Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Känner du igen medlemmen ovan?


Najj
I Love Kebab!
  • 0
Yes.
"Alla djur, utom människan, vet mycket väl att livets huvudsakliga mening är att njuta av det."
  • 0
Såklart jag gör det.
Det är inte lätt att spela badminton när det blåser
  • 0
Känns som att jag får samma person varje gång...
"I refuse to answer that on the grounds that I don't want to."
  • 0
Ja.

Citerar Chuckyflash:
Känns som att jag får samma person varje gång...


För att det endast är samma personer som spammar här inne
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Citerar Alex09:
För att det endast är samma personer som spammar här inne


Sant, är inne här 2-3 ggr max per dag. Men har sett en sida med 7 inlägg från samma person.

Tillagt 2010-03-11 20:38:
Och ja jag känner till Alex.
"I refuse to answer that on the grounds that I don't want to."
  • 0
Citerar Chuckyflash:
Sant, är inne här 2-3 ggr max per dag. Men har sett en sida med 7 inlägg från samma person.


Hehe, ungefär som samma fenomen som kan skapas i Sant eller Falskt tråden.
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Citerar Alex09:
Hehe, ungefär som samma fenomen som kan skapas i Sant eller Falskt tråden.


Mjo, finns massor av folk som spammar. Tycker att den här tråden borde bli mer fokuserad. Inte bara enkla svar som Ja eller Nein...

Mer utförliga svar som förklarar vartifrån man känner igen medlemmen.
"I refuse to answer that on the grounds that I don't want to."
  • 0
nej, kanske avataren men inte namnet
I'll see you on the dark side of the moon.
  • 0
Nope
"If you don't have time for the small things, you won't have time for the big things." - Richard Branson
  • 0
Jupp
Battlefield 3
  • 0
Nope
"Det John Carew gör med en boll gör jag med en apelsin" - Zlatan Ibrahimovic
  • 0
tror inte det
AMUNA ECHA!!
  • 0
Citerar Chuckyflash:
Mjo, finns massor av folk som spammar. Tycker att den här tråden borde bli mer fokuserad. Inte bara enkla svar som Ja eller Nein...


Jo, det är ju huvudsyftet med denna tråd.
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Citerar Alex09:
Jo, det är ju huvudsyftet med denna tråd.


Denna tråd serves väldigt little purpose.

Men för att inte gå OT alldeles för mycket så följer här ett exempel hur man skriver vettiga saker i den här tråden:

Jag känner igen Alex09. Såg honom första gången i Guild Wars tråden då han precis hade börjat, om jag inte missminner mig helt, vilket jag antagligen gör.
Vi blev bra vänner snabbt så han hamnade på min vännerlista. På grund av detta har jag sett Alex09 åtskilliga gånger via hans superba bloggar.
Brukar även se han runt omkring på forumet. Hans avatar är lätt att känna igen och han skriver vettiga saker så han sätter sig på minnet.


Jolligt, det där blev en mini-tilltyckning light. Hur som hellst..
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Citerar Mr Fizhman:
Jag känner igen Alex09. Såg honom första gången i Guild Wars tråden då han precis hade börjat, om jag inte missminner mig helt, vilket jag antagligen gör.
Vi blev bra vänner snabbt så han hamnade på min vännerlista. På grund av detta har jag sett Alex09 åtskilliga gånger via hans superba bloggar.
Brukar även se han runt omkring på forumet. Hans avatar är lätt att känna igen och han skriver vettiga saker så han sätter sig på minnet.


Det var det bästa inlägget på den här tråden, so far
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Citerar Alex09:
Det var det bästa inlägget på den här tråden, so far


Det säger inte så mycket men tack.
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Nej, jag känner inte igen Benne_B. Kan förmodligen bero på att han är ny (?).

EDIT:
Kollade nyss in hans krypin och såg att han varit medlem sedan 07. Har däremot aldrig sett honom i forumet, eller sett honom blogga.
I'm too old to die young now.
  • 0
Ehh jepp
  • 0
Känner inte igen dig tember1337. Men såg att du inte har hängt här länge
I mörkret hörs inga tårar.
  • 0
nee det är sant^^

jag känner inte igen dig heller även om du kanske har hängt här länge
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
/Poindaxter