Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Parlamentet - Öppen Diskussion


Haha fan va bra det var när han imiterade Göran Persson och när han spelade fjollig! Klockrent!
complications of a mastermind
  • 0
Grymt tunga namn i kväll. Ramlade ner på golvet av skratt när Gustavsson var macho/fjollig
  • 0
Kungligt avsnitt även ikväll. Robert Gustavsson har alltid varit min svenske favorit.
There is no charge for my awesomeness!
  • 0
Felix Herngren var asbra idag
Jag är den jag är...., tror jag iallafall!
  • 0
Robert Gustavsson var kung i dagens avsnitt . Han var asbra. Kalles kaviar är också rolig. De flesta är roliga
Save the cheerleader, save the world - Heroes
  • 0
Kommer ikväll 20:30!
If you're a girl under the age of twelve and you're high on marijuana - Don't ride your bike.
  • 0
Är det inte någon ny ikväll?
Min favorit är Johan glans eller Robert gustavsson.
  • 0
Jag tycker att Henrik Dorsin är rolig och bra på att imitera!!
Autobahn
  • 0
Robert Gustafsson är bara sååå överskattad. Johan Glans och Babben är ju bäst
...
  • 0
[Jonas / GR®]
Nja, det är bara det första momentet med diskussionerna som är delvis förutbestämt. Men vad spelar det för roll, det är ju ändå deltagarna som hittat på det de säger. Alla andra moment och allt munhuggande är helt improviserat. Totalt är programmet 70 minuter men klipps ihop till 25 minuter för att bara få med det gôttaste.

är det inte igentligen så med alla humor program? tex Time out? att det är uppgjort? För i bland kan man se att dom svarar lite för snabbt i bland och lite väl utfört för att det skall komma från dom?

Fast jag tycker att det är helt värt att kolla på om man inte har annat för sej
Islam+frihet=lol
  • 0
Glans valreportage var bland det bästa jag sett!

"I sovjet satts miljoner människor dagligen i arbetsläger och i Ungern arresterades 40% av befolkningen.
Ett sånt Sverige vill inte jag ha, utan har ska alla med"
  • 0
Fin bump på tråden där FORCEN...
Finish the Fight 2007 | <( '' <) <( '' )> (> '' )>
  • 0
det VAR skitbra, men inte nu längre, Gustavsson och Ulveson äger!
Silence is....golden,, Duct tape is...silver.
  • 0
Jag tyckte det var relevant pga den nya säsongen.

Det finns onödiga bumpar och relevanta bumbar.
If you're a girl under the age of twelve and you're high on marijuana - Don't ride your bike.
  • 0
Jahaja, några tvåor i min skola åkte med klassen och var med under inspelningen av ett avsnitt. Avunsjuk? Absolut inte.
Storm shadow, let's battle.
  • 0
Jag tror inte jag skulle klara att vara med under en inspelning.. Skulle förmodligen garva ihjäl mig.

Sen har jag vart med på inspelningen av Talang 2007 och det tog 4tim, ingenting jag gärna gör om liksom.
  • 0
Så här skall det se ut:

Blått parti: Robert Gustavsson, Marcus Betnér.

Rött parti: Johan Glans (om han nu heter så) och Björn Gustavsson.
Elementärt. Om jag säger något du inte förstår, så är det inte mitt fel. Det är helt enkelt du som är dålig.
  • 0
Riktigt bra program. Schyffert är en personlig favorit.
Det man inte minns tar man ingen skada av.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!