Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Michael Jackson - The King of Pop


R.I.P MICHAEL JACKSON
  • 0
John Mayer ska visst spela. Det måste jag se.
  • 0
Nu börjar det på TV4+.
"The genius of the hole: no matter how much time you spend climbing out, you can still fall back down in an instant."
  • 0
Kollar nu. Kollar på Aftonbladet btw. Tog 30 min innan de började.
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Synd såklart, men annars, Good dead, be dead.
  • 0
Human Nature John Mayer.
I used to take an arrow in the knee, but then I took a sweetroll instead
  • 0
Kan fortfarande inte fatta att han e död....
  • 0
Kan ni se det live på TV i Sverige? Sitter i L.A nu och följer MJ's Memorial på TV och jag måste säga att Brook Shields är den bästa talaren hittils. Även om hon är väldigt ostadig och tårarna rinner så lyckas hon bli den som verkar tala mest ur hjärtat.
  • 0
Citerar Geccod:
Kan ni se det live på TV i Sverige? Sitter i L.A nu och följer MJ's Memorial på TV och jag måste säga att Brook Shields är den bästa talaren hittils. Även om hon är väldigt ostadig och tårarna rinner så lyckas hon bli den som verkar tala mest ur hjärtat.

Japp, jag kollar just nu. Hon fick mig att fälla en tår. Älskade hennes berättelse om deras barndom.
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Starkt av brodern.
  • 0
Det där gillade jag.. "Be a bush, if you can not be a tree...."
"The genius of the hole: no matter how much time you spend climbing out, you can still fall back down in an instant."
  • 0
Citerar Durden:
Starkt av brodern.

Det var det verkligen.
  • 0
Bra gjort av Usher. Synd att Mrs. Jackson måste begrava sin egen son. Har ingen aning om hur det känns men jag har alltid tänkt om det som något av det svåraste man kan gå igenom mentalt.

Tillagt 2009-07-07 21:19:
Hur gammal är den äldsta brodern?
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Fruktansvärt tillgjort jippo.
Allmänt känd som "Wacko Jacko" i över femton år och nu plötsligt har folk lärt sig att känna?
Motbjudande.
  • 0
Tycker det var rätt fint att de tog med en ung talang, som pojken som sjöng för en stund sen. Det var ju precis vad MJ var.
  • 0
Citerar Geccod:
Tycker det var rätt fint att de tog med en ung talang, som pojken som sjöng för en stund sen. Det var ju precis vad MJ var.

Instämmer.

En rolig grej jag såg nyss var att ett av barnen de förde in stod och tuggade tuggumi. Vem släppte in honom liksom...

Bra ceremoni tycker jag.
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Bra framträdanden av Lionel Richie, Stevie Wonder och John Mayer, som dock var instrumental, visade åter igen vilken skicklig gitarrist han är.
Aliquando et insanire iucundum est.
  • 0
Rest in peace Michael Jackson.
jingle bells undeed smell, taurens layed some eggs,orcs have boobs and trolls are noobs and blood elves are just gay!!!!HEY!!!!
  • 0
Citerar Fluid Vitis:
Fruktansvärt tillgjort jippo.
Allmänt känd som "Wacko Jacko" i över femton år och nu plötsligt har folk lärt sig att känna?
Motbjudande.


What's with the happyface?
"The genius of the hole: no matter how much time you spend climbing out, you can still fall back down in an instant."
  • 0
Citerar The Vision:
En rolig grej jag såg nyss var att ett av barnen de förde in stod och tuggade tuggumi. Vem släppte in honom liksom...

Det är Michaels son..
  • 0
Citerar A Rayas Negro Ovejas:
John Mayer, som dock var instrumental med visade åter igen vilken skicklig gitarrist han är.


Citerar Damien Rice:
John Mayer ska visst spela. Det måste jag se.


Men så missar jag det.
  • 0
Citerar The Vision:
En rolig grej jag såg nyss var att ett av barnen de förde in stod och tuggade tuggumi. Vem släppte in honom liksom...


Var inte det hans son? Tyckte jag såg samma kille sitta på främsta raden när de pratade om hans barn.
"The genius of the hole: no matter how much time you spend climbing out, you can still fall back down in an instant."
  • 0
Citerar Denari:
Var inte det hans son?


Jo.
Aliquando et insanire iucundum est.
  • 0
http://www.youtube.com/mALMOH

En del låtar inlagda - Stevie Wonder, Mariah Carey etc.

---

Fantastisk ceremoni. Kunde inte blivit bättre!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!