Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Sämsta låten du hört!


DEUS
Du får ju inte glömma bort att under barocken skrevs den mesta musiken för kyrkan och kyrkan ville nog ha just den typen av musik. Kompositörernas kreativitet blev säkert något instänkt i vissa fall. Men jag håller med om att musiken inte är den häftigaste.

Dock finns det värre. Svårt att välja ut någon låt.
www.myspace.com/karlhugoflow
  • 0
Dom saom har gjort hej monicka heter nick and the family(fel stvat men familj ja ni fattar!)
  • 0
Jag hatar alla "lättsinia låtar typ rap och typ "trallalalala"-låtar!
  • 0
Stefan: Visst gillar inte vissa en viss musik, men då kan dom ju skriva det här .

Jag hatar Nelly - Hot in here eller Ja rule da gay - Newyork
There is no charge for my awesomeness!
  • 0
Sågar Nightwish! FYYY Fan å hans moster! Å Linkin Park!

Mental, jag råder dig att checka in på ett mentalsjukhus istället för ett hotell nästa gång!
Gamertag: Linkin Persson
  • 0
Linkin Park är bra, tycker iaf ja'
There is no charge for my awesomeness!
  • 0
Duktigt, Simon.
Gamertag: Linkin Persson
  • 0
dom sämsta låtarna jag har hört är nog nic an the family- hej hej monika och raymond och maria- ingen vill veta vart du köpt din tröja och o-zone- dragostea din tei
Livsnjutare!
  • 0
metalica låtar *blä* gillar inte metalica
counter-strike source.
  • 0
Linkin Park är bra..

Men de sämsta låtarna jag har hört måste vara The Cure, samtliga låtar.. Om bra musik är som en öronorgasm så är The Cure lika smärtsamt som att ta och skära ollonet på ett papper.. *Brrr..*
  • 0
ACDC - highway to hell, tror jag den hette
=)
  • 0
  • Missing Avatar
  • DEUS
99,5 % av Britney's låtar är o-originella, saknar djup och själ och är allmänt tråkiga.
På sistone har hon dock gjort tre bra låtar; Toxic, Everytime (eller vad den nu heter) och My Prerogative.
Jag har slutat på forumet
  • 0
bästa låten ja hört är mina galna rhymes me fet flow, läs dom i min tråd
  • 0
k-jah:hahahhahahhahahaahahha hahhahahaahahhahahhahahaahahh ahahhahahaahahhahahhahahaahah hahahhahahaahahhahahhahahaaha hhahahhahahaahahhahahhahahaah ahhahahhahahaahahhahahhahahaa hahhahahhahahaahahhahahhahaha ahahhahahhahahaahahhahahhahah aahahhahahhahahaahahhahahhaha haahahhahahhahahaahahhahahhah ahaahahhahahhahaha
Min respekt till FalconWing har just gångrats med tusen | Champions of Azeroth
  • 0
I live in tha toilet.
  • 0
  • Neo
  • Neo
LoL...Den sämstatexten måste vara mentals raplåt

Annars så suger Doctor bombay rejält!
ok?
  • 0
Gyllene Tider....FYYY!!! *bränner upp alla Gyllene Tiders skivor under rituala ceremonier*
A person is always changing, and they are never who they are until the day they die. Then it becomes who they were.
  • 0
polkyn : Allvarligt talat.......
See you at the pumping station/ John Mullins
  • 0
Hörde en In Flames låt, och den var nog den sämsta jag hört! Fy fan va illa!
Lät ju för fan som en vrålapa fått en kaktus uppkörd i arslet!
Fick spela Jurassic 5 2 timmar i sträck för att klara den traumatiska upplevelsen.
Tag: AlBin Laden
  • 0
  • Missing Avatar
  • DEUS
2nd, 3rd och 4th movement of The Odessey av Incubus är (enligt mig) rent oväsen.
Jag har slutat på forumet
  • 0
cradle fo filth-låten vette fan...men det var uscha
Min respekt till FalconWing har just gångrats med tusen | Champions of Azeroth
  • 0
Anaal nathrakh är ju riktigt trevliga!

den sämsta låten jag har hört? dream theater-this dying soul
Nej, men det lär väl vara hej monika eller nåt sånt.
Im the sculpture made of clay.
  • 0
nejdå, men den är inte bra iallafall...
Im the sculpture made of clay.
  • 0
beror på vad du menar med framför, gillar ingetdera... dem får nog ligga jämt...
Im the sculpture made of clay.
  • 0
jag lyssnar hellre på linking park än på rap iaf, kanske att this dying soul kommer före linkin park n'stuff, men inte mycket.
Im the sculpture made of clay.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!