Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Du är döende - vad gör du?


Citerar Chaan:
På med kängor och ta en 50-milapromenad.


lol vem gör så ens

Jag skulle testa illegala substanser jag inte vågat mig på innan.
Avgångstidelag
  • 0
Citerar Självmordsblond:
Citerar Chaan å med kängor och ta en 50-milapromenad.

lol vem gör så ens

Jag skulle testa illegala substanser jag inte vågat mig på innan.


Tja idén kommer från Forrest Gump, Mikael Strandberg som cyklade genom Afrika och en del andra historier om resor och vandringar som tjejen som förfrös fötterna i Kanada men ändå gick till närmaste by, samt skeppet som frös fast i Antarktis. Jag har cyklat 7 mil på en dag och rest i flera världsdelar men aldrig gått mer än ett par mil på en dag. Som sagt det är det enda jag kommer på. I nuvarande form skulle jag bara palla 8 kilometer per dag, men om inget oväntat inträffade skulle det väl öka till 2-3 mil.

Av alla kända droger är jag inte intresserad av någon.
I mourn the smell of love in the napalm.
  • 0
Skulle inte göra nåt särskilt tror jag.
  • 0
Skriva en bok, spela in ett album och lägga upp en annons på bodycontact. Kanske resa någonstans där det är vackert och dö där.
And then Snoken was a pumpkin.
  • 0
Citerar Snoken:
Skriva en bok, spela in ett album och lägga upp en annons på bodycontact. Kanske resa någonstans där det är vackert och dö där.


Eftersom du får veta att du dör så måste du leva resten av ditt tilltänkta liv i ultrarapid?
  • 0
Skulle försöka få mig ett ligg.
"You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steel." - JC. Denton
  • 0
De sex första dagarna skulle jag ta det lugnt. Gärna bara ligga i sängen med en älskare, kramas och lukta på hennes hår. Samt att äta gott då. Sista dagen skulle jag ta en lite segelbåt i trä, sjösätta den någonstans öde och segla mot horisonten medan jag väntar på mitt sista andetag.
And in despair I bowed my head; There is no peace on earth, I said; For hate is strong, and mocks the song of peace on earth, good-will to men!
  • 0
Tagit drogen som en galning, ständigt lyssnat på musik och försökt säga farväl.
Särskrivningar är en del av min vardag.
  • 0
Alla som har skrivit i den här tråden - tänk på att vi alla faktiskt ÄR döende
  • 0
Svår fråga...

I den åldern jag är i nu skulle jag försöka träffa så många vänner som möjligt, göra en massa saker som jag i detta nu kanske inte skulle våga alla gånger.

Finns säkert mycket mer att nämna.
  • 0
Citerar Historicity:
Alla som har skrivit i den här tråden - tänk på att vi alla faktiskt ÄR döende


Optimistiskt tänkande. Det gillar vi
Tar du hand om jorden så tar den hand om dig.
  • 0
Citerar Historicity:
Alla som har skrivit i den här tråden - tänk på att vi alla faktiskt ÄR döende


Jag växer fortfarande
I mourn the smell of love in the napalm.
  • 0
Citerar Historicity:
Alla som har skrivit i den här tråden - tänk på att vi alla faktiskt ÄR döende


förnekelse hallå???

*håller för öronen och pratar babyspråk*
  • 0
Citerar Center of this Universe:
De sex första dagarna skulle jag ta det lugnt. Gärna bara ligga i sängen med en älskare, kramas och lukta på hennes hår. Samt att äta gott då. Sista dagen skulle jag ta en lite segelbåt i trä, sjösätta den någonstans öde och segla mot horisonten medan jag väntar på mitt sista andetag.


Det där låter bra som en avslutning, speciellt det sistnämnda. Kör jag med på ett blint äventyr.
I bajs växer det bäst
  • 0
Hmm. Åka kanot nedanför Niagarafallet, bestiga K2 världens farligaste berg, hoppa fallskärm från 2000 meters höjd, köra i ett amerikanskt demolitionsderby, åka Jorden runt i en luftballong. Vet inte direkt om man hinner med allt detta innan man dör, men det vore bra mysigt om man kunde göra det med tjocka släkten.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!