Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Hur ser alla medlemmar ut?


Jag har en bild jag kan ladda upp. Men den är tagen efter att jag gjorde en fin faceplant i flottsbro så mitt ansikte är helt uppskrapat . Tror inte någon vill se den.
"Det värsta man kan servera mig är vatten. Vatten är giftigt, det visste redan Jesus. Han förvandlade vatten till vin så fort han fick syn på det" /Sten Broman
  • 0
"Det värsta man kan servera mig är vatten. Vatten är giftigt, det visste redan Jesus. Han förvandlade vatten till vin så fort han fick syn på det" /Sten Broman
  • 0
Jag lägger upp en fjantbild från Julavslutningen.

http://img31.imageshack.us/i/bild156.jpg/
Fierce is the spirit of her waters - She creates us - Flows in us - The fool who dare enslave her beware, she wash his life away // -Native Grubb Proverb-
  • 0
Mig ser du i min senaste blogg. Tihihi.

www.gamereactor.se/blog/Jeramo
Min bil är jättebra. Jag ligger alltid först i bilköerna.
  • 0
Citerar Arrolito:
Mitt hår blir längre och längre
Tror dock att flickvännen kommer sätta stopp för att det ska bli för långt <.<


Du ser så vuxen ut skulle gissat på mellan 22-25.
Fan vad bra du är på teater. Du ser ju fan död ut.
  • 0
Citerar folixan:
Här är en fin bild, man ser inte såren så bra på bild. Det ser mest ut som finnar. Men ont gör det iallafall.


Tur att det var sår, om det skulle vart finnar skulle du vart lite väl tidigt ute.
LOLOLOLO JAG ÄR FUL! Brocode ä beast!!!
  • 0
Citerar davegame:
Tur att det var sår, om det skulle vart finnar skulle du vart lite väl tidigt ute.


Nja, jag ser ungefär ut så utan sår också.
"Det värsta man kan servera mig är vatten. Vatten är giftigt, det visste redan Jesus. Han förvandlade vatten till vin så fort han fick syn på det" /Sten Broman
  • 0
Citerar Mappo:
http://i46.tinypic.com/30jiskj.jpg


Herrejävlar! Vad fan hade du gjort?
"Det värsta man kan servera mig är vatten. Vatten är giftigt, det visste redan Jesus. Han förvandlade vatten till vin så fort han fick syn på det" /Sten Broman
  • 0
Citerar Gimli4:
Du ser så vuxen ut skulle gissat på mellan 22-25.

Därför jag kan ragga på äldre damer runt 18 års åldern och fråga om deras nummer, och de fattar inte att jag är 16

Jag har ju flickvän iofs, men jag gör ju bara sådär på skämt, haha. Är ju ofc inte seriös, men kul är det ^^
I'm too old to die young now.
  • 0
Citerar folixan:
Citerar Mappo:
http://i46.tinypic.com/30jiskj.jpg


Herrejävlar! Vad fan hade du gjort?


Lite väl överförfriskad kvällen innan
----> Postbanken
  • 0
Citerar Mappo:
Lite väl överförfriskad kvällen innan


"Det värsta man kan servera mig är vatten. Vatten är giftigt, det visste redan Jesus. Han förvandlade vatten till vin så fort han fick syn på det" /Sten Broman
  • 0
  • kraz
  • kraz
Varför inte bara ha sig själv på sin avatar? Mycket roligare så ju
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Efter en hård dag i skolan vill man bara sätta sig framför kameran och vara löjlig.

Likheten är slående.
A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort
  • 0
Citerar kraz:
Varför inte bara ha sig själv på sin avatar? Mycket roligare så ju
Det är för att du är av det motsatta könet jämfört med majoriten av alla gamereactors medlemmar vilket i sin tur ger dig en massa uppmärksamhet.
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Citerar Mr Fizhman:
Det är för att du är av det motsatta könet jämfört med majoriten av alla gamereactors medlemmar vilket i sin tur ger dig en massa uppmärksamhet.


Sant.

Jag har dock bilder på mig i mitt lilla kryp in...bara att krypa in.
  • 0
Citerar kraz:
Varför inte bara ha sig själv på sin avatar? Mycket roligare så ju


Om man bara hade haft en någorlunda bra kamera så... Tyvärr så blir bilderna jag tar med min gamla K750i så gryniga att de skulle kunna misstas för en screenshot av myrornas krig.

För övrigt så tittar jag ut genom fönstret när jag vill se ut... *blir nedslagen och tillsagd att aldrig dra ett så dåligt "skämt" igen, någonsin*
Fuck yeah!
  • 0
  • Phip
  • Phip
Jag har munkfrilla just nu, den fulaste frisyren i historien.
"In this world, nothing is certain but death and taxes."
  • 0
Vet inte om det är bra eller dåligt men jag ser exakt ut som Sid Vicious och får det påpekat hela tiden. Jaja, hellre Vicious än Rotten i alla fall.
I <3 Billy Bob
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!