Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Vad tänker du när du hör ordet?


Smurf.
Det måste finnas något bra med detta spel, och jag vet vad, det får plats i en brödrost.
  • 0
flummigt
Normal is overrated
  • 0
Citerar snowgorilla98:
Blue.

Oh you..
On topic;
Hallucinogen
Until our games are over.
  • 0
Surrealism.
Det måste finnas något bra med detta spel, och jag vet vad, det får plats i en brödrost.
  • 0
Fot.
"But if you work really hard, and you're kind, amazing things will happen."
  • 0
arm
Normal is overrated
  • 0
Ben
"There is no such thing as coincidences in this world. There is only the inevitable."
  • 0
  • Bape
  • Bape
Kycklingben
  • 0
Mat
Normal is overrated
  • 0
Kött!
"Om det tar lika lång tid att bli kär som att lära sig att stava vill jag inte vara med. Det tar alldeles för lång tid."
  • 0
hamburgare
Normal is overrated
  • 0
Bröd
"There is no such thing as coincidences in this world. There is only the inevitable."
  • 0
Frukost
Normal is overrated
  • 0
  • Bape
  • Bape
klockor
Normal is overrated
  • 0
Tillbaka till framtiden.
Det måste finnas något bra med detta spel, och jag vet vad, det får plats i en brödrost.
  • 0
Anton
See you later, Google translater !
  • 0
Aron
"There is no such thing as coincidences in this world. There is only the inevitable."
  • 0
Bibel-trams.
Det måste finnas något bra med detta spel, och jag vet vad, det får plats i en brödrost.
  • 0
Jesus
"There is no such thing as coincidences in this world. There is only the inevitable."
  • 0
Israel

Gitarr
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
Rock
Normal is overrated
  • 0
AC/DC
"There is no such thing as coincidences in this world. There is only the inevitable."
  • 0
Långt hår
Normal is overrated
  • 0
Sheik
"There is no such thing as coincidences in this world. There is only the inevitable."
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!