Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Vad skulle du göra i talang?


Ta sönder studion, göra lite fula grimaser,

Citerar Goppi:
kasta något på Bert Och sen springa så fort man kan...
Det lät bra i huvudet innan jag skrev det..
  • 0
Säga Dostojevskij var en tölp och se hur det obildade medelklasspatrasket reagerar.
An obstacle is just something you haven't brutally slaughtered yet.
  • 0
Citerar luddeking:
Vissla MGS 2 musiken.


Jag skulle vissla samtliga soundtracks till alla fyra MGS-spelen, på raken.
André Lamartine / Gamereactor
  • 0
Citerar Freddas:
Svettas.

Imponernde

Citerar Goppi:
Kanske kasta något på Bert? Och sen springa så fort man kan...

Hahaha
  • 0
Dricka kiss
Vi lever i en värld där saft innehåller konstgjorda smakämnen, och möbelpolish innehåller citron.
  • 0
Jag skulle nog inte göra någonting eftersom jag inte kan något. Jag är talanglös.

Citerar Freddas:
Svettas.


Ja, det är ju alltid något.

Vid närmare eftertanke skulle jag begå självmord i Talang 2074. Skjuta huvudet av mig kanske. Så att resten av publiken dör av chock. Sedan kommer Godzilla in och äter upp juryn och börjar dansa riverdance. Han börjar då sjunga på Like a Virgin. Och då hoppar Carl sköldpadda ner ifrån himmelen. När han sedan landar sprängs hela jorden och då kommer eftertexterna till Beck.
  • 0
Visa mitt födelsemärke på vänstra benet och skära mig i tungan med en matkniv.
Fierce is the spirit of her waters - She creates us - Flows in us - The fool who dare enslave her beware, she wash his life away // -Native Grubb Proverb-
  • 0
Klä ut mig till Master Chief och dansa.
  • 0
Skälla ut Bert Karlsson.
"Physics is like sex. Sure, it may give some practical results, but that's not why we do it." - Richard Feynman
  • 0
Citera hela artikeln om Marxism som finns på engelska wikipedia.
I SCANNED IT WITH NORTON AND IT SAYS IT CONTAINS A TROJAN
  • 0
Citerar Damien Rice:
...och då kommer eftertexterna till Beck.


Det lät bra i huvudet innan jag skrev det..
  • 0
Jag kan fjärta med axlarna och svettas under en arm.
Even if one's head were to be suddenly cut off, he should be able to do one more action with certainty - Ghost Dog
  • 0
Äta iglar, som Vincent the Vampire i Holländska talang. *Shudder*
To Dare is To Do
  • 0
  • Tuta
  • Tuta
vifta på öronen

eller stegra på cykeln
· · · - - - · · ·
  • 0
Citerar The Sheriff:


Hoppas bara att de kommer ha Talang år 2074.
  • 0
spela lite counter strike xD //Mvh EcoKiwi
Frånoch med idag skall priserna rasa på högteknologiska prylar / Benjamin Franklin
  • 0
Citerar Artillery Force:
Visa mitt födelsemärke på vänstra benet och skära mig i tungan med en matkniv.

Haha, jag fnissade till.
Klappa fina katten?
  • 0
Sätta fötterna bakom huvudet och sitta och sjunga den ryska versionen av Tingeling från Melodifestivalen samtidigt.
  • 0
Pendelum-slam dansen
A government big enough to supply everything you need is big enough to take everything you have
  • 0
Skulle spelat ett sjujäkla riff på min luftgitarr, med extra mycket dist på förstärkaren.
Johnny ain't so crazy. He's always got a line for the ladies.
  • 0
Citerar momole:
Säga Dostojevskij var en tölp och se hur det obildade medelklasspatrasket reagerar.


Öh...
Vi lever i en värld där saft innehåller konstgjorda smakämnen, och möbelpolish innehåller citron.
  • 0
Helikoptern.
A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort
  • 0
Jag kan (snarare kunde, har glömt typ allt nu) bara en lite galen grej och det är att rabbla upp de första tusen decimalerna i pi hehe, fast juryn skulle väl köra ut mig mig på en gång eftersom det är så tråkigt att lyssna på någon som rabblar siffror
"It ain´t about how hard you can hit. It´s about how hard you can get hit and keep moving forward" - Rocky Balboa
  • 0
Jag skulle dricka massor av slushpuppies skitfort! Min superkraft är att jag kan göra det utan att få brainfreeze.
Elva människor och en bäver!
  • 0
Lägga båda mina ben bakom mitt huvud.
"Reality is tearing itself asunder - and i must race."
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!