Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Sämsta låten du hört!


den låten som simon sjunger i o stefan med låten gamereactor suger
För död och ära!
  • 0
Stefan och Simons låt suger hårt. Hahahahahahaha

Hejsan alla barn titta vad jag tar fram. Lite knareliknark..mmmm...
Ett Ord Räcker - Skadeglädje.
  • 0
Vårmust: Är du mental störd? Det verkar så...läs reglerna för fan...
A person is always changing, and they are never who they are until the day they die. Then it becomes who they were.
  • 0
Ja,det är jag. Har varit på mentalsjukhus ett par gånger .

För övrigt gillar jag inte pop. Alla pop låtar är dåliga och det står jag för.
Ett Ord Räcker - Skadeglädje.
  • 0
*suck*...ännu en newbie som lider av rent idioti...
A person is always changing, and they are never who they are until the day they die. Then it becomes who they were.
  • 0
Vårmust - Jag lovar, du kommer att få din efterlängtade varning. Och alla poplåtar kan omöjligtvis vara dåliga, det är världens största genre.
We Are 0.00
  • 0
Idiot väljer man att vara eller inte vara. Själv väljer jag att vara en överpsykig idiot.

Men om vi nu ska hålla oss till ämnet så, Gwen Stefani,är inte hon som ett skrik i öronen? Liksom,snacka om att någon borde lära sig sjunga. Visst,hon vart bra i No Doubt,men som soloartist är hon skit rent ut sagt.
Ett Ord Räcker - Skadeglädje.
  • 0
eddie meduza - rävemåla kohage

den är supertöntig! men om man är på rätt humör kanske man t.o.m fnissar
=)
  • 0
Kan icke håller med dig där. Gwen har faktiskt en bättre röst nu än innan. Jag vågar till och med påstår att hon är nu på sin topp! Har du hört henne i låten What You Waiting For? och Harajuku Girls? Underbart säger bara...
A person is always changing, and they are never who they are until the day they die. Then it becomes who they were.
  • 0
jag gillade No Doubt men nu när hon sjunger ensam så e hon looser , tycker att hon har en löjlig blanding på sin what you waiting for musik videon
För död och ära!
  • 0
What you waiting for är dynga. Harajuku girls har jag inte hunnit köpa (yeah right) än. Men får väll ta och göra det någon dag då.
Ett Ord Räcker - Skadeglädje.
  • 0
Raymond och Maria, Nic and the family suger. Men det fula är att låtarna är hur kass som helst men han tjänar multum på det. Jävla lort.
Det finns inget fejkat på internet
  • 0
call me eller vad den heter med han den där Erik Prytz eller vad han heter.

*suck*
Cum cetera fallunt, ludere mortuus
  • 0
>>>RADERAT<<<
Max / Gameractor Forumit
  • 0
hatar rock som de bara kriker i!!! fattar inte vad de säger
I like to do just like the rest, I like my sugar sweet
  • 0
lanboy_88 musikvideon är det ända trevliga med den
Dont fear Killzone is here!!! (jag va före Mike och Nist) Arcane min idol!
  • 0
Håller med..

Men jag kan säga att jag håller med Erik ovanför, skrikmusik är något som jag inte förstår.. Sen hatar jag depprimerande musik i stil med The Cure.. Fattar inte bara..
  • 0
>>>RADERAT<<<
Max / Gameractor Forumit
  • 0
den sämsta låten är raymond och marias nya låt.....alalalaal låten börjar nu
  • 0
trollkarlen lurifix
HATA CS SATANS SKIT SPEL!!!!!
  • 0
men dom ska skrika det ärdå det är braa typ Thyrfing, skyfire eller stormlord det är musik inte sån skit hiphop och sånt
HATA CS SATANS SKIT SPEL!!!!!
  • 0
  • Missing Avatar
  • DEUS
lockheäd,

må så vara, men vi andra - som inte dyrkar metal - anser att skrik och musik är två helt skilda faktorer som i musikaliska sammanhang ej bör blandas samman.
Jag har slutat på forumet
  • 0
hmmmm svårt..... tycker nog ehhh alla Anastacia låtar...hatar henne hon sjunger som en misshandlad kråka....
Come over to the darkside, we have cookies .
  • 0
Den där jävla låten som gick i sommras, Ingen vill veta vad du köpt din tröja... Aaarrrgghhh
Knowing what happened in the past can sometimes hurt... -Kratos Aurion (ToS)
  • 0
Britney Spears - Crazy ( Ja, jag tycker verkligen den är skitkass.)
Karki
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!