Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

The Nostalgia Critic-Tråden


NC har sina stunder, han är duktig på att recensera filmer men hans röst kan skära genom mina öron. Han har recenserat diverse spel och filmer med AVGN vilket var ganska kul att se. Dock föredrar jag det mesta som AVGN har gjort......utom hans film.
Awesome, awesome to the max
  • 0
Citerar zwqase:
Jag förstår verkligen från hans eget perspektiv att han vill utveckla showen, och inte bara göra samma sak om och om igen, men jag håller samtidigt med om att det inte är i närheten av lika underhållande som tidigare.

De flesta av de imo bästa NC-avsnitten är de riktigt gamla, när de bara var 10 minuter långa. Då kom de bra skämten mycket snabbare och tätare.


Precis, hellre en 14 min recension med inga sketcher, mycket, snabba och roliga skämt istället för 30 minuters avsnitt med rätt så löjliga sketcher. Men jag ogillar verkligen tyo The Smurfs, Mad Max osv. Om han ska göra såna typer av recensioner borde han göra en ny karaktär. Vad är nostalgiskt med filmer från 2015?

Citerar AG Jati:
Citerar Holmfrid:Linkara, Todd och någon till jävel vars namn jag inte ens orkar memorera är ju skitdåliga.

Todd är ju störtskön! En bitter recensent!


Visst, men jag tycker inte hans recensioner är särskilt roliga tyvärr.

Men Cinema Snob är ändå bäst! Porr & explotation filmer is the shit.
Särskrivningar är en del av min vardag.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!