Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Parlamentet - Öppen Diskussion


Älskar det, ingen får missa det, om ca 10 minuter va?
Ska sluta vistas här | Bäst så
  • 0
Självklart! Tornving är favoriten eftersom han faktiskt är från östersund. Han drar också ganska ofta upp grejor härifrån. Trevligt det.
Im the sculpture made of clay.
  • 0
Jo, du har rätt.

Alla tjejer utom Babben är dåliga.

Robert Gustavsson och Rheborg är bäst.

Synd att Claes Malmberg och Johan Ulvesson slutat.

Jag ser det jämnt. Det är Sveriges klart bästa program.

Men det är väldigt kort och reklampausen blir bara längre.
Hello there chap!
  • 0
Nu ska jag se programmet i fråga, ses.
Ska sluta vistas här | Bäst så
  • 0
Tyckte att det var kul förut, men astrist nu. Har väl tröttnat.
Följ utvecklingen av mitt tv-spel: shellander.se
  • 0
Det är allvarligt för kort.
Ska sluta vistas här | Bäst så
  • 0
  • Too
  • Too
Idag var det inte vidare bra, det var som Real MAdrid för många superduktiga så det blev tråkigt.
"I didn't lose, I just didn't have good enough weapons."
  • 0
  • Lunk
  • Lunk
Verkligen.. Började det inte nyss?
Rainbows wept color all over the streets
  • 0
Det är lite tråkigt. Vissa delar är dock roliga.
We Are 0.00
  • 0
dagens avsnitt var inget vidare
Big_Boss, Kungen...
  • 0
Jo, den där Felix var ju rolig. Vart har han vart med nu igen?
Hello there chap!
  • 0
Parlamentet är bara för bra ^^
A person is always changing, and they are never who they are until the day they die. Then it becomes who they were.
  • 0
Naaaaaaaaaaaaaaaaaj!

Jag var hemma hoss Metroidfelix och spelade Halo 2, så jag missade Parlamentet!!
  • 0
Parlamentet rockar. Fast det var mycket bättre på Henrik Rosenfelts tid. Det har blivit allt för mycket sexskämt. Ok lite sexskäåmt är kul, men inte när det är det enda dom kan skämta om.
Micke Tornving, Henrik Jelt och Babben är bäst. och den gamle gubben som var med förra veckan var ju störtskön. (Johan Glans var också rolig när han var med)

Jag spelade Civiliaztion Call to Power så jag missade det igår.
Cum cetera fallunt, ludere mortuus
  • 0
  • Missing Avatar
  • DEUS
Någon mer än jag som tycker att Henrik Schyffert (eller hur fan det stavas) var den klart sämsta programledaren i parlamentet någonsin? Det enda han kunde framhäva var hans enorma ego.
Jag har slutat på forumet
  • 0
Jag kollar varje söndag.
Babben Larsson, Robert Gustavsson, Helge Skoog, Johan Rehborg och alla andra är ju så kalasroliga. Igår satt jag för mig själv i vår kalla källare inlindad i 2 filtar och fullkomligt asgarvade. Känns pinsamt att sitta för sig själv att skratta men roligt värre var det. Rött var helt klart bäst igår.
JAG vet bäst!
  • 0
  • Jedi
  • Jedi
Vet ni att dom har manus på Parlamentet dom sitter inte där och hittar på saker.Varje ord är förbestämt.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
  • 0
Men ni som älskar det så mycket kan väl köpa boxen med alla tre filmerna.....jag har den .
There is no charge for my awesomeness!
  • 0
  • Too
  • Too
Jedi: Menar du det!? Det märks och det märks ännu mera på Time Out som, tyvärr så har de slutat med "tvekampen" i Time Out så då är det inte lika roligt längre...
"I didn't lose, I just didn't have good enough weapons."
  • 0
  • Jonas
  • Jonas
  • GR®
Nja, det är bara det första momentet med diskussionerna som är delvis förutbestämt. Men vad spelar det för roll, det är ju ändå deltagarna som hittat på det de säger. Alla andra moment och allt munhuggande är helt improviserat. Totalt är programmet 70 minuter men klipps ihop till 25 minuter för att bara få med det gôttaste.
Jonas Mäki / Gamereactor
  • 0
  • Jedi
  • Jedi
Asså 70 minuter...

Tack Jonas, nu vet jag hur det ligger till
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
  • 0
vart fan tog mitt inlägg vägen!?

det har hänt förut...men i allafall gött att Robert var med igen...
Live in your world, we'll play in ours | May the Innovation be with you...
  • 0
Tycker det ska vara längre...
Im the sculpture made of clay.
  • 0
nu börjar parlamentet!
If you're a girl under the age of twelve and you're high on marijuana - Don't ride your bike.
  • 0
Jepp.
Annika Lantz är rolig!

Tornving är också en av dom bästa.
Hyfsat tråkigt hittils.

"Vad är rock-döden?"
"Robert Wells"
;D
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!