Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Spotify - En jävla revolution!


"Att köra bil medans någon sparkar dig i ryggen är inte så kul.."

Nej, och det är inte heller så jävla kul att lyssna på reklamen för Tom Tom heller. Tredje gången i rad som jag hör den.
Särskrivningar är en del av min vardag.
  • 0
en fråga - vad är det för skillnad mellan spotify och last.fm?
Once a gooner, always a gooner!
  • 0
Citerar ermiro:
en fråga - vad är det för skillnad mellan spotify och last.fm?


Med spotify så lyssnar du på musik. Last.fm registrerar all musik du lyssnar på, och tipsar dig sedan om nya artister.
Kommersiell reklam undanbedes.
  • 0
hehe, startade upp Spotify idag och precis då insåg jag "äh vafan nu ska de spelas äkta musik!" Så det blev till att riva fram farsans LP-samling och börja njuta
The smell of strange colours are heard everywhere.
  • 0
Citerar Moose:
Där ser man! Tyckte väl att Operation Ivy och Rancid lät överdrivet lika varandra.


Visst hörs det absolut att banden delar medlemmar, men Operation Ivy's lyrics/sång låter enligt mig mycket bättre, dessutom gillar jag ska.
Vik hädan, troll.
  • 0
Skulle man kunna få en invite?
Oh, hai!
  • 0
Citerar Roberty:
Skulle man kunna få en invite?


Testa här: http://slempa.com/spotify-invites

Då behöver du ingen invite.
Kommersiell reklam undanbedes.
  • 0
Stör mig på den där reklamen där Caroline Af Ugglas säger att Röda Korset ska rädda mammor som bor i länder där det pågår krig under hela Maj, det är ju juni nu, jeflar.
  • 0
Spotify FTW!!!!!!!!!!!!!!!!! Men stör mig på all reklam som kommer
va...
  • 0
FUCK! Sitter och spränger sönder mina öron med underbar musik sen sprängs min trumhinnor ytterligare när jag får höra "HEJ! DET ÄR CAROLINE VON UGGLAS!!!" Fan gå och dö din äckliga jäven, och ta dina mammor med dig. Fan, att något sådant kan förstöra hela kvällen, äckliga kvinna.
-Juicy
  • 0
Citerar Xchel:
FUCK! Sitter och spränger sönder mina öron med underbar musik sen sprängs min trumhinnor ytterligare när jag får höra "HEJ! DET ÄR CAROLINE VON UGLAS!!!" Fan gå och dö din äckliga jäven, och ta dina mammor med dig. Fan, att något sådant kan förstöra hela kvällen, äckliga kvinna.


Jag hatar det särskilt när man lyssnar på en övergång till en annan låt, då förstörs hela känsla. Det är nästan värt att skaffa Premium när man väl hör skitreklamen.
  • 0
Funderar på att skriva ett dussin recensioner på Pricerunner för att få premium gratis (well, sort of..) över sommaren. Kommer bli ganska mycket lyssnade nu när man är ledig. ^^
Det lät bra i huvudet innan jag skrev det..
  • 0
Skaffa premium så slipper man reklamen och stödjer tjänsten på samma gång.
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
Spotify är grymt bra.
''If you talk to the animals they will talk to you and you will know each other. If you do not talk to them, you will not know them, and what you do not know you will fear. What one fears, one destroys.''
  • 0
Ska göra ett konto till min kusins mamma, nån som har en invite över? Jag själv fixade spotify genom att en svensk sida där man skulle göra ett frankst konto ovs. Nån som har adressen?
  • 0
Citerar Xchel:
FUCK! Sitter och spränger sönder mina öron med underbar musik sen sprängs min trumhinnor ytterligare när jag får höra "HEJ! DET ÄR CAROLINE VON UGGLAS!!!" Fan gå och dö din äckliga jäven, och ta dina mammor med dig. Fan, att något sådant kan förstöra hela kvällen, äckliga kvinna.


Jag har inte premium och får ändå aldrig reklam.
Varför göra det idag när du kan skjuta upp det till imorgon.
  • 0
Citerar Baxter:
Ska göra ett konto till min kusins mamma, nån som har en invite över? Jag själv fixade spotify genom att en svensk sida där man skulle göra ett frankst konto ovs. Nån som har adressen?
Citerar fredde_fredde:
Testa här: http://slempa.com/spotify-invites
Kommersiell reklam undanbedes.
  • 0
Citerar fredde_fredde:
Citerar Baxter:

Ska göra ett konto till min kusins mamma, nån som har en invite över? Jag själv fixade spotify genom att en svensk sida där man skulle göra ett frankst konto ovs. Nån som har adressen?

Citerar fredde_fredde:

Testa här: http://slempa.com/spotify-invites


Tack!
  • 0
Citerar Baxter:
Ska göra ett konto till min kusins mamma, nån som har en invite över? Jag själv fixade spotify genom att en svensk sida där man skulle göra ett frankst konto ovs. Nån som har adressen?

Citerar fredde_fredde:
Testa här: http://slempa.com/spotify-invites


Oj, jag måste uppdatera mina flikar innan jag postar någonting. ^^
http://twitter.com/DasErdbeer |
  • 0
Hey! Jag tycker allt de måste ha fixat till ljudnivån på Spotify. Ljudnivån var som hos en liten mus, men nu jädrar anamma.
  • 0
Fler än jag som skulle bli glada om spotify kunde genomsöka datorn på musik så det läggs in?
  • 0
Citerar Baxter:
Fler än jag som skulle bli glada om spotify kunde genomsöka datorn på musik så det läggs in?

Njäe, all musik jag behöver finns på Spotify.
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Citerar The Vision:
Njäe, all musik jag behöver finns på Spotify.


Samma här, men jag pallar inte söka upp alla mina låtar som jag redan har.
Altså jag menar att spotify skulle kolla upp musiken man har och liksom lägga in "länkarna" till dem på spotify, så man har all sin musik i ett program.
  • 0
Citerar Baxter:
Samma här, men jag pallar inte söka upp alla mina låtar som jag redan har.
Altså jag menar att spotify skulle kolla upp musiken man har och liksom lägga in "länkarna" till dem på spotify, så man har all sin musik i ett program.


Så tyckte jag också i början. Orkade verkligen inte leta fram allt men med tiden så fick jag in allting och nu är det inga bekymmer!
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Huhä! Tack vare brorsan så har jag också fått ta del av Spotify Och jag kan bara säga att det är helt jävla otroligt.
Gröt? Är du helt knäpp eller?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!