Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Livets viktigaste fråga


Citerar TheDante:
Jag ger tummen upp till den här diskussionen, bara inga tjejer ger sin åsikt. För då blir jag nog homosexuell med det samma.

Som sagt, tjejer bajsar inte.


Nix. Och om de mot förmodan och logik skulle fisa luktar det hallon.
Elva människor och en bäver!
  • 0
Jag brukar rulla ihop pappret till en strut som jag stoppar upp i min anal för att stoppa flödet.
Vi lever i en värld där saft innehåller konstgjorda smakämnen, och möbelpolish innehåller citron.
  • 0
Jag kör på dinosaurie grejen, gör inte ni?
"Death smiles at us all. All a man can do is smile back" Julius Caesar
  • 0
Citerar Markus Odnäs:
Citerar TheDante:Jag ger tummen upp till den här diskussionen, bara inga tjejer ger sin åsikt. För då blir jag nog homosexuell med det samma.

Som sagt, tjejer bajsar inte.

Nix. Och om de mot förmodan och logik skulle fisa luktar det hallon.


Det är vad jag också brukar säga, nåt annat vore helt ologiskt och inte av denna värld.
Finns det svenskt kaffe på Gamereactor?
  • 0
Jag brukar alltid säga:

Om jag så vore en uteliggare skulle jag kosta på mig lite kvalitativt toapapper så man får torka sig ordentligt till ens behag - än å köpa nått billigt rivigt budgetpapper från Willys. Sånt där skräppapper har ju noll uppsugningsförmåga. Smörpapper är bättre.
  • 0
Citerar TheDante:
Jag ger tummen upp till den här diskussionen, bara inga tjejer ger sin åsikt. För då blir jag nog homosexuell med det samma.

Som sagt, tjejer bajsar inte.


True true. Tjejer rapar kanske på sin höjd, men bajsar? No fuckin way.
Gör musik.
  • 0
Jag viker pappret till två origami sumobrottare, sedan får de brottas. Förloraren torkar jag mig med.
Pwnxorz
  • 0
Är det bara jag som blöter papperet? Alltså, först tar jag några drag med torrt papper. Sedan för att vara extra noga så blöter jag det i varmt vatten för att få bort det som har torkat in i skinnet och rövhåret.
Tron på religion tar ton!
  • 0
Citerar Elak Kyckling:
Har ni inte sett 2girls1cup eller?


Jo, tyvärr .
Gör musik.
  • 0
Citerar FraGile:
Jo, tyvärr



Den är ju "skit" bra
"640 kB borde vara tillräckigt för vem som helst"
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!