Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Släck lyset 20.30 - 21.30!


Citerar Tihtala Isil:
Slog sönder några tusen elskåp igår.


Du bör driva.
  • 0
Citerar Reader:
Tänker släcka ner. Annars är man ju bara envis och korkad.


Passar in på mig precis.

Förövrigt kollar jag på Captain Planet just nu, det är lite ironiskt. Eller något sånt.
Svampbob Fyrkant finns på riktigt!!
  • 0
Bra iniativ, förstår mig dock inte på personer som vill vara "tuffa" och skita i det. Så förbannat onödigt. Visst, en timma ju inte någon vidare lång tid men vad spelar det för roll, detta var ju bara ett test för att se ifall folk verkligen bryr sig.
In another world, in another life.
  • 0
Citerar Kazakovich:
Förövrigt kollar jag på Captain Planet just nu, det är lite ironiskt. Eller något sånt.



Fuchs du stal gäss, ge dem tillbaka!
  • 0
Citerar nintendo-mannen:


Ja, då kan ju du förklara för mig hur det ska vara.
Svampbob Fyrkant finns på riktigt!!
  • 0
Gjorde det mellan 20.00 till 21.00 kom sen på att det var mellan 20.30 till 21.30.

Stängde inte av tv:n. Kunde inte missa Robinsson.
LOL på er !!
  • 0
  • Phip
  • Phip
Jag tycker de var dåligt att de var så lite folk som gjorde de ändå.
"In this world, nothing is certain but death and taxes."
  • 0
Jag var inte hemma under den nämnda tiden, men hade dock råkat lämna på taklampan i studentrummet, så jag failade.
"MOO" because OiNK just doesn't sound at all...
  • 0
Citerar Phip:
Jag tycker de var dåligt att de var så lite folk som gjorde de ändå.


Vad hade du förväntat dig? Att Jesus skulle uppstå? Att Cancer skulle botas? Det var inte ens meningen att det skulle vara något mer än ett tamt jippo.

btw, borde ni inte låsa tråden?
Gamers may debate what is a "feature" and what is a "bug", but to programmers the difference is obvious. A "bug" is a feature you can revert, while a "feature" is a bug you can't fix.
  • 0
Bra iniativ, förstår mig dock inte på personer som vill vara "tuffa" och skita i det. Så förbannat onödigt. Visst, en timma ju inte någon vidare lång tid men vad spelar det för roll, detta var ju bara ett test för att se ifall folk verkligen bryr sig.

Om folk verkligen bryr sig, ja då ska man tamigfan inte bara släcka lyset i 60 minuter och tro att man räddar mänskligheten. Dubbelmoral och fjanterier, usch.
I R BABOOOON!
  • 0
Citerar Petax:
Bra iniativ, förstår mig dock inte på personer som vill vara "tuffa" och skita i det. Så förbannat onödigt. Visst, en timma ju inte någon vidare lång tid men vad spelar det för roll, detta var ju bara ett test för att se ifall folk verkligen bryr sig.

Om folk verkligen bryr sig, ja då ska man tamigfan inte bara släcka lyset i 60 minuter och tro att man räddar mänskligheten. Dubbelmoral och fjanterier, usch.


Because the world needs a hero! My wretched domain: http://www.comichowl.com
  • 0
  • Phip
  • Phip
Citerar Fishy10:
Vad hade du förväntat dig? Att Jesus skulle uppstå? Att Cancer skulle botas? Det var inte ens meningen att det skulle vara något mer än ett tamt jippo.


Att de var fler som släckte sina lampor hade jag förväntat mig.
"In this world, nothing is certain but death and taxes."
  • 0
Citerar Petax:
Bra iniativ, förstår mig dock inte på personer som vill vara "tuffa" och skita i det. Så förbannat onödigt. Visst, en timma ju inte någon vidare lång tid men vad spelar det för roll, detta var ju bara ett test för att se ifall folk verkligen bryr sig.

Om folk verkligen bryr sig, ja då ska man tamigfan inte bara släcka lyset i 60 minuter och tro att man räddar mänskligheten. Dubbelmoral och fjanterier, usch.


Så du menar att det är bättre att inte göra något alls?
In another world, in another life.
  • 0
Det påstår jag inte. Men att säga att man gör det för miljön och sedan gå rak i ryggen för att man har gjort något bra... Det känns bara rubbat.

Som för ett par år sedan när man skulle hedra munkarna i Burma genom att bära rött. Folk började skriva på forum om detta samt att massa svenskar började byta sina bakgrundsbilder på datorn till helröda bilder. Detta var deras sätt att hjälpa döende munkar i Bruma. Jotack, de sket nog på sig av lycka där nere i Burma. Det hade hjälpt dem mer genom att röka röda Marlboro istället för de vanliga.

Men visst. Mår man bra under Earth Hour i sitt nedsläckta hem, så får man väl göra det. Men man ska inte påstå att man kämpar för miljön genom att göra det.
I R BABOOOON!
  • 0
Citerar Petax:
Som för ett par år sedan när man skulle hedra munkarna i Burma genom att bära rött. Folk började skriva på forum om detta samt att massa svenskar började byta sina bakgrundsbilder på datorn till helröda bilder. Detta var deras sätt att hjälpa döende munkar i Bruma. Jotack, de sket nog på sig av lycka där nere i Burma. Det hade hjälpt dem mer genom att röka röda Marlboro istället för de vanliga.


Jag tror att militärjuntan slutade slakta munkar pga denna tysta protest världen över.

...*Pffffff*
Also known as Pennywise the dancing clown
  • 0
Jag förstår inte om det där var menat till mig? Det jag försöker framföra är just att denna hyllning genom att bära rött inte hjälpte ett jota.
I R BABOOOON!
  • 0
Citerar Petax:
Jag förstår inte om det där var menat till mig? Det jag försöker framföra är just att denna hyllning genom att bära rött inte hjälpte ett jota.


det han menade ^_^ därav *pffffft* på slutet som ska vara nån utbrast till skratt över sitt eget påstående ^_^
Because the world needs a hero! My wretched domain: http://www.comichowl.com
  • 0
Citerar Petax:
Det påstår jag inte. Men att säga att man gör det för miljön och sedan gå rak i ryggen för att man har gjort något bra... Det känns bara rubbat.

Som för ett par år sedan när man skulle hedra munkarna i Burma genom att bära rött. Folk började skriva på forum om detta samt att massa svenskar började byta sina bakgrundsbilder på datorn till helröda bilder. Detta var deras sätt att hjälpa döende munkar i Bruma. Jotack, de sket nog på sig av lycka där nere i Burma. Det hade hjälpt dem mer genom att röka röda Marlboro istället för de vanliga.

Men visst. Mår man bra under Earth Hour i sitt nedsläckta hem, så får man väl göra det. Men man ska inte påstå att man kämpar för miljön genom att göra det.


För mig handlar inte detta om att hjälpa miljön isig utan för att se att leva utan hutlösa mängder energi faktiskt är helt okej, få sig en tankeställare helt enkelt.
In another world, in another life.
  • 0
Ack, glömde nästan bort det här. Kom ihåg när det var typ "viralt" att släcka lysen vid en viss tidpunkt vilket resulterade till en viral klapp på axel. Som tur är dog intresset och folk vet att det finns mer man kan göra än att klicka på en strömbrytare. Lite grann som jag skulle släcka min konsol och ha den av en timme.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!