Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Vilken webbläsare använder ni?


Mozilla Firefox

Brukade använda Internet Explorer men har nu använt Firefox i lite över en månad. Var riktigt nöjd i början men nu så börjar den hänga sig.
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0
Citerar T-Boy:
Var riktigt nöjd i början men nu så börjar den hänga sig.


Precis den anledningen varför jag och del andra jag känner övergav Firefox.

Gå dock inte tillbaka till Internet Explorer om problemen fortsätter, testa Chrome eller Opera istället.
It ain't the fall that gets you... it's the sudden stop at the bottom
  • 0
Jag tycker att Firefox passar mig utmärkt. Upplever sällan att det hänger sig.
"Is there a gun in your pocket or are you just happy to see me?" Mae West
  • 0
Citerar Andra Bullar:
Jag har både Chrome, Safari, Firefox och Opera installerade, men använder huvudsakligen bara de tre första. Chrome använder jag till informationssökning (smidigare vid googling att bara ha det i adressfältet) och youtube, Firefox använder jag när jag surfar med många flikar och anslutningar (pipelining ftw), Safari när jag bara gör det vanligaste (gillar startsidan med nio bokmärken som snabbt går att hoppa mellan) och Opera bara när en del sidor krånglar. Samt att flickvännen har sina credentials till sidor sparade i firefox, och jag har mina i Safari och Chrome, så när hon lånar min dator har hon mer eller mindre sin egen webläsare och behöver inte logga ut mig från alla ställen.


Erm... Du är medveten om att Opera kan göra allt det där? Youtube/Google/vilken sida som helst i adressfältet, startsida med nio bokmärken eller fler och pipelining?
Fuck yeah!
  • 0
Citerar Twisp:
Erm... Du är medveten om att Opera kan göra allt det där? Youtube/Google/vilken sida som helst i adressfältet, startsida med nio bokmärken eller fler och pipelining?


Ja, jag vet att man kan hålla sig till en enda, men det skulle decimera grejen med att en del personer som ofta lånar min dator kan ha sina egna credentials
"Physics is like sex. Sure, it may give some practical results, but that's not why we do it." - Richard Feynman
  • 0
Citerar Andra Bullar:
Ja, jag vet att man kan hålla sig till en enda, men det skulle decimera grejen med att en del personer som ofta lånar min dator kan ha sina egna credentials


Iofs, du får sluta upp med att låna ut den helt enkelt! ^^
Fuck yeah!
  • 0
Citerar Twisp:
ofs, du får sluta upp med att låna ut den helt enkelt! ^^


Jag försöker, tro mig ^^
"Physics is like sex. Sure, it may give some practical results, but that's not why we do it." - Richard Feynman
  • 0
Växlar mellan Firefox och Google Chrome.

FF nu och den är mycket bättre i version 11 med.
PS3 320GB, PSN: Asseroth / Win7 på gamingdautan
  • 0
Explorer. Har testat både Firefox och Chrome. Men nej. Explorer är fortfarande bäst.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Citerar ZimpanX:
Citerar T-Boy:
Var riktigt nöjd i början men nu så börjar den hänga sig.


Precis den anledningen varför jag och del andra jag känner övergav Firefox.

Gå dock inte tillbaka till Internet Explorer om problemen fortsätter, testa Chrome eller Opera istället.


Jäklar, var väldigt länge sen jag skrev i den här tråden.
Använder Google Chrome sen en tid tillbaka. Explorer är inte ett alternativ.
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0
Har nyligen börjat använda mycket mer Chrome istället för Firefox. Gillar mycket med den. Men den är verkligen oerhört mycket dummare vad gäller att gissa vilken webbplats jag vill nå när jag börjar skriva i adressfältet.
  • 0
Mestadels Chrome men använder även Opera ibland.
  • 0
Endast Google Chrome, snabbt, stabilt och jätte jättebra!
Önskar bara att de släpper en version till iOS snart

Har aldrig riktigt testat Opera, vad är bättre med det än Chrome?
www.youtube.com/TheClanIQ
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!