Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Senaste plattan du lyssnade igenom?


Många av oss lyssnar på musik större delen av dagen. Vilka skivor har ni lyssnat igenom hittills idag? Själv har man kämpat sig igenom två gamla godingar.

Nirvana - Nevermind
Pink Floyd - Atom Heart Mother
Vi lever i en värld där saft innehåller konstgjorda smakämnen, och möbelpolish innehåller citron.
  • 0
Håller på att lyssna på Phil Collins live skiva.
Life experience is an important ingredient. Curiosity. Nerves. Dare to make a fool of itself, be naked. Constantly exposing themselves to danger and artistic: Never say now I'm ready.
  • 0
Who's Next, The Who för säkerligen över 1000'e gången. Nej, jag skojar inte.
This is your life, doesn't get any better than this...
  • 0
Thomas Di Levas ''För Sverige i Rymden''
"Prohibition has made nothing but trouble"
  • 0
Deaths Leprosy.
  • 0
  • V
  • V
Soundtracket till Braid. Awesome.
YAWP!
  • 0
Inte idag, men igår lyssnade jag mig igenom Mötley's nya "Saint's of Los Angeles".
"I'd rather be hated for who I am, than loved for who I'm not" - Kurt Cobain
  • 0
Idag har jag lyssnat på:

Babayshambles: Shotter's Nation och The Blinding
Unwritten Law - Here's To The Mourning, Elva och Oz Factor
Tomorrow, there will be no heroes left to follow.
  • 0
Best of Survivor
"Death smiles at us all. All a man can do is smile back" Julius Caesar
  • 0
Would You Let Me Play This EP 10 Times a Day? (Om den räknas)
Markusevangeliet

Sen har jag lyssnat på massa annat idag, men inga hela plattor.
I feel like a million bucks!
  • 0
Queen - Greatest Hits II

Gamla goda minnen.
Johnny ain't so crazy. He's always got a line for the ladies.
  • 0
Pink Floyd - Animals

Håller just nu på att lyssna igenom min absoluta favoritskiva, Permanent Waves med Rush.
Vi lever i en värld där saft innehåller konstgjorda smakämnen, och möbelpolish innehåller citron.
  • 0
Citerar zwqase:
Vi har redan bästa skivan, senast köpta skivan och en hutlös mängd med diverse låt-trådar.
Borde vi ha även denna tråd?


Ännu en i samlingen.
Johnny ain't so crazy. He's always got a line for the ladies.
  • 0
Citerar Nixxer:
Ännu en i samlingen.


Tänk om alla skulle tänka så när de hade något på hjärtat.
I feel like a million bucks!
  • 0
Echoes, Silence, Patience and Grace - Foo Fighters
It is better to have a lion at the head of an army of sheep, than a sheep at the head of an army of lions.
  • 0
Citerar zwqase:
Borde vi ha även denna tråd?


Då kan vi väl lika gärna bara ha en tråd för alla spel, en annan tråd för bara film, en tråd för bara musik och en tråd för allting annat.
This is your life, doesn't get any better than this...
  • 0
Nirvana - Nevermind
Fierce is the spirit of her waters - She creates us - Flows in us - The fool who dare enslave her beware, she wash his life away // -Native Grubb Proverb-
  • 0
Citerar Ezekeel:
Då kan vi väl lika gärna bara ha en tråd för alla spel, en annan tråd för bara film, en tråd för bara musik och en tråd för allting annat.


Skillnaden ligger väl i att man här kommer (som i alla andra, liknande trådar) skriva vad man lyssnar på och så gott som aldrig bry sig om vad andra postar. Det vill säga; det blir en ren spam-tråd.
Det är klart att det inte måste bli så, men det finns en risk. Den risken är väldigt stor.
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Citerar Meizter:
Tänk om alla skulle tänka så när de hade något på hjärtat.


Jag tenderade mer på att denna tråden kunde liknas som ännu en skiva i en skivsamling. Men jag håller med om att vi har ganska många trådar som denna.
Johnny ain't so crazy. He's always got a line for the ladies.
  • 0
Citerar zwqase:
Det vill säga; det blir en ren spam-tråd.
Det är klart att det inte måste bli så, men det finns en risk. Den risken är väldigt stor.


Jag har ofta kommenterat och diskuterat låtar/skivor i dessa trådar, och även utvärderat dem. Och jag är inte ensam om det.
This is your life, doesn't get any better than this...
  • 0
Citerar Ezekeel:
Jag har ofta kommenterat och diskuterat låtar/skivor i dessa trådar, och även utvärderat dem. Och jag är inte ensam om det.


Nja, jag har mina tvivel. Men visst, det är inte jag som bestämmer.
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
My Chemical Romance - Three Cheers for Sweet Revenge

Mycket bra.
Garçon means boy.
  • 0
Citerar yonobi:
Mycket bra.


Det kan jag omöjligen tänka mig. Har visserligen bara lyssnat igenom I brought you my bullets, you brought me your love & The Black Parade men båda skivorna var på snudd till värdelösa faktiskt.
This is your life, doesn't get any better than this...
  • 0
Citerar Ezekeel:
Det kan jag omöjligen tänka mig. Har visserligen bara lyssnat igenom I brought you my bullets, you brought me your love & The Black Parade men båda skivorna var på snudd till värdelösa faktiskt.


Bah. Smaken är som... Och allt det där.
Garçon means boy.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!