Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Spotify - En jävla revolution!


Passar på att länka till de låtar jag fått ihop.

Wazza's Chosen
I Like!!1
  • 0
Citerar The Sheriff:
Det roligaste är när man är i en MSN-konversation med någon med Spotify, och det ända man gör är att spamma länkar till varandra.


Haha, det där känner jag verkligen igen.

För övrigt är Sugarplum Fairys nya platta riktigt jävla bra, har lyssnat hela dagen.
Mi style is di bom digi bom di deng di deng digidigi uu uuu
  • 0
Laddade ner Spotify igår och det är grymt bra. Mycket enkelt att använda och hitta band/artister man vill lyssna på. Fick det genom att skicka in mitt mail till en kö lista.
  • 0
Fyfan vad jag hatar Rix FM-reklamen jag hela tiden får. Känns helt malplacerad när den kommer mitt i ett trip-hop eller post-punk album. Den ger mig dessutom känslan av att lyssna på denna vedervärdiga radiokanal.

Jag får den hela tiden.
"MOO" because OiNK just doesn't sound at all...
  • 0
Citerar sirjohnnyking:
Citerar Das Erdbeerkuchen:Crank lyssnar på massor av reklam = Han får massor av Invites.



Så det är därför jag inte får några invites? Reklamen är nästan obefintlig för mig och jag får inga invites att dela ut, makes perfect sence ^^

Det låter faktiskt inte helt orimligt. Vissa klagar ju på att de störs att all reklam medans jag knappt märker den och lätt kan lyssna igenom tre plattor utan avbrott. Sen har ju jag inte fått några invites heller.
Mi style is di bom digi bom di deng di deng digidigi uu uuu
  • 0
Citerar Crassi:
Det låter faktiskt inte helt orimligt.

Men det låter som en smått idiotisk idé. "Vi låter några lyssna på massor av reklam, medans några inte får någon, sedan kompenserar vi dem med invites."

Jag hoppas att det inte är så, och om det är det så borde vara valbart.
Jag har föresten inte heller några invites, och det var jättelänge sedan jag hörde en reklam.
http://twitter.com/DasErdbeer |
  • 0
Citerar Crassi:
Det låter faktiskt inte helt orimligt. Vissa klagar ju på att de störs att all reklam medans jag knappt märker den och lätt kan lyssna igenom tre plattor utan avbrott. Sen har ju jag inte fått några invites heller.


Jag fick åtta extra, och jag lyssnar på en hel del reklam. Inget som går att kontrollera, dock?

Citerar Jonten_:
Vad är det för länkar (T.ex. http://open.spotify.com/track/1Zg5RUzC5Zw3lH1Qipmv57 ) vissa postar och hur öppnar man dom?


Det är Spotify-spellistor, du måste ha Spotify för att öppna dem.

BTW. Min senaste blogg handlar om just Spotify. http://www.gamereactor.se/blog/Crank/123311/#comments
  • 0
Citerar Crank:
BTW. Min senaste blogg handlar om just Spotify.


Läste, kommenterade, höll med.
"Dear Diary, today I was pompous and my sister was crazy. Today, we were kidnapped by hill folk never to be seen again. It was the best day ever."
  • 0
Citerar Zeitgeist:
Läste, kommenterade, höll med.


And for that, dear Zeitgeist, I thank thee.
  • 0
Citerar Crank:
Det är Spotify-spellistor, du måste ha Spotify för att öppna dem.


Jaha, nu fick jag det till att funka! Tack!

Det var dock ingen vidare bra låt..
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
  • 0
Citerar Crank:
And for that, dear Zeitgeist, I thank thee.


Jag måste förövrigt fortsätta att smickra dig något litet mer, din avatar är fortfarande über och lätt den snyggaste på forumet. Tätt före Ridleys.
"Dear Diary, today I was pompous and my sister was crazy. Today, we were kidnapped by hill folk never to be seen again. It was the best day ever."
  • 0
Citerar Zeitgeist:
Jag måste förövrigt fortsätta att smickra dig något litet mer, din avatar är fortfarande über och lätt den snyggaste på forumet. Tätt före Ridleys.


Jag tycker också om den som tusan, har inga som helst funderingar på att byta på ett bra tag. All cred till Ridley, en man som verkligen kan sitt Photoshop.
  • 0
Citerar Das Erdbeerkuchen:
Jag har föresten inte heller några invites, och det var jättelänge sedan jag hörde en reklam.
Citerar Crank:
Jag fick åtta extra, och jag lyssnar på en hel del reklam. Inget som går att kontrollera, dock?

Ett tydligt mönster!

Nu har på allvar inte hört en reklam sen i morse när jag käkade frukost, och jag har använt spotify under stora delar av dagen. Och ja, det vore ju skitdumt om det fungerade så.
Mi style is di bom digi bom di deng di deng digidigi uu uuu
  • 0
  • Andy
  • Andy
När/Hur får man invites så att man kan dela med sig till alla nära och kära? Har snart haft spotify i en månad.
  • 0
Citerar Crassi:
Nu har på allvar inte hört en reklam sen i morse när jag käkade frukost, och jag har använt spotify under stora delar av dagen. Och ja, det vore ju skitdumt om det fungerade så.


Ett väldigt dumt system om det stämmer, absolut. Hörde att Sokoloff också fått nya invites, kan ju höra om han lyssnat på mycket reklam.
  • 0
Japp! Jag är dösugen på att skaffa Spotify, men problemet är att jag behöver en invite (token). Någon som vet hur jag kan göra?
  • 0
De få dagar jag hört reklam har jag fått 8 extra invites dagen efter.
Idag har varit en reklam-dag för mig, så får se om det händer något imorgon.
Friends stoning friends stoning friends stoning friends stoning friends stoning friends.
  • 0
Citerar Andy:
När/Hur får man invites så att man kan dela med sig till alla nära och kära? Har snart haft spotify i en månad.


Jag fick fem i början och sedan åtta till när jag hade två kvar. Ingen verkar veta riktigt vad som krävs av en för att man ska få möjlighet att dela med sig.

Tillagt 2009-01-12 20:11:
Citerar Sokoloff:
De få dagar jag hört reklam har jag fått 8 extra invites dagen efter.
Idag har varit en reklam-dag för mig, så får se om det händer något imorgon.


Återigen ett tecken på det systemet. Sannerligen skumt.
  • 0
Ingen som känner sig lite smått generös och vill ge mig en invite?
  • 0
Citerar Careface:
Ingen som känner sig lite smått generös och vill ge mig en invite?


Indeed.
Friends stoning friends stoning friends stoning friends stoning friends stoning friends.
  • 0
Citerar Sokoloff:
Indeed.


  • 0
Citerar Crank:
Återigen ett tecken på det systemet. Sannerligen skumt.


Jag som är på ett sådant bra humör att jag hade kunnat dela ut ett par invites, sedan upptäcker jag att jag inte har några, har aldrig haft.
"Dear Diary, today I was pompous and my sister was crazy. Today, we were kidnapped by hill folk never to be seen again. It was the best day ever."
  • 0
Yay, hittade just en låt jag letade efter.

http://open.spotify.com/track/5S2Kp8aB7IXaLciSLq4eBR

Citerar Crank:
Ett väldigt dumt system om det stämmer, absolut. Hörde att Sokoloff också fått nya invites, kan ju höra om han lyssnat på mycket reklam.


Stööört om det skulle vara så, speciellt med tanke på att man inte kan kontrollera reklamen. Nej, jag skulle verkligen behöva lite invites att ge ut... Reklam eller inte...
Det lät bra i huvudet innan jag skrev det..
  • 0
Citerar The Sheriff:
Yay, hittade just en låt jag letade efter.


...

...

...

I LOVE IT!
"Dear Diary, today I was pompous and my sister was crazy. Today, we were kidnapped by hill folk never to be seen again. It was the best day ever."
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!