Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Skor


Citerar vincent_XXX:
Men köpte ungefär såna fast helt vita i sthlm men dom vill jag vara lite försiktiga om.


Jo.Har bara haft mina i ett par dar, men dem e fan redan lika slitna som andra skor blir efter ett halvår. Ack, ack, ack. Visst, fick dem i billigt i USA (400:- ), men ändå, Bra skor är bra skor.

Citerar Macgyver001:
Nike eller Converse ska det vara. Har ett par vita Nike och ett par svarta Converse All Star


Adidas/Champion up in this bitch!
  • 0
Tips på bra och inte alltför dyra sneakers som går att köpa i Stockholm. Den som säger Converse får en snyting.
För övrigt anser jag att Ribcage och Fishy10 är ganska sorgliga.
  • 0
Citerar John Uskglass:
Tips på bra och inte alltför dyra sneakers som går att köpa i Stockholm. Den som säger Converse får en snyting.


Puma- Benny var halvsnygga. Tyckte jag för 2-3 månader sen.
  • 0
Jag kör på Converse All Star, alternativt sådana skor utan snören som man bara "går in i" med foten, jag har ett billigt intersports-egna-budgetmodell par.
Life is unfair, kill yourself or get over it.
  • 0
Strunta i sneakers och köp ett par sådana här istället.
  • 0
Citerar hjalle:
Strunta i sneakers och köp ett par sådana här istället.


Det går kalla kårar längs min ryggrad.
  • 0
Converse allstar is the shit.
Jag är Gud - En rock'n'roll-profet
  • 0
Består denna sida enbart av pojkar eller är det lag på jeans-T-shirt-sneakers på hela det svenska befolkningen som jag inte känner till. Får väl nöja mig att åtminstone ett par kängor kom upp på sidan...
Rökning förkortar dit liv och skratt förlänger det. Men vad händer om du är en skrattande rökare?
  • 0
Citerar killtrocity:
Converse allstar is the shit.

Visst, de är snygga. Men helt otroligt obekväma att gå i! Aldrig mer All Stars för mig.
http://twitter.com/DasErdbeer |
  • 0
Just nu kör jag med ett slags par sandal/skor som är riktigt sköna, men som var mycket dyra. Under den kyligare delen av året kör jag med skatedojor.
Vi lever i en värld där saft innehåller konstgjorda smakämnen, och möbelpolish innehåller citron.
  • 0
Jag har fickor på mina skor, det säger väl allt?
Voglio Super Mario Galaxy, adesso!
  • 0
Citerar Mattias:
Jag har fickor på mina skor, det säger väl allt?
Vad har du i fickorna?
  • 0
Citerar Das Erdbeerkuchen:
Citerar killtrocity:
Converse allstar is the shit.

Visst, de är snygga. Men helt otroligt obekväma att gå i! Aldrig mer All Stars för mig.


Dom är ju svingoa ju. Har vita, beiga, bruna, gröna och röda. Typ det enda jag använder. Om det inte är för isande kallt.
Mountain Dew <3
  • 0
Har psrabbit nu - helt underbara är de - och Le Coq Sportif Esprit till vintern. 'Funderar' på att beställa dessa Ben Sherman-dojor också - måste ha!
Now watch this drive.
  • 0
Jag har ett par Converse One Star i färgen Svart/Limegrön, köpte dom i England och älskar dom!
Bananas Are For Monkeys
  • 0
Måste ha ett par nya skor till vintern nu, Men alla vinterskor är så fula
  • 0
Behöver ett par snygga kängor, vet någon en bra affär i Stockholm?

Skulle helst vilja ha låga, och typ 6 inch.
  • 0
  • Al3x
  • Al3x
Varierar mellan vita Converse Allstars, vita Fred Perrys och ett par vit/svarta Etnies (vit är bästa färgen när det gäller skor, ja.)
Los Vatos Locos
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!