Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Köp & Sälj


Säljer mitt Wii med 8 spel, 2 kontroller och en balansbräda samt massor med Virtual Console för 1900:-
  • 0
Bortsänkes: Half-life 2-kod till Steam. Allt som krävs är ert Steam-nick.
  • 0
  • Mahe
  • Mahe
Citerar backtoklondike:
Bortsänkes: Half-life 2-kod till Steam. Allt som krävs är ert Steam-nick.


mahe_22 (om du nu inte redan gett bort det)
"You're not gonna believe this. The guy killed 16 Czechoslovakians. He was an interior decorator."
  • 0
Har flera dota 2 nycklar jag kan tänka mig byta mot något billigt spel på steam!
i'll Be Back
  • 0
Är intresserad av ett PLAYSTATION ALL-STARS BATTLE ROYALE till PSvita. Eftersom man får en sådan nyckel till om man köper samma spel till PS3 så kanske det finns folk som inte använt sin PSV kod och vill sälja?
  • 0
Någon som har starzinger dvd boxen till salu, iså fall pm mig
Wrestling is not fake, people are fake
  • 0
Steam Konto säljes

Spel som ingår

Skyrim med alla DLC
Morrowind med alla DLC
Fallout 3 med alla DLC
Deadlight

Jag säljer detta konto för 600
Att köpa allt detta på nytt kostar 78.93 Euro

Pengarna förs över först sedan byter jag Email på kontot till ett valfritt konto du väljer sedan får du lösenordet!
  • 0
Är det nån som är intresserad on en väldigt lite använd bluray spelare från LG?

Märke_LG390.. Nypris 3000kr

Säljer min för 999KR
Manual samt låda förljer med! + Fjär.

Kan även slänga med 4st BD filmer utan extra kostnad.

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=466539
  • 0
Intresserad av GTA4 och new vegas (gärna ultimate edition) till 360. Hör av er med pris.

/Rasmus
/Rasmus
  • 0
Har en kod för Skyrim till 360, vilket jag skulle vilja byta/sälja då jag redan har det på PC!

Ser att spelet kostar 699 kr på xbox live, men det känns dock en aning överflödigt. Det räcker gott och väl med kanske Dawnguard på PC som byte. Kostar endast ca 10 euro på steam i någon timme till, ni tjänar alltså på det!

Hör av er om ni är intresserade så kan man lösa hur bytet ska gå till!
Tjolahopp
  • 0
Finns det intresse för att byta Din Xbox360 slim mot min PS3 Slim?

Några spel
- Gran Turismo 5
- Motorstorm Pacific rift (Platinum)
- Everybody's Golf
- Borderlands 2
Två handkontroller
En laddningsstation, all kablar Dock Ej HDMI då jag behöver den till den eventuella Xboxen, kartong och kvitto ingår

Skickas Ej, finns i Stockholm Söderort
  • 0
Lägger ut några spel här innan jag lägger ut de på tradera.
Assassin's creed 3. Steelbox samt Connors yxa i plast. PS3
Black ops II Xbox 360 knapp använd!
Far cry 3 Ps3 online kod ej använd!
Pm:a vid intresse (Skriv också erat bud!)
Noooooo.....
  • 0
säljer black ops 2 till ps3 för 200kr tyvärr inga koder med
skicka pm om ni är intresserade
  • 0
BYTES!

CoD Black Ops 2 till 360.

Byter skiten mot nått bra spel, mass effect 3, dishonored eller dyl. Kom med förslag.

PM:a
  • 0
Vill bara varna andra köpare härifrån att inte köpa eller göra något byte med medlemmen Bullen85

Jag skulle köpa en Wii konsol med tillbehör samt spel från honom och så skulle jag få paketet till julafton då det var tänkt att vara en julklapp. Vi skrev med varandra via mail i några dagar och allt verkade gå hur smidigt som helst. När det väl kom till pengarna så förde jag över den summan han skulle ha för konsolen till hans bankkonto och sedan var det tänkt att han skulle skicka paketet och förhoppningsvis en avi till mig så att jag sedan kan hämta ut den..... Men så blev det inte tyvärr.

Jag har skickat många mail till honom, både via hotmail och här på Gamereactor men får inga som helst svar. Det har nu gått 20 dagar sen jag förde över pengarna och jag kan räkna med att de är så gott som borta.

Nu var det otroligt dumt av mig att ens föra pengar innan jag hade pratat med honom i telefon eller fått tag på hans adress. Man har innan skrattat och tyckt synd om de personer som har varit med om sånt här och tänkt hur man ens kan lyckas att hamna i den där sitsen. Och så händer det här mig... Vid juletider så är allt stressigt och det är för jävligt att det finns personer som faktiskt utnyttjar det och lurar andra på pengar. Nu var det inte så värst mycket pengar det handlade om, men fortfarande så är det pengar och tyvärr en julklapp mindre till barnet jag faktiskt skulle ge konsolen till.

Men men, jag har fortfarande förtroende för det här forumet då jag har gjort andra lyckade köp/byten här men nu framöver ska jag vara lite försiktigare iallafall.

Undrar ni något mer angående det här så är det bara och skicka iväg ett Pm till mig.
  • 0
Byter Far Cry 3 mot nästan vad som helst! Förslag?

Till ps3!
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Har en enorm spelsamling som ska bort pga tidsbrist. Spelsamlingen innehåller 10-15 olika konsoller samt massor utav spel och tillbehör.

Bild skickas vid intresse!
There was a really horny husband and he was trying to help his wife set up a new PC password so he typed in MYPENIS for the password and the wife fell over laughing when it said it was not long enough...
  • 0
Hejsan gott folk!

Vill antingen byta bort eller sälja mitt relativt nya WII U premium black med SM Land. Fick den i julklapp (Inte snällt, jag vet men men) Knappt haft tid med den och ska på en snabbresa under kylan till spanien, tänkte jag. Vill ha något mindre..

Ipad 2 eller 3 av intresse + mellanskillnad (Beror på model)

Eller säljes 3500. Ska finnas ett spel också med men inte säker på det. Skicka PM. Möts i sthlm såklart!
  • 0
SÅLD
There was a really horny husband and he was trying to help his wife set up a new PC password so he typed in MYPENIS for the password and the wife fell over laughing when it said it was not long enough...
  • 0
Citerar Nexus92:
Hejsan gott folk!

Vill antingen byta bort eller sälja mitt relativt nya WII U premium black med SM Land. Fick den i julklapp (Inte snällt, jag vet men men) Knappt haft tid med den och ska på en snabbresa under kylan till spanien, tänkte jag. Vill ha något mindre..

Ipad 2/laptop eller liknande, bärbart kanske + mellanskillnad (Beror på model)


Eller säljes 2500 Ska finnas ett spel också med men inte säker på det. Skicka PM. Möts i sthlm såklart!



Updaterat såg att priset sänkts lite.. har ingen superkoll och inget spel följer med, men en fräsch konsol 32 gb med hdmi sladd och allt som följde med köpet. Mindre än 3 timmar speltid. Maila på [email protected]
  • 0
Någon som vill Köpa ett xbox 360 20gb med 2 handkontroller och 4 spel,

ghost recon future soldier,

Skate 3,

red dead undead nightmare

Lord of the rings conquest (promotinal copy)

8 gb Usb sandisk (exklusivt till xbox 360 av Microsft)


2 Memory cards 256mb vardera

Fungerar perfekt!
Orginal kartong medföljer ej, då jag precis har flyttat och tog inte med den, därför det låga priset.

Slå till
500kr Mobil: 076-1033101 Sker I stockholm Idag! Länk http://www.gulans.se/stockholm/xbox-360-basenhet-500kr-608577
.html
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!