  • 0
KÖPES: Xbox 360 handkontroll med sladd

PM om du till salu.

//MVH
"Because I could not stop for death- __________________________ He kindly stopped for me"
  • 0
vad tror ni att jag kan fü för min pc.

köptes feb 2012. för 20 000 kr.


i7-3930k
gtx 580 3 gb Gigabyte
1 tb 5400 rpm
128 gb ssd samsung
asus rampage IV extreme
Nätagg Corsair 800W Gaming series
H80 cpu kylare corsaire cooling
16 gb minne corsair vengeance 1600mhz
dvd läsare
wireless dongle 54mbp 2.4 ghz
fractal design define xl
Win 7 pro 64-bit

22 " samsung skärm
gx15 mus

och slänger in en xbox 360 elite, 120 gb. 2 kontrollen. Play and charge kit, wireless dongle till den.

Darksiders 2
BF3
Fifa13.

Allt är bra omhändertaget. Skit bra skick. Säljs pga. en flytt till berlin för att studera som Tv-spels utvecklare. Och behöver en bärbar.
Gamertag: WirreXx
  • 0
Komplett samling Nintendo Magasinet säljes! Alla 41 nummer (eller 49 om man räknar dubbelnumren) som någonsin gavs ut. Allt i helt perfekt nästan nyskick, förutom nr 1 som är lite skadad då en sida i tidningen lossnat och tejpats fast tillbaka.

2000 eller högstbjudande!

http://imageshack.us/photo/my-images/153/kd3s.jpg/
  • 0
jag tänkte att det kanske är någon som är intresserad i att köpa ett xbox 360 250 GB slim med 3 Forza spel för 1 600 kr. Jag kan gå ner till 1 400 kr om det så behövs. Ni får hämta den i Falun. Kontakta mig i PM om ni är intresserade. Ni kan också ge ett bud!

det som ingår är

Xbox 360 250 gb slim
handkontroll + sladd
headset
Forza Horizon
Forza 4
Forza 3

Forza 4 och Horizon är två riktigt bra spel så den som velat ha spelen länge men inte kunnat köpa kanske blir lite intresserad.

Jag säljer det för att jag tappat intresset och för jag inte spelat på det längre.

http://www.blocket.se/dalarna/Xbox_360_Slim_250gb___3_spel_48
956296.htm?ca=6&w=1 länk för bild och ytligare kontakt info
  • 0
Tjäna! Jag tänkte sälja mitt Soft Air Gun som Bara har legat det senaste året.... Eftersom Blocket nekade detta så testar jag här!
Det består av En AK-47 I Metall/komposit som väger ca.2 Kg Eldrivet gevär som man kan välja mellan Semi-Auto å Automat( De bara sprutar ut på Auto! )
Sedan är det en Taurus fjäderdriven pistol I komposit. Grymt bra pistol för alla typer av spel
Slänger även med en heltäckande skyddsmask och de kulor jag har kvar Ca: 750-1000 styck. Batteri och laddare som funkar så det är bara å kötta!
Allt är relativt nytt har använt Ak´n i ett game endast å pistolen i ca 3, Har mest använt dem till att skuta på burkar och i Femkamper hemma!
För Bild Skicka ett intresse mail.

Hade tänkt 1400 för allt ( Säljer allt som ett paket! ) Bra nybörjar paket för den som vill testa! Bud är oxå välkommna!
Finns att hämta I Falun.
Nå mig i PM eller på min Mail [email protected]
  • 0
Säljes:

HORI FIGHTING STICK MINI (PS3).

Kvalitetsbyggd, robust, och bra sticka i mindre format. 3m kabel. Fått fina recensioner. Komplett och hel, boxad med manual.

För bild: http://i1.ytimg.com/vi/JCYKGWpjOLo/maxresdefault.jpg, eller googla ovan.

Nyskick! Hämtas i södra Stockholm. Nypris ca 500 kr, din för 250 kr.

Mejla [email protected]

Mvh Andreas
Banderas
  • 0
Någon som är intresserad av ett Nintendo 64 inkl spelen Super Mario 64, Zelda: Ocarina of Time och Perfect Dark?
  • 0
Säljer detta

Playstation Move Starter Pack (Kamera, Spel och Move controller)
Playstation Move Navigation Controller
Playstation Sharp Shooter
Killzone 3 Collectors Edition

http://www.tradera.com/sony-ps3-move-starter-pack-43-sharp-sho
oter-43-killzone-3-ce-auktion_302560_189910214
Världens överlägset bästa spel alla kategorier heter Outcast
  • 0
Söker Black Ops 2 till Xbox 360.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!