Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Köp & Sälj


Fick med en massa koder till spel när jag köpte mina grafikkort som jag inte har användning för så tänkte försöka sälja dom här istället för att ha dom liggandes här och skräpa.

Har 2 kopior av Assassin's Creed 3 Sedan har jag 2 koder där man får välja mellan 5 spel som är Assassin's Creed 3, Rainbow Six Vegas, RUSE, I am Alive och Splinter Cell Conviction.

Har också 2 koder med extramaterial till Planetside 2, World of Tanks och Hawken. (http://www.inet.se/kampanj/nvidia-gear-up-free-to-play) värt 1000kr.

Hade tänkt mig betalning i form av spelgåvor via origin eller steam. För materialet till free to play spelen värt 1000kr tänkte jag mig Sim City och Bioshock infinite. (självklart bara 1 spel per kod) Vilket är ungefär hälften av det egentliga värdet.

För assassin's creed 3 hade jag tänkt mig Sniper Ghost Warrior 2 eller något annat spel i prisklassen 200-300kr.

Får ursäkta om det blev ganska så rörigt. Visste inte riktigt hur jag skulle skriva. Tar självklart bud också.

http://i47.tinypic.com/2ivfchs.jpg
Snootchie Bootchies, little nootchies!
  • 0
Jag vill köpa nier spelet, är det nån som har det ?!. är det nån som säljer det ?

OBS!!! Till PS3
  • 0
Söker med ljus och lykta efter ett Neo Geo Aes. Med eller utan spel. Allt av intresse.
s.m.f forever
  • 0
Säljer min Sega Mega Drive med 5 spel och handkontroll.

Säljer för 900:- PM:a om ni är intresserad.
  • 0
Jag skulle vilja köpa Tomb Raider Anniversary och även Tomb raider legends till Xbox360! Kan inte hitta någon butik som säljer förstnämnda....

Mvh Smekaren
  • 0
Säljer följande saker för 60% av nypriset:

* Logitech Dinovo Edge
* Logitech Dinovo Mini
* Apple Magic Mouse inkl. Mobee Magic Charger (säljes endast tillsammans om du vill ha det för 60% av nypriset, annars dyrare)

PMa!
  • 0
Säljer Assassins Creed till Ps Vita (inplastat pga att jag köpte download istället) 200kr?
s.m.f forever
  • 0
Nån här som vet vem uberyber är? Skulle vilja komma i kontakt med han.



Citerar uberyuber:
Säljes!

tjoho! säljer nu mitt FFXI & FFXIV konto, det är linkat till samma SquareEnix ID. Jag är original ägaren till kontot.
FFXIV: Lvl 50 Lancer / Gladiator, det bästa man kan få i spelet på karaktären hitills. bla ett par mil gil.
FFXI: lvl 95 PLD, DRG, SAM, MNK, 90 WAR, DRK, 45-50 Nin.
alla expansioner tillängliga, Väldigt bra utrustat konto med ett par 3 mil gil. ungefär 5 år gammalt så det är en massa jobb nedlagt på det.
Hör av er om ni är intresserade eller behöver mer information!
Ha en trevlig dag!
Citerar uberyuber:
Säljes!

tjoho! säljer nu mitt FFXI & FFXIV konto, det är linkat till samma SquareEnix ID. Jag är original ägaren till kontot.
FFXIV: Lvl 50 Lancer / Gladiator, det bästa man kan få i spelet på karaktären hitills. bla ett par mil gil.
FFXI: lvl 95 PLD, DRG, SAM, MNK, 90 WAR, DRK, 45-50 Nin.
alla expansioner tillängliga, Väldigt bra utrustat konto med ett par 3 mil gil. ungefär 5 år gammalt så det är en massa jobb nedlagt på det.
Hör av er om ni är intresserade eller behöver mer information!
Ha en trevlig dag!
  • 0
Fått ett super nintendo med en drös spel av kusinen då han flyttar.
Hinner aldrig spela själv så säljer allt här, ingen aning vad det kan vara värt, så kom med bud.

Super nintendo + en handkontroll
Super mario world
Donkey kong country 1 & 3
Aladdin
Biker mice from mars
Final fight 2
Gods
Home alone
Harvest moon
Jungle book
Madden nfl 95
Sunset riders
Super turrican 2
F zero

Allt verkar funka
"If you don't say what you think then you kill your unborn self."
  • 0
Ps3 slim 120gb
2 kontroller + 1 laddare
Cod4
Mw2
Mw3
BO1
2000:- och kan mötas halvvägs!

Steam Konto med Modern Warfare 2 150:- (nytt ca 250
Steam konto med Skyrim, heartfire, dawnguard, Left4dead2, fallout 3, deadlight 350:- (nytt ca 800

Ring eller Sms på 0762008579
  • 0
Min Hauppauge HD-PVR ligger uppe igen för auktion på tradera! http://www.tradera.com/hauppauge-hd-pvr-gaming-edition-auktion
_1708_176780300


Jag säljer även mitt Gigabyte Radeon 6970 , ett stabilt grafikkort som trots sina år på nacken ger tillräckligt med kräm för alla de senaste spelen på höga inställningar. Detta till ett mycket bra pris. http://www.tradera.com/gigabyte-radeon-6970-2gb--auktion_3413
72_176983293
The Cole Train runs on whole grain baby! WHOOO
  • 0
Nån som är sugen på en Wii U (Premium) med Nintedoland och Zombie U + en pro controller.
Nästan oanvänd (använd så lång tid det tar att komma igenom Zombie U)
Garanti och kvitto kvar.
Säljes för 3500:-
  • 0
Vill köpa trumsetet samt en gitarr och spelet warriors of rock till xbox 360 för max 900 kr, bor i Södertälje
  • 0
REQUEST:

Jagar den lite ovanligare handburna konsolen Gameboy Micro. Sitter du och trycker på en sådan så kan jag tänka mig att köpa av dig den. Ser gärna att laddare och kartong medföljer. Nintendo20YearEdition är den jag är mest sugen på men andra funkar bra också.

TACK.
"I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant... It is what you do with the gift of life that determines who you are." - Mewtwo
  • 0
Citerar Danne89:
Säljes till 3DS:

Super Mario 3D Land (oöppnat och inplastat)
Super Mario Bros. 2 (oöppnat och inplastat)


Hade tänkt mig 300kr styck eller 500kr för båda.
Frakten betalar jag och det skickas i emballerad förpackning.

Kan eventuellt hämtas i Linköping.


Fortfarande kvar.
  • 0
KÖPES ROBOTTIDNINGAR
Jag önskar köpa äldre robottidningar, från 2011 och ännu äldre, samt nummer 8 2012.
  • 0
Då min bror fick förhinder så har jag en biljett över till Louie C.K i globen den 23e mars. 350 kr vill jag ha, men ni får vara snabba för om ingen hört av sig innan fredag eftermiddag så tänkte jag slänga upp den på tradera.
  • 0
SÄLJES

BenQ W600+ Projektor.
Använd max 50h och därmed i nyskick. Takfäste och två dukar i varierade storlekar ingår.

Pris 3000:-
There was a really horny husband and he was trying to help his wife set up a new PC password so he typed in MYPENIS for the password and the wife fell over laughing when it said it was not long enough...
  • 0
Tjena!

Är ute efter Super Nintendo dosor billigt, spelar ingen roll om dosorna är trasiga efter som de ska moddas.
Die Hippie, Die
  • 0
Någon som har ett Mario Kart Wii fodral till övers jag kan köpa eller få?
  • 0
Intressekoll

Gamereactor nr. 30-100

Ett nummer saknas, nr 72.
Tidningarna är i väldigt gott skick, då jag alltid brukar ta 2 ex, en att läsa och en till "arkivet".

Ge ett bud via Pm. Finns i Norrköping, men kan ev. skickas eller tas med till Linköping.
  • 0
Köpes DIGIMON-spel till DS. Ska funka på svensk konsol.

Kolla Yumipons blogg, han byter en del spel, till exempel Skyrim till Xbox 360.
  • 0
Jag köper gärna ett Nintendo 3DS eller DS ASAP!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!