Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Naruto


Citerar luddeking:
Så sant. Animationen i episode 85 är helt klart bäst av all Naruto avsnitt som gjorts.


Även om animationerna var bra så tycker jag inte att känslan i den fighten är like bra överhuvudtaget som i Naruto vs Sasuke eller Gaara vs Rock Lee.
När Rock Lee släpper tyngderna under den fighten är ett av dom tuffaste ögonblicken i serien.
I can't change my past, but who the fuck are you to predict my future?
  • 0
Glöm inte bort att läsa Naruto 499 mitt i E3-vimlet ;)

Finns uppe på mangastream
  • 0
Shiiiiettt!!!!!!


Det där var något alldeles extra. Dock så failar det logiskt sätt.


"12 years ago a nine-tailed fox appeared."

Låter som den dök upp plötsligt. Men då måste den ju har kommit loss samtidigt som Kushina födde naruto, och sa inte Madara att han summonade/styrde räven till Konoha?
Nigga Stole My Yoshi!
  • 0
Citerar Alexis:
Men då måste den ju har kommit loss samtidigt som Kushina födde naruto

Ja?

Citerar Alexis:
och sa inte Madara att han summonade/styrde räven till Konoha?

Jo, tror det. Men det är antagligen en lögn, eftersom Kushina nu säger att hon ska berätta sanningen om den dagen
  • 0
Citerar mos_nintendo:
Ja?


Låter ganska skumt. Kanske har något med att födelse av ett barn släpper lös räven?

Men... "Suddenly appeared" syftar ju på att den dök upp plötsligt. Och Kushina var tvungen att vara i staden för att kunna föda Naruto och om alla visste att hon hade räven i sig så måste ju det inte räknas som plötsligt. Om inte räven redan hade dragits ut av Madara och den dök upp efteråt? Kushina behöver ju inte ha varit hosten precis innan attacken. Hon kan ju ha varit långt innan eller något.
Nigga Stole My Yoshi!
  • 0
Ja där har vi det! Naruto säger att allt var en lögn och Sasuke förråder Madara och kommer med Konoha gänget igen

Nee.. Så fungerar det inte..
It's time for PS VITA!!!
  • 0
Wierd. Kushina var en jinchuriki...
Praeterea censeo Carthaginem esse delendam - Cato den äldre
  • 0
Vad tycker ni om det nya kapitlet? jag tycker att det var ganska bra

SAGE ART-NONSTOP GARGANTUAN RASENGAN BARRAGE!
Where is the cake? I was told there would be cake. The cake is a lie!
  • 0
Citerar Hannikun:
SAGE ART-NONSTOP GARGANTUAN RASENGAN BARRAGE!


Säg det på 3 sekunder... Så biter du av tungan (stackars japaner som blir tvugna att säga det på 3 sekunder)
It's time for PS VITA!!!
  • 0
Jag får en känsla över att kapitlet, som vi nu måste vänta på i två veckor, kommer vara en utav de viktigaste "storymässigt".
Någon form av överraskning kommer absolut ske och efter 500 kapitel så ska vi äntligen få detaljer av kvällen som skapade handlingen i hela serien.

Är det möjligt att vi kommer få se en fight mellan Minato och Madara?
Art is not ink on paper, characters made of stone nor visions of a calm world. No, Art is nothing less than ONE HELL OF AN EXPLOSION!
  • 0
Citerar Rahelon:
Är det möjligt att vi kommer få se en fight mellan Minato och Madara?



Har inte du märkt att Minato varit STENDÖD för över 10 år nu?
Life experience is an important ingredient. Curiosity. Nerves. Dare to make a fool of itself, be naked. Constantly exposing themselves to danger and artistic: Never say now I'm ready.
  • 0
Precis, och Naruto innehåller aldrig kapitel om vad som hänt för över 10 år sedan eller så.
Triv
  • 0
Citerar luddeking:
Har inte du märkt att Minato varit STENDÖD för över 10 år nu?


Du skojar va?
Minato har varit död i 16 år. Lika länge som Naruto levt (just för att han dog när Naruto föddes). Det jag snackar om är tillbakablicken på händelsen för 16 år sedan...
Tillbakablick!
Art is not ink on paper, characters made of stone nor visions of a calm world. No, Art is nothing less than ONE HELL OF AN EXPLOSION!
  • 0
Citerar Rahelon:
Citerar luddeking:
Har inte du märkt att Minato varit STENDÖD för över 10 år nu?


Du skojar va?
Minato har varit död i 16 år. Lika länge som Naruto levt (just för att han dog när Naruto föddes). Det jag snackar om är tillbakablicken på händelsen för 16 år sedan...
Tillbakablick!



Ah.....Då förstår jag. Sorry.
Life experience is an important ingredient. Curiosity. Nerves. Dare to make a fool of itself, be naked. Constantly exposing themselves to danger and artistic: Never say now I'm ready.
  • 0
  • Trog
  • Trog
Bra kapitel. Och väldigt retsam cliff hanger. Men som det tidigare skrev så har Kishi failat igen, men han löser det nog på nått sätt.
I just dont know what went wrong
  • 0
Citerar Trog:
Och väldigt retsam cliff hanger

Minst sagt

Citerar Trog:
Kishi

Kishi? Har jag missat något?
  • 0
  • mmj
  • mmj
Citerar mos_nintendo:
Citerar Trog ch väldigt retsam cliff hanger
Minst sagt

Citerar Trog:Kishi
Kishi? Har jag missat något?

Tydligen eftersom du uppenbarligen inte har koll på författarens namn =P
  • 0
  • Trog
  • Trog
Masashi Kishimoto har skrivit bl.a Naruto och Bleach. Kallas bara Kishi.
I just dont know what went wrong
  • 0
Citerar Trog:
Masashi Kishimoto har skrivit bl.a Naruto och Bleach. Kallas bara Kishi.


Där ser man, hade ingen aning.

Vad är det ni menar med att han har failat igen förresten? Vad har han failat med förut?

Menar ni att han gör en inte helt stabil efterkonstruktion i storyn för att få ihop det snyggt?
  • 0
  • Trog
  • Trog
Precis, saker i storyn passar inte med hur storyn var i början.
I just dont know what went wrong
  • 0
Frågan är väl hur Madara fick ut 9tails ur Kushina.
Prying open my third eye.
  • 0
  • Trog
  • Trog
Citerar Andolini:
Frågan är väl hur Madara fick ut 9tails ur Kushina.


Prexis. Talk no jutsu eller Seduction no jutsu. Eller Take it by force no jutsu.
I just dont know what went wrong
  • 0
Citerar Andolini:
Frågan är väl hur Madara fick ut 9tails ur Kushina.


Meh, det kanske var för att ''seal-en'' bröt (du vet Naruto vs Pain, där han blev nästan nine-tails) och det behövde förnyas, det skulle förklara varför Naruto fick så många spärrar den här gången. Så vi kan säga att Kushina blev arg (därmed Madara ''kontrollerade'' Nine-fox) och Minato stoppade det hela
It's time for PS VITA!!!
  • 0
Kushina är ju död, så det logiska är att Madara fick ut 9tails det vanliga sättet och Kushina dog på kuppen? Kushina kanske han föda Naruto innan det hela hände.
Praeterea censeo Carthaginem esse delendam - Cato den äldre
  • 0
Citerar Trog:
Masashi Kishimoto har skrivit bl.a Naruto och Bleach. Kallas bara Kishi.


Det är väl Tite Kubo som har skrivit Bleach?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!